2023-03-12, 22:14
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MoppepojkeNr1
Det är det sannaste vi har sett honom.
Det finns ingen CO, det är bara Zurfarn som han ler åt för att det är bara Zurfarn som skyddar honom.
Det kan vara att han gjorde sådär ironiskt, för det är lite dumt att göra så annars när man villigt har kameror inpå bara homo-skägget

1000 bilder säger mer 1 ett djävulsgrin, bild 1 var proffsig det kan jag ge dig

Citat:
Det är synd att hon inte får vara med krigarkvinnornas panssionfyllda natt som skapar bandet mellan dessa kvinnor och stärker hämndkänslorna och hatet till årets fega och falska "män" https://imgur.com/a/OsS1azR
Tack för denna rättframma stilstudie i skallform
(Tora såg även vattenkammad ut som Dolf Lundgren https://imgbox.com/eODoLkeX) utöver att Sandra ser ut att skämmas, hon tänker på att det kunde varit Hannans barm jag hade kunnat legat & snusat i om jag kunnat hålla fittan kallare. Hannan hade varit en bättre allierad tror jag eftersom hon var så kär

Ingen pakt? trots att alla 3 e skitnödiga samtidigt, men bara 2 var förstoppade?
https://imgbox.com/aNlJdgmF
Sandras seger står ut, mens Asiatos har en helt annan bredd, Jag kan gärna vara hennes
basketkorg?

Citat:
Här är en liten ihopklipp på sagan om rövets återkomst som jag tror Herr Bökberg kan uppskatta. Glöm inte att sätta på ljudet https://imgur.com/a/2GsWWk2
Nu måste du tvaga dig genom att vråla
atjo!!! under en jäsduk i 2 dygn för att bli av med dessa felande instinkter

Men glöm oss killar. Sandra har dåligt inflytande på en massa kvinnliga influensers som nu börjar pröva ut sting, den moderna Farmen titterskan nöjer sig inte med att vara smart, stark, driftig & själv(be)ständig efter att man slagit ihop 2 genres i Love Island & Farmen, och allt är Anna & Victors fel
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-03-12 kl. 22:25.
2023-03-12, 22:19
Medlem
Den ena tjejen blir nästan osynlig ibland, hoppas hon vinner allt.
2023-03-12, 22:35
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr Bökberg
Anna försöker komma i kontakt med jordfelsbrytaren men hennes händer faller spikrakt ner
till stadiet jag är bara en liten glädehoppande skolflicka https://imgbox.com/bx9P53ne
Tack för påpekandet Kelly att länken till den kritiskaste bilden var invalid, nu är det fixat!
2023-03-12, 22:37
Medlem
Fruktansvärt obehaglig oempatiska , känslolösa, korkade stendumma hycklare Viktor är. Han är den som spelat fulast och så fprt de gick honom emot så kommer han tillbaka och beter sig i klass med Sebastian Dawkins. Hoppas fanskapet får sluta jobba med barn , skulle aldrig ha mina barn i närheten av den korkade psykopaten. Kan han ens öppna en dörr? Vägrar han jobba sista veckan ska han ut. Skulle vägra godta de om det inte kom från en läkare. Pinsamt att han är kvar
2023-03-12, 23:04
Medlem
kukflashs avatar
Skönt att Virre kommer tillbaka och skapar lite oreda på Farmen. Hoppas att han kammar hem hela skiten, orkar inte med de andra. Tora är den enda som är OK.
2023-03-12, 23:18
Medlem
TheRockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kubun
Du behöver ej använda spoiler efter att de visats på tvn.
Ja. Jag hoppas Sebbe får smaka på motgångar nästa vecka.
2023-03-12, 23:23
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Nejdå, det är 3 Princess bajskorvar som kläms ut samtidigt. Artin kommer gråta när han ser den missade möjligheten.
Se där, du hade ju redan avhandlat det som behövde sägas tidigare, nu har jag dubblettpostat ren dynga

Produktionen som vill ställa till med en scen, kanske rentav sammanföst dom
för att det ska bli en jämn match

Citat:
Nejdå, det är 3 Princess bajskorvar som kläms ut samtidigt. Artin kommer gråta när han ser den missade möjligheten.
att ingå i den pakten!! vill jag förtydliga att du menade Sandra hade kunnat vara överflödig om jag ska försöka spela lite sakkunnig
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-03-12 kl. 23:30.
2023-03-12, 23:30
Medlem
Herr Bökbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heribald.Snygge
Ja, inte den vassaste hästen i kanoten, om man så säger. Att han är korkad har han bevisat gång på gång. Jag tror faktiskt att det måste till ett under för att han ska vinna. I finalveckan krävs ju mer än bara styrka. Om det krävs det minsta lilla tankearbete så är han totalt lost.

Om dagens avsnitt:
Vad var det hon sa då?

Jag var distraherad av deras utseenden samt hur det lät, inte vad som sades
Senast redigerad av Herr Bökberg 2023-03-12 kl. 23:34.
2023-03-12, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrZoidberg.
Vinner Viktor så är Farmen officiellt riggat!. Pinsamt dåligt.

Redan tippat på det… Dock låga odds eftersom Victor troligtvis både vinner farmen och, som han själv sa, blir nästa Bachelor.
Det krävs ingen Saida för att fatta det…
2023-03-13, 00:23
Medlem
ziggarillens avatar
Trodde aldrig jag skulle skriva detta men jag hoppas att Viktor tar hem det. Speciellt för att jag avskyr dom andra som är kvar mer än vad som är sunt och dessutom för att han var snäll och trevlig mot min favorit Lill-Blondie där på slutet. Den vidrigaste deltagaren genom farmens historia är Nebbil och som god tvåa den fete pösmunken Sebbe. Jag ska be en bön nu att dom sist nämnda får lämna och gärna på målsnöret. Hur hittar TV4 såna äckliga människor som dessa individer?
Senast redigerad av ziggarillen 2023-03-13 kl. 00:25.
2023-03-13, 00:47
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Trodde aldrig jag skulle skriva detta men jag hoppas att Viktor tar hem det. Speciellt för att jag avskyr dom andra som är kvar mer än vad som är sunt och dessutom för att han var snäll och trevlig mot min favorit Lill-Blondie där på slutet. Den vidrigaste deltagaren genom farmens historia är Nebbil och som god tvåa den fete pösmunken Sebbe. Jag ska be en bön nu att dom sist nämnda får lämna och gärna på målsnöret. Hur hittar TV4 såna äckliga människor som dessa individer?

Viktor har betett sig vidrigt, men Pösmunken Harmynt och Debil är fan värre. När dessa två stog och konverserade igår och Pösmunken hela tiden sa "visst är det så", var det nära jag bytte kanal.

Viktor livade upp stämningen bra ikväll. "Det är många nu som behöver gå och byta byxor".
2023-03-13, 01:01
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Viktor har betett sig vidrigt, men Pösmunken Harmynt och Debil är fan värre. När dessa två stog och konverserade igår och Pösmunken hela tiden sa "visst är det så", var det nära jag bytte kanal.

Viktor livade upp stämningen bra ikväll. "Det är många nu som behöver gå och byta byxor".
Ja du, om jag hade trott för några veckor sedan att jag skulle hålla på Viktor så hade jag beställt tid hos en läkare.. Nu är det andra bullar och jag vill se Pösmunken och den vidriga Debils miner när Victor tar hem bucklan. Jag hoppades hela tiden på Christoffer men när han nu åkte hem med papsen får det bli den gudomliga Victor.
Senast redigerad av ziggarillen 2023-03-13 kl. 01:47.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in