Ja, och percis som jag har skrivit förr så var det jävligt omanligt också när han kom in och skulle "sätta alla på plats". Men den enda han lyckades få att bajsa på sig var sig själv. Jag vet inte om det är nån som har tyckt att han är nått annat än omanlig?
Många verkar tro att en sak utesluter en annan hela tiden, är det en diagnos grej?
På farmen finns bara trasiga, dumma bekräftelsesökande människor. Det är kriterierna för att folk ska få vara med, produktionen vill att det ska skära sig så mycket som möjligt och då tar man in folk med behov.
Alla är "idioter", det är bara det att alla hanterar det på sitt sätt. "De vettiga" finns inte på farmen eller i den här tråden. Det förstår du va? Det finns bara de som lever i förnekelse och de som inte gör det.
Håller inte med. Finns många normala människor på Farmen. Eller menar du att alla människor som söker till Farmen, Robinson, Bonde söker fru osv är trasiga, dumma och bekräftelsesökande? Det var den dummaste generalisering jag har hört.
Håller inte med. Finns många normala människor på Farmen. Eller menar du att alla människor som söker till Farmen, Robinson, Bonde söker fru osv är trasiga, dumma och bekräftelsesökande? Det var den dummaste generalisering jag har hört.
Inte riktig vad jag har sagt, men visst vi säger så.
En dag kanske du vaknar och ser saker för vad det är. Det kommer svida lite till en början men det kommer vara värt det i längden
Men fram tills dess så får du gärna leka leken "jag är den, och jag är den" som man lekte när man var liten efter man hade sett olika filmer och TV program.
Senast redigerad av MoppepojkeNr1 2023-03-14 kl. 20:30.
Fan vad länge Sandras pappa har varit frånvarande! men nu är han här
Nu kommer Asiatos syster Pepsi Light (hon hade inte klarat 1 vecka till bland enkom vita )
Syftet med detta spektakel att anhöriga kommer när det är 1 vecka kvar är att peppa till seger
Näbbils dotter var inte så snygg som jag hade hoppats
Ja och det var den enda pappa plikten han har gjort i sitt liv, och det gjorde han bara för att han fick vara med på TV.
Ja och självklart så var även Toras pappa frånvarande i hennes barndom
Det är härligt med dessa män som tillverkar återanvändbara kvinnor åt Viktor och hans vänner
Undra om det finns nån samband mellan att ha en frånvarande pappa och farmen sysslor? Försöker bara förstå hur produktionen tänker, för de vill väl ha den lämpligaste personerna att ta hand om djuren? Eller var det kanske det Nötkreatur-Eddie skulle kompensera för?
P.S såg din post nu om Balder Nord. Jag hade totalt missat den, det måste ha varit efter medicindax
Vad Balder Nord har postat för skit vet jag inte, det enda jag har hört om honom är att han var ett svin. Men han är död nu , så honom glömmer vi. Mickroorganismerna var första steget till människan, vi ska ha respekt för dem
Senast redigerad av MoppepojkeNr1 2023-03-14 kl. 20:57.
Viktors kompis såg f ö konfunderad och lite obekväm ut när Viktor började yra om ”den grekiska guden”. ”Cringe” såg han ut att tänka.
Viktor visade sin totala okunnighet när han inte satte referensen till Utvandrarna. ”Vem är Karl-Oskar?”
Sandra är bossig till 100 men också känslosam och glad. Gillar henne mer nu när man får se fler positiva sidor.
Ja, något är riktigt avigt där iaf. Det är inte hans kompis, det är hans lillebror och som sån är han nog van att skämmas åt vad storebror kläcker ur sig. Han kanske inte har några? Han saknar totalt allmänbildning, något Sandra visar mycket stor dos av faktiskt. Hon sjunger på gamla dängor och drar till med såna saker, det tyder på det. Gillade inte henne alls i början men hon börjar höjas ytterst lite.
Jag sekundärskämdes också å hans vägnar när jag såg det
Jag vill inte framstå bögig nu för första gången i tråden, men kronprinsen av smartness bredvid honom är snyggare än Victor i snytet, när ska tjejerna inse det?
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-03-14 kl. 21:37.