Citat:
Ursprungligen postat av
kukflash
Och vad händer nu menar du när man höjer räntorna? Är det att ”skjuta bollen framför sig” tycker du?
Räntorna har ju inappt rört sig sedan 0 räntetiden. Räntor på 13,12% lär komma innan året är slut.
Då pratar vi om normala räntor.