Citat:
Ursprungligen postat av
ebeneezer22
Du verkar INTE känna till BWs bristfälliga vandel!
Vi som växte upp här och gick på Tunaholmsskolan kände till honom väl!
Det kanske är du som har en agenda…varför vill du skydda BW?
Mitt ex. har en väninna som dejtade honom. Hon berättade för mitt ex att Bj*rn var stundtals hårdhänt o sadistisk i bingen och har även yttrat att hon varit rädd för honom!
Du vet ingenting!!
Har du mer att berätta om BW, stämmer det du med anabola och amfetamin brukande då ? Enligt PM- till mig så skall denne då vara en kameleont med minst två sidor som han säger. Vad jag läst från en annan användare i tråden skall BW då vara omnämnd som den "störste mytomanen i hela Mariestad".
En sinne för skådespeleri och manipulativ då med andra ord. En mängd intressen skulle han hållit på med och sporter. Jakt däribland, oftast om man höll på med jakt vid denna tid så hade man ju oftast någon sorts anknytning till sitt jaktområde. Vilken sorts jaktlag kunde BW varit med i, jag vet från en artikel på nätet med BWs far gällande den bostadsrättsförening han är med i så berättade han att han var uppväxt i Leksberg och då saknade de tvättmaskin som han bl a berättar. Kan BW då ha tillhört ett jaktlag då baserat i Leksberg ? Kan familjen Vall*berg ha kvar någon fastighet där ?
Jag tror för övrigt om vi har BW som GM att de aldrig skulle åka ut i en mörk skog och gräva ner en kropp , där det kan både vara rötter och sten ( spetsiga spadar?). man behöver veta vart man skall gräva och vart det går att gräva samt kunna köra in på en skogsväg med bil som MickeR säger så man inte behöver bära hur långt som helst.
Kroppen hade hittas vid detta laget om den hade varit nedgrävd, helt klart det hade synts också antagligen vart de grävt och BW som jägare vet att djur kan gräva fram vad fanken som helst, plus att om han har anknytning som jägare i Leksberg vill han ju inte dra på sig uppmärksamhet där då t e x. NEJ. Kroppen dumpades till sjöss och det var med all sannolikhet den "säck" som Sten Ekholm körde på som kroppen låg i. Ligger den på botten här strax söder om Kroppholmen, kan nog Polisen räkna ut vart i från man tog sin utgångspunkt och vilka som hade tillgång till båt i detta begränsade område med kort räckvidd till Kroppholmen. Därför kan man aldrig säga vart man dumpade kroppen, finns nog också som Sculley sade inte något kvar av den då tyvärr. Tanke.