Citat:
Ursprungligen postat av
Hejaaaaaaa123456
Äntligen! USA kommer att behöva inse att de måste sänka räntorna och vi kommer att följa efter.
Att Sverige skulle sänka räntorna för att en amerikansk bank har problem kan du ju fetglömma när svenska inflation är 11,7% och sek faller som en sten mot övriga världens valutor.
Inte ens fed lär ju sänka sin ränta den närmaste tiden med en inflation över 6%. Du ska vara glad om fed ens lämnar räntan oförändrad.