2023-03-13, 01:23
Medlem
1754s avatar
Lite kul att Victor är upprörd över att folk är så jäkla falska när han är falskast av alla. Det lär bli mycket spännande drama i finalveckan!
2023-03-13, 01:28
Medlem
1754s avatar
Jäkla kasst av Nebil att göra ner sin dotter i tv förresten när han klagade över Victors beteende. Hoppas Nebil skäms när han såg det på tv.
2023-03-13, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Skönt att Virre kommer tillbaka och skapar lite oreda på Farmen. Hoppas att han kammar hem hela skiten, orkar inte med de andra. Tora är den enda som är OK.
Word. Han sätter färg på hela anrättningen.
2023-03-13, 07:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Viktor har betett sig vidrigt, men Pösmunken Harmynt och Debil är fan värre. När dessa två stog och konverserade igår och Pösmunken hela tiden sa "visst är det så", var det nära jag bytte kanal.

Viktor livade upp stämningen bra ikväll. "Det är många nu som behöver gå och byta byxor".
Blev brunt där...
2023-03-13, 07:50
Medlem
maxidos avatar
Just nu är mina favoriter Viktor och Tora. Har en känsla av att Tora tar både Assi och Sandra i både styrka och teknik. Hejja hejja
2023-03-13, 07:55
Medlem
Assiatou är så sjukt stark!! Hon säger verkligen sanningen!! Så nu hoppas jag verkligen hon vinner!
Och de andra hänger visst med Viktor i hans mobbningsbeteende, riktigt dåligt. Viktor såg rädd ut när Assiatou skällde ut honom. Bra jobbat.
2023-03-13, 08:23
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sollan777
Assiatou är så sjukt stark!! Hon säger verkligen sanningen!! Så nu hoppas jag verkligen hon vinner!
Och de andra hänger visst med Viktor i hans mobbningsbeteende, riktigt dåligt. Viktor såg rädd ut när Assiatou skällde ut honom. Bra jobbat.

Asiatou genomskådade Viktor från första sekund. Hon har integritet och går inte på vad såna typer som han sysslar med. Hon genomskådade de andras paktande också tämligen omgående. Hon är skärpt.
2023-03-13, 08:25
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Vad var det hon sa då?

Jag var distraherad av deras utseenden samt hur det lät, inte vad som sades

Hon sa i princip att han var en jävla skithög och att hon känner igen hans typ.
2023-03-13, 08:29
Medlem
Heribald.Snygges avatar
Asiatou är nog den enda som har rent mjöl i påsen och borde vinna. Tora har inte heller paktat och bedragit men hon är för godtrogen och har inte allt det som krävs för att vinna.

Men de lägger ju upp tävlingar så att det är en massa tur som avgör. "Mjölka 4½ deciliter." Det handlar inte om skicklighet. Fjantig tävling. Så visst kan en som inte har de främsta kvaliteterna vinna.
2023-03-13, 08:50
Medlem
Asiatou går runt och surar och vill inte ha med de andra deltagarna att göra.

Tidigare trodde jag att det var för att hon genomskådat hur Nebba och Sebbe manipulerade övriga deltagare och att frustrationen fick henne att dra sig undan. Men nu verkar det ju som att hon hatar alla övriga deltagare. Trist. Innan har jag haft ett hyfsat positivt intryck av henne men nu tappar hon rejält.

Favorit att vinna: Viktor. Naturligtvis.
Men Sandra Ö har varit en stor favorit även hon genom hela den här säsongen. Och Tora har verkligen imponerat gång på gång när hon dragits upp i Tinget. och hon framstår även som en genuin och sympatisk person. Så jag skulle bli mycket nöjd även om Sandra eller Tora blir årets farmare. De är också värda det.

Övriga tre däremot: Nej tack!
2023-03-13, 09:23
Medlem
Psykopat-Viktor.. ser ständigt pårökt ut med sin dumma blick. kan han ens öppna en dörr ? Klarar han sig själv om dagarna? Känns som han kan behöva en assistent med allt gällande betalningar, städning och kalsongbyte.
2023-03-13, 09:25
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgLagersBror
Psykopat-Viktor.. ser ständigt pårökt ut med sin dumma blick. kan han ens öppna en dörr ? Klarar han sig själv om dagarna? Känns som han kan behöva en assistent med allt gällande betalningar, städning och kalsongbyte.
Med tanke på nästa avsnitt har du nog rätt i kalsongbyte😂

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in