2023-03-14, 12:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reinadelsur
Först tänkte jag vad synd om mamman också, då jag är objektiv. Men sedan gick jag in på hennes facebook och du i januari har hon
Citat:
laddat upp en tecknkng ritat av något annat barn där barnet ritat en hel familj som hängt sig själva….. detta var planerat sedan länge. Sjukt.

Men jag dömmer inte. Vi vet ingenting bakom. Hon tog ju endå sitt liv också, och inte höll sig levande som psykfallet i sverige där pappan dränkte sin sjuåring men pappan höll sig själv i liv för att njuta o se mamman lida

Nej, nej! Teckningen är ritad av ett annat random barn som skulle rita av sin familj snorklandes på semester. Det var det, den till synes "makabra" teckningen handlade om.

V.i.f finaste små pojkar <3
Senast redigerad av Rovsmor-bredbart 2023-03-14 kl. 12:20.
Citera
2023-03-14, 13:57
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SomaliSwimmer
Nej men hon benämndes som svensk av brittisk media i början. Sen hakade svensk media på då det naturligtvis har större nyhetsvärde om det finns en Sverigekoppling.

Lite som hur svensk fotbollsmedia rapporterar om vad utländska spelare som spelade 1 säsong i Allsvenskan för 9 år sen har för sig idag.

Kan ju hända att hon har ett svenskt pass med men tror jag såg nån som skrev att så inte är fallet.

Edit: Spelar ju ingen roll egentligen. Svensk är hon inte oavsett.

The Sun har tagit bort svenska från rubiken åtminstone.

Citat:
Graduate Nadja, who spoke Croatian, Spanish and English, had run her property company with her husband before he resigned as a director.

Så hon pratade alltså inte ens svenska så kopplingen till Sverige måste varit extremt svag.
Citera
2023-03-14, 15:36
Medlem
Bajslukts avatar
Ett genomvidrigt dåd.

Det är intressant att se hur annorlunda reaktionerna är i jämförelse med när det är män som gör dylika ting.

Nu bespottar givetvis majoriteten henne, men det finns flera skribenter som yppar nån sorts sympati för aset. "Psykisk ohälsa måste tas på allvar", "tänk om hon bara hade fått hjälp" och "hon kanske hade PTSD från Serbien-kriget".

Ja, eller så var hon bara ett jävla as utan empati.

Jag är en gammal gubbe idag, så jag har hunnit uppleva en hel del. Och de mest skrämmande kvinnorna jag stött på, har oftast jobbat på kontor, gärna i chefsposition. De är ofta "hälso-freaks", singelmammor och bryr sig primärt om sin "karriär". De drar sig inte för att kliva över lik och har en allmänt dålig syn på människor som arbetar under dem.

De drar sig inte för att ljuga, manipulera, utnyttja och hämnas. Empatiförmågan är lika med noll.

Så jag blir inte speciellt chockad när hon verkar vara en "karriärkvinna" som är singelmamma, var gift med en mycket yngre man och som skriver på sociala medier att hon älskar fitness. Det stämmer in ganska perfekt på profilen av dessa osympatiska "karriärkvinnor"..

Men jag kan givetvis ha fel, hon kan ha varit en helylle-person som det slog slint på. Men jag är skeptisk. Troligtvis var hon bara en dålig person och hade fortsatt vara det, hur mycket "hjälp" hon än skulle fått och oavsett hur mycket dessa vänstermuppar gastar om "psykisk ohälsa".

I vilket fall är det en djup tragedi. Två barn som berövats livet - av sin egen mamma, dessutom. Det är hjärtskärande.
Citera
2023-03-14, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
The Sun har tagit bort svenska från rubiken åtminstone.
Så hon pratade alltså inte ens svenska så kopplingen till Sverige måste varit extremt svag.

Har man åkt tunnelbana i Sverige är man svensk, som Åsa Romson uttryckte det.
Det hade varit intressant att få reda på hur kopplingen till Sverige såg ut.
Citera
2023-03-14, 16:02
Medlem
exoticspices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Ines-
Hittade youtube-videon på Max and the toothfairy via mördar-mammans Facebook

https://www.youtube.com/watch?v=OE4K8-2q4Eg

Ja hjärtskärande. Att se deras vardag, filmade hemma av sin mamma som typ alla andra ungar blir idag, för att sedan veta att hon mördade dom.
Trodde det var typ en dagmamma eller barnvakt när jag hörde hur hon pratade med pojken innan jag förstod att det var hans egen mamma, som inte alls låter särskilt kärleksfull mot sin son när han visar att han har tappat sin första tand. Tycker det finns en aning av rädsla och osäkerhet i hans ögon och kroppsspråk.
Citera
2023-03-14, 18:15
Medlem
trancass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bomhull
Synd att hon inte fick den hjälp som behövdes inte för att det ursäktar det som hände. Mental ohälsa är något som måste tas på allvar

Mental ohälsa kallas det inte när en kärring vill hämnas på mannen som lämnat henne till varje pris. Det är en norm. Hundratusentals kärringar sysslar med detta varje dag i Sverige, men få mördar sina egna barn - de gillar mer att tortera ungarna psykiskt för att straffa mannen. Det är soc vardag. Det jag vill säga är att det kan vara svårt att skilja ut mördarna från de andra dårarna. Vem av dessa hundratusentals försmådda hämndlystna kärringar i Sverige kommer att gå så långt att de mördar sina barn innan de är nöjda? Helt omöjligt att säga. Är de psykiskt sjuka? Nej, de är helt normala.
Senast redigerad av trancas 2023-03-14 kl. 18:17.
Citera
2023-03-14, 18:26
Medlem
SexgalenZombies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av spermaoffret
Karriäristkvinna med för hög testosteronhalt. Då kan det gå såhär.

Citat:
Ursprungligen postat av popll
Vit sydafrikansk pappa. 10 år yngre än henne

Det där är faktiskt en röd flagga, kvinnor som väljer yngre män har i regel en skruv lös på något vis. Bara 5% av kvinnor är tillsammans med yngre män....

Män bör aldrig bli tillsammans med en äldre tjej, annat än tillfälligt för att knulla.
Citera
2023-03-14, 18:33
Medlem
NamnlosBarns avatar
Hoppas hon sitter inne på fängelset i England och inte i Sverige
Citera
2023-03-14, 18:36
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NamnlosBarn
Hoppas hon sitter inne på fängelset i England och inte i Sverige

Hon är död ditt stolpskott
Citera
2023-03-14, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Torch-McFly
Testosteron gör att man mår bra, både män och kvinnor

Prestige. Förnedringen av att förlora.
Senast redigerad av Lagunitas1 2023-03-14 kl. 19:37.
Citera
2023-03-14, 19:41
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bonjovi
Det tror jag med, sen ligger det säkert psykisk ohälsa bakom men det är klart hon visste vad hon gjorde. Hon hade kunnat ta livet av sig själv bara, men valde att mörda barnen i samma veva. Antingen för att straffa pappan, alternativt någon narcissism att barnen inte skulle klara sig utan henne.
Hon ville förmodligen själv dö och hade vanföreställningen att hon gjorde barnen en tjänst som tog dom med sej i döden. Ett s.k utvidgat självmord.
Citera
2023-03-14, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trancas
Mental ohälsa kallas det inte när en kärring vill hämnas på mannen som lämnat henne till varje pris. Det är en norm. Hundratusentals kärringar sysslar med detta varje dag i Sverige, men få mördar sina egna barn - de gillar mer att tortera ungarna psykiskt för att straffa mannen. Det är soc vardag. Det jag vill säga är att det kan vara svårt att skilja ut mördarna från de andra dårarna. Vem av dessa hundratusentals försmådda hämndlystna kärringar i Sverige kommer att gå så långt att de mördar sina barn innan de är nöjda? Helt omöjligt att säga. Är de psykiskt sjuka? Nej, de är helt normala.
Jag tror nog att om man tittar lite noggrannare så har de någon personlighetsstörning. De tror att de äger barnen och ser dem inte som egna individer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in