2023-03-15, 21:55
  #4909
Medlem
”Kul” att 2st deltagare med 0st amuletter resp 1 tog sig till final. Det bevisar väl ändå att de är rätt värdelösa i slutändan? För har de haft så stor nytta av dem i tinget? Fördelen har väl inte varit jättestor?
2023-03-15, 22:02
  #4910
Medlem
"Sjung o gudinna om vreden som brann hos...han killen med pilen i fötterna"

Knull-Victor är inte bara hård på damerna, han kan också citera Homeros och Iliaden...

"Vem fan är Akilles"?
__________________
Senast redigerad av GregersWerle 2023-03-15 kl. 22:13.
2023-03-15, 22:02
  #4911
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
”Kul” att 2st deltagare med 0st amuletter resp 1 tog sig till final. Det bevisar väl ändå att de är rätt värdelösa i slutändan? För har de haft så stor nytta av dem i tinget? Fördelen har väl inte varit jättestor?
Herregud vilket trams! Den ene har ju fått sina amuletter för att stolpskotten valt honom till storbonde stup i kvarten. Den vidriga Nebin har ju aldrig varit uppe i någon kamp eller vunnit något annat vad jag vet. Hoppas att fanskapet förlorar precis som pösmunken då han är lika oskön som den först nämnde. Jag hoppas att Tova eller Viktor tar hem det.
2023-03-15, 22:02
  #4912
Medlem
kukflashs avatar
Så jävla skönt att Sandra åkte ut, självgod som få. Störst bäst och vackrast i allting (tror hon), nu förlorade hon dock 3 st kamper och får lämna som en LOSER.

3 st värdiga finalister kvar, Tora, Nebbe och Viktor. Kolbiten med två ögon får gärna lämna härnäst.
2023-03-15, 22:03
  #4913
Medlem
Conny63s avatar
Man kan nästan tro att det är samma produktion som körde ner big brother i graven för alltid . Samma urusla produktion hur fan tänker dom på tv4 ..Ne dom kan inte tänka men förstöra program är dom i toppen på . Skrattretande att se detta .
2023-03-15, 22:06
  #4914
Medlem
IlDivinoCodinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Herregud vilket trams! Den ene har ju fått sina amuletter för att stolpskotten valt honom till storbonde stup i kvarten. Den vidriga Nebin har ju aldrig varit uppe i någon kamp eller vunnit något annat vad jag vet. Hoppas att fanskapet förlorar precis som pösmunken då han är lika oskön som den först nämnde. Jag hoppas att Tova eller Viktor tar hem det.

Nebba vann i att hälla vatten mot en gammal tant
2023-03-15, 22:06
  #4915
Medlem
IlDivinoCodinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fotboll22
”Kul” att 2st deltagare med 0st amuletter resp 1 tog sig till final. Det bevisar väl ändå att de är rätt värdelösa i slutändan? För har de haft så stor nytta av dem i tinget? Fördelen har väl inte varit jättestor?

Hade inte Viktor typ fyra, fem amuletter och har väl bara använt en? Eller har han blivit av med fler av någon anledning?
2023-03-15, 22:09
  #4916
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivinoCodino
Nebba vann i att hälla vatten mot en gammal tant
Han har väl vattenvana då han slängde vatten på gubben som lämnade farmen. Vore vidrigt om slemproppen tar hem vinsten.
2023-03-15, 22:11
  #4917
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IlDivinoCodino
Hade inte Viktor typ fyra, fem amuletter och har väl bara använt en? Eller har han blivit av med fler av någon anledning?

Syftar nog på Tora och Pepsi Max. Viktor har fyra och Dollarstore fem om jag inte minns fel
2023-03-15, 22:12
  #4918
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Han har väl vattenvana då han slängde vatten på gubben som lämnade farmen. Vore vidrigt om slemproppen tar hem vinsten.
Jag tycket den med störst behov ska vinna och att de ska följa personen i ett par veckor efteråt.. Fatta vad kul att se Nebbe gå omkring och skryta om sin vinst på Dollarstore
2023-03-15, 22:20
  #4919
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Han har väl vattenvana då han slängde vatten på gubben som lämnade farmen.
Det där var ju så vackert att jag börjar gråta bara jag tänker på det. Tack för påminnelsen!

Tattar-Näbba ändå, ja jävlar...
2023-03-15, 22:21
  #4920
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoppepojkeNr1
Jag tycket den med störst behov ska vinna och att de ska följa personen i ett par veckor efteråt.. Fatta vad kul att se Nebbe gå omkring och skryta om sin vinst på Dollarstore

Då byter han till ICA

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in