2023-03-14, 10:34
Medlem
GhostofDemocracys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av remidgrus
Ja det är väl hennes plan som jag förstår henne (och det är givetvis vårt fel att hon tvingas till detta nu). Känns sorgset på något sätt att hon inte förstår att de som följer henne inte gör det av beundran utan av andra orsaker i de allra flesta fall. Jag tror inte hon kommer att göra sig några större summor pengar på OF.

Ett flygplan?
Citera
2023-03-14, 14:00
Medlem
linn_rosss avatar
Ibland undrar jag om hon faktiskt jobbar med en socialt experiment för sociala medier.
Att allt faktiskt bara är ett skådespel och helt uppriggat.
Citera
2023-03-14, 14:30
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linn_ross
Ibland undrar jag om hon faktiskt jobbar med en socialt experiment för sociala medier.

Om det ändå vore så ”väl”.Men tyvärr är hon nog ”på riktigt”.
När jag såg henne första gången ( i någon sedvanlig fylleskrikvideo), så trodde jag att hon var någon slags hysterisk Performance Artist..
Citera
2023-03-14, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av linn_ross

Jag tror att till viss del skådespelar hon och gör sig till. Hon vet exakt vad som triggar igång och provocerar. Hennes ändå små ljusglimtar är följarna på TikTok och hon vet ju mer hon skriker och gör sig till ju mer uppmärksamhet får hon.
Citera
2023-03-14, 16:53
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abzo22
Jag tror att till viss del skådespelar hon och gör sig till. Hon vet exakt vad som triggar igång och provocerar. Hennes ändå små ljusglimtar är följarna på TikTok och hon vet ju mer hon skriker och gör sig till ju mer uppmärksamhet får hon.

Hon är extremt provocerande, oavsett vad.
Jag tror inte att Pia Nyberg är en Performance Artist.
Citera
2023-03-14, 19:58
Medlem
Med tanke på att hon säger dig äta väldigt lite har hon blivit väldigt plufsig hon måste ha gått upp 10 kg det senaste året. Vem vill upplysa henne om att vin innehåller en hel del kalorier. Plus att hon äter bearnaisesås med Pizza ( ja i den ordningen)
Citera
2023-03-14, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abzo22
Om hon vill hämnas gör hon det extremt dåligt och drar mest bara ner sig själv.

Men ja det kan inte vara kul att vara hennes ex. Alla frågor om hur hon var innan och tänk barnens frågor varför mamma har blivit konstig.

Jo, men är man redan på botten själv (vet inte hur länge hon varit det innan hon börjat TikToka) så kan det ju vara att är jag på botten själv så kan jag lika väl dra med mig de som ”satt” mig där ….el nåt i den stilen
Citera
2023-03-14, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av remidgrus
Hon säger att hon står utan inkomst nu men jag tror att hon har en del sparade pengar hon lever på.
Hon har haft A kassa el aktivitetsersättning förut . Men gissar att hon inte gjorde det som krävs när man har det och det är aktivt söka jobb . Har hon inga pengar till mat så kan hon ju prioritera det framför sina 5- 6 flaskor vin hon köper och sina bar rundor varje vecka Men som allt annat ska väl alla andra betala och fixa det . Hon är sjuk och vad hon lider av är väl mer vad hon har brist av ?? Självinsikt, konsekvens tänk och totalt brist på andra människors behov och krav ..... utefter det så behöver nog inte psykolog fundera så länge på slut resultatet . Hon har ju berättat att hela hennes släkt har hon brutit med el dom svårt att veta ? Men är övertygad om att hon var långt ifrån frisk förut också! Lägg till uppmärksamhet störning och alkoholism så fattar man att hennes beteende har tagit nya höjder ! Kommer inte sluta bra för denna människa.
Citera
2023-03-15, 07:47
Medlem
NoMoreTears77s avatar
Inte bara sjuk utan genuint elak. Det lyser igenom hur egocentrisk och empatilös personligheten är. Jag tror hon tänker att eftersom livet är på väg åt helvete, så ska det ske med buller och bång . Andra ska lida. Som exet och barnen. Gärna hur mycket som helst. All uppmärksamhet är bra, tycker hon. Inte en gnutta medkänsla med barnen, utan fokus på hur mycket pengar hon förlorar vid varje träff, varannan vecka, på fiket, med barnen. Inga moderskänslor alls. Hon säger till och med rakt ut att hon inte vill ha något ansvar för barnen överhuvudtaget. Vilken ångest de måste ha inför att träffas. Och efteråt.
Citera
2023-03-16, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Luzzje
Jag tror hon är typ 50% sann och 50% troll. Eller ”karaktär” som man kanske kan säga. Brukar få upp hennes videos på TikTok och hon är ju synnerligen speciell med speciella åsikter om sexualitet, barnuppfostran och hur världen/samhället fungerar….
Jag kan verkligen hålla med dig i denna teori, tror att hon överdramatiser hennes personlighet och därför hon blir så extremt mycket. Dock ibland undrar man ju hur tiktok tillåter hennes existens på appen, eller vad känner ni andra?
Citera
2023-03-16, 19:26
Medlem
Hej! Tänkte dela en yppig kommentar grädrumpan själv sagt på din live ”För att hylla kvinnodagen skaffa jag of (0nlyF@ns). Tycker detta är en betydligt sjuk kommentar att säga men hon verkar ju också ha de extremt svårt?
Citera
2023-03-16, 19:29
Medlem
Sonny00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yppayppa
Hej! Tänkte dela en yppig kommentar grädrumpan själv sagt på din live ”För att hylla kvinnodagen skaffa jag of (0nlyF@ns). Tycker detta är en betydligt sjuk kommentar att säga men hon verkar ju också ha de extremt svårt?

Menar du inte ”på sin live”? Och ”ypperlig”?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in