2023-03-11, 19:27
Medlem
vonDys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av remidgrus
Ja det är väl hennes plan som jag förstår henne (och det är givetvis vårt fel att hon tvingas till detta nu). Känns sorgset på något sätt att hon inte förstår att de som följer henne inte gör det av beundran utan av andra orsaker i de allra flesta fall. Jag tror inte hon kommer att göra sig några större summor pengar på OF.

Nej. remidgrus, vi lär få skäll/bli bannade åter här..
En kvinna nära 50, lägger ut sin kropp till
försäljning på OF.
Citera
2023-03-12, 16:37
Medlem
LemPicas avatar
Hon har väl ändå haft en rimlig karriär av det lilla jag tagit del av så hon borde ju vara berättigad till sjukpenning (om hon nu är sjukskriven).
Men hon kanske har släppt allt nu när hon ballat?
Jag har svårt att tro att hon alltid varit så här unhinged då hon varit gift, bildat familj och haft jobb.

Citat:
Ursprungligen postat av remidgrus
Hon säger att hon står utan inkomst nu men jag tror att hon har en del sparade pengar hon lever på.
Citera
2023-03-12, 19:07
Medlem
Rutinerad-Ankas avatar
Är detta en kvinnlig version utav Lennart Bladh? Kanske blir husvagn och pull-turné inom snar framtid då.
Citera
2023-03-13, 19:11
Medlem
poddofils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vonDy
Bara nyfiken, har Pia ”’sålt mer sex”? Hon kallar sig ”Sexworker” nu.

Det är inte olagligt att sälja sex, men
att köpa. Så var hamnar man i gråzonen då, om man köper innehåll med sexuellt innehåll på OF?
Är man en torsk? Eller ok?

Generell fråga, men nu när Gräddrumpam börjat sälja sig naken för pengar på nätet.
Någon här,som kan bena ut begreppen? Polis/Skatteverket?

Nej tror inte hon sålt sex någon gång faktiskt. Hon kallar sig sexworker för att få något snyftvänligt att lägga upp, uppmärksamhetsfiske. Om du köper nakenbilder eller videor på OF så köper du just en bild eller video av en person som frivilligt (förhoppningsvis) lagt ut sitt eget material för att tjäna pengar på det. Det är inte olagligt att lägga upp nakenbilder på internet. Att köpa sex är något helt annat. Däremot om du sprider någons nakenbilder olovligen så är det ett brott.
Citera
2023-03-13, 21:01
Medlem
Hon är på gång nu ikväll. Tre videor på TikTok där hon full och glad i hågen glatt meddelar att hon vill skaffa en bebis. Till att sedan skrika att folk inte ska lägga sig i hennes alkoholvanor.
Tragiska människa stackars hennes barn.
Citera
2023-03-13, 21:47
Medlem
En vild gissning är att hon blev kränkt och besviken när hon blev lämnad av sitt ex.
Vem vet varför han lämnade henne ?
Det kanske inte var så ”roligt” förhållande mot slutet
Hon har väl skrivit någonstans att hon gick på antidepressiva, lugnande och sömntabletter när de levde ihop
Kanske det inte var hans fel att hon gjorde det
Kanske det var han som lämnade henne pga det

Och den perfekta hämnden (om man är hämndlysten och har förlorat allt inkl fotfästet) är väl att gå ut som hon gör o sociala media
Hon straffar ju på sätt o vis sitt ex så att han får skämmas och oroas över vem han levt med och har barn med

Mycket sjukt beteende
Citera
2023-03-13, 22:14
Medlem
vonDys avatar
Jag tycker att hon är är motbjudande och äcklig. Speciellt när hon är full. Vilket hon tycks vara alltför ofta?
Citera
2023-03-13, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemmatant
En vild gissning är att hon blev kränkt och besviken när hon blev lämnad av sitt ex.
Vem vet varför han lämnade henne ?
Det kanske inte var så ”roligt” förhållande mot slutet
Hon har väl skrivit någonstans att hon gick på antidepressiva, lugnande och sömntabletter när de levde ihop
Kanske det inte var hans fel att hon gjorde det
Kanske det var han som lämnade henne pga det

Och den perfekta hämnden (om man är hämndlysten och har förlorat allt inkl fotfästet) är väl att gå ut som hon gör o sociala media
Hon straffar ju på sätt o vis sitt ex så att han får skämmas och oroas över vem han levt med och har barn med

Mycket sjukt beteende

Mellan raderna och lite av vad hon har berättat är att han hade en älskarinna som han valde över henne. Tycker mest att hon framställer sig som bitter och avundsjuk på exmaken och dennes relationen med den nya kvinnan.
Citera
2023-03-13, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abzo22
Mellan raderna och lite av vad hon har berättat är att han hade en älskarinna som han valde över henne. Tycker mest att hon framställer sig som bitter och avundsjuk på exmaken och dennes relationen med den nya kvinnan.

Precis
Var lite av vad jag menade oxå
Citera
2023-03-14, 06:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemmatant
Precis
Var lite av vad jag menade oxå

Om hon vill hämnas gör hon det extremt dåligt och drar mest bara ner sig själv.

Men ja det kan inte vara kul att vara hennes ex. Alla frågor om hur hon var innan och tänk barnens frågor varför mamma har blivit konstig.
Citera
2023-03-14, 10:30
Medlem
GhostofDemocracys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poddofil
Nej tror inte hon sålt sex någon gång faktiskt. Hon kallar sig sexworker för att få något snyftvänligt att lägga upp, uppmärksamhetsfiske. Om du köper nakenbilder eller videor på OF så köper du just en bild eller video av en person som frivilligt (förhoppningsvis) lagt ut sitt eget material för att tjäna pengar på det. Det är inte olagligt att lägga upp nakenbilder på internet. Att köpa sex är något helt annat. Däremot om du sprider någons nakenbilder olovligen så är det ett brott.

Den perfekta, moderna modern?
Håller sig inom lagens råmärken, alltid utan blåmärken.
Klår alla på fingrarna?
Liksom.
Citera
2023-03-14, 10:33
Medlem
GhostofDemocracys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abzo22
Om hon vill hämnas gör hon det extremt dåligt och drar mest bara ner sig själv.

Men ja det kan inte vara kul att vara hennes ex. Alla frågor om hur hon var innan och tänk barnens frågor varför mamma har blivit konstig.

Är tvångssterilisering alltid fel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in