Hon har väl ändå haft en rimlig karriär av det lilla jag tagit del av så hon borde ju vara berättigad till sjukpenning (om hon nu är sjukskriven).
Men hon kanske har släppt allt nu när hon ballat?
Jag har svårt att tro att hon alltid varit så här unhinged då hon varit gift, bildat familj och haft jobb.
Citat:
Ursprungligen postat av
remidgrus
Hon säger att hon står utan inkomst nu men jag tror att hon har en del sparade pengar hon lever på.