Citat:
Ursprungligen postat av
Zurfarn08
Bok-kunskap får de som pluggar i skolan. Så enkelt är det. De som pluggat i skolan kan plugga in andra saker, t ex en bondepraktika. Psykopat-Viktor har uppenbarligen inte satsat på skolan och orkar heller inte plugga även när det gäller en halv miljon kronor. Psykopat-Viktor tar hellre genvägar än jobbar för sin vinst, eller som jag också kallar honom ”Han-som-sålde-sin-bäste-vän-för-en-amulett”.
Känns bara som att du ofta vill ha ursäkter att säga att folk är från "livets hårda skola" även när de inte verkar vara det. Exempelvis Viktor.
Och den största psykopaten där är din kära Sebbe. Som du gärna vill att folk ska tro att du är som. "jag gillar Sebbe för att jag är som honom" har du till och med skrivit rakt ut.
Sitta här och försöka hitta ursäkter att kalla folk olika grejer och samtidigt försöka måla upp sig som fin i kanten och sofistikerad, du måste förstå att du är årets skämt va? Vilken dimension lever du ens i?
Roligaste "skribenten" på Flashback.

Du blir såklart lurad av Sebbe för att det är svårt att se äkta varan när man själv inte är det, en wannabe gillar en annan wannabe helt enkelt.
Största trashet på fb och den som har hängt längst i Trash TV trådarna är den som har störst behov av att leka fin... så märkligt! Vill vara här och snacka skit men vill kunna leka fin samtidigt haha kom igen nu, Väx upp!