”Kul” att 2st deltagare med 0st amuletter resp 1 tog sig till final. Det bevisar väl ändå att de är rätt värdelösa i slutändan? För har de haft så stor nytta av dem i tinget? Fördelen har väl inte varit jättestor?
”Kul” att 2st deltagare med 0st amuletter resp 1 tog sig till final. Det bevisar väl ändå att de är rätt värdelösa i slutändan? För har de haft så stor nytta av dem i tinget? Fördelen har väl inte varit jättestor?
Herregud vilket trams! Den ene har ju fått sina amuletter för att stolpskotten valt honom till storbonde stup i kvarten. Den vidriga Nebin har ju aldrig varit uppe i någon kamp eller vunnit något annat vad jag vet. Hoppas att fanskapet förlorar precis som pösmunken då han är lika oskön som den först nämnde. Jag hoppas att Tova eller Viktor tar hem det.
Så jävla skönt att Sandra åkte ut, självgod som få. Störst bäst och vackrast i allting (tror hon), nu förlorade hon dock 3 st kamper och får lämna som en LOSER.
3 st värdiga finalister kvar, Tora, Nebbe och Viktor. Kolbiten med två ögon får gärna lämna härnäst.
Man kan nästan tro att det är samma produktion som körde ner big brother i graven för alltid . Samma urusla produktion hur fan tänker dom på tv4 ..Ne dom kan inte tänka men förstöra program är dom i toppen på . Skrattretande att se detta .
Herregud vilket trams! Den ene har ju fått sina amuletter för att stolpskotten valt honom till storbonde stup i kvarten. Den vidriga Nebin har ju aldrig varit uppe i någon kamp eller vunnit något annat vad jag vet. Hoppas att fanskapet förlorar precis som pösmunken då han är lika oskön som den först nämnde. Jag hoppas att Tova eller Viktor tar hem det.
”Kul” att 2st deltagare med 0st amuletter resp 1 tog sig till final. Det bevisar väl ändå att de är rätt värdelösa i slutändan? För har de haft så stor nytta av dem i tinget? Fördelen har väl inte varit jättestor?
Hade inte Viktor typ fyra, fem amuletter och har väl bara använt en? Eller har han blivit av med fler av någon anledning?
Han har väl vattenvana då han slängde vatten på gubben som lämnade farmen. Vore vidrigt om slemproppen tar hem vinsten.
Jag tycket den med störst behov ska vinna och att de ska följa personen i ett par veckor efteråt.. Fatta vad kul att se Nebbe gå omkring och skryta om sin vinst på Dollarstore
Jag tycket den med störst behov ska vinna och att de ska följa personen i ett par veckor efteråt.. Fatta vad kul att se Nebbe gå omkring och skryta om sin vinst på Dollarstore