2023-03-13, 21:07
Medlem
Skvistens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sibetaen
Hahaha, så när kvinnan är 30 skall mannen vara nästan 40 och när kvinnan sedan är 50 skall mannen helt plötsligt ha blivit 66,5? Vilken idioti. Du menar alltså att man med jämna mellanrum skall byta partner? Det får bli vid varje födelsedag för att det skall stämma med detta skitsnack.

Tror denna formel stämmer faktiskt om man utgår från kvinnor mellan 25 och 40 år.

Kvinnor behöver en mogen styrande hand (låter säkert som en manlig skitstövel nu), men så är det. Innerst inne behöver de som kvinnor trygghet och det ger nån som är lite äldre.
Många kvinnor behöver ett stramt koppel för att inte spåra ur och med detta mår de bättre i sin roll. Trygghet är viktigt för alla
Citera
2023-03-13, 21:18
Medlem
Ducadreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exoticspice
Uppladdad video på pojkarna 11 dagar innan dom hittades döda.

Fyfan, jag vill bara gråta. Stackars fina pojkar. 😪💔💔💔

Må hon brinna i helvetet.
Citera
2023-03-13, 22:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av -DaRude-
Jag har svårt att tro att en person som under allvarlig psykos mördar sina barn sedan skulle begå självmord direkt efter. En person under psykos hade inte varit mentalt närvarande på det sättet, utan hade mest sannolikt agerat förvirrat och allmänt verklighetsfrånvarande.

Det tyder snarare på att hon var medveten om vad hon gjorde.

Det tror jag med, sen ligger det säkert psykisk ohälsa bakom men det är klart hon visste vad hon gjorde. Hon hade kunnat ta livet av sig själv bara, men valde att mörda barnen i samma veva. Antingen för att straffa pappan, alternativt någon narcissism att barnen inte skulle klara sig utan henne.
Citera
2023-03-13, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustTrolling
Det är väl en kroat och inte någon som är etnisk svensk, så då blir det ännu troligare att det är hon själv som har gjort det.
Kroater är knappast kända för att ta livet av sig och sina barn (dödssynd för katoliker). Större chans att hon är serbiska.
Citera
2023-03-14, 00:33
Medlem
Cedderiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av moshes
tack. jag såg hon hade pluggat i Sverige, men det kan man göra även som icke svensk medborgare,
men då är hon alltså svensk.En petitess i detta sammanhang.Stackars ungar.
Pappan verkar ha ny partner,enl hans mors information .
Var ser du att han har en ny?
Citera
2023-03-14, 01:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Jugge alltså. Inte Svensk

varför står det svenk kvinna då? vad är kopplingen till Sverige?
Citera
2023-03-14, 01:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av NoDp
Sjukt, är det den ekonomiska krisen som sveper över världen som fått henne att tappa det?
Jag minns att jag personligen pratade om detta är inflationen, räntorna osv började spåra att vi kommer få se extremt mycket mer självmord. Vet inte om det börjat visa sig i statistiken ännu?

Känslan är dock att denna kvinnan måste väl haft rejält med pengar och inte direkt behövde oroa sig?
Hämnd mot pappan? Usch vidrigt..

hur kommer det sig att i england så publiceras biöd och namn på mördare och barn direkt efter händelsen men inte här i Sverige?! tänkte på ex mannen, inte så kul för honom att det sprids över hela världen så snabbt
Citera
2023-03-14, 01:36
Avslutad
vadå svensk kvinna? inget tyder på att hom var svensk. Vilken koppling till Sverige hade hon?
Citera
2023-03-14, 02:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej
hur kommer det sig att i england så publiceras biöd och namn på mördare och barn direkt efter händelsen men inte här i Sverige?! tänkte på ex mannen, inte så kul för honom att det sprids över hela världen så snabbt

Det är tryck- och yttrandefrihet på riktigt. I Sverige är yttrandefrihet att kunna bränna böcker och sådant.
Mannens barn är döda, vad bryr han sig om vad världen tänker? Såvida han inte har något att dölja förstås.
Citera
2023-03-14, 02:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustTrolling
Polisens teori stämmer säkert.

Det är väl en kroat och inte någon som är etnisk svensk, så då blir det ännu troligare att det är hon själv som har gjort det.

Fan va tragisk människa du är haha
Citera
2023-03-14, 08:08
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av listigtjej
vadå svensk kvinna? inget tyder på att hom var svensk. Vilken koppling till Sverige hade hon?

Troligen bott här
Citera
2023-03-14, 08:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Troligen bott här

.ja men hon är väl inte svensk för det. Inte skulle jag kalla mig tysk om jag bodde i tyskland
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in