Citat:
Ursprungligen postat av
Ekvilibrium1
Det finns inte en chans i helvete att transan får 5 poäng av svenska folket och att Paul Rey, som gjorde riktigt bra ifrån sig i deltävlingen, får 1 poäng!
Dessutom får norrmännen Marcus och Martinus, som inte ens hör hemma i tävlingen, en andra plats... och Loreen givetvis etta!! Det var ju jävligt märkligt att bandet som armbågats in i tävlingen får en andra plats!! Planer inför nästa gång??
Jag är övertygad om att röstningen är illegitim. Melodifestivalen är ett LBGTQ-paradis. En transa får inte 5 poäng (upprepar mig nu) och Paul Rey får inte 1 poäng med alla fjollor i riket.
Jag vet inte vilka makter det rör sig om, men detta är lika osannolikt som att skåda ett ufo.
Måste medge att jag också blev lite överraskad av att Tone bara fick en poäng från telefonrösterna. Likaså att den söta unga ukrainskan fick så låg poäng med sin text om att aldrig ge upp, som ju minst sagt ligger bra i tiden.
Men att det skulle handla om någon konspiration känns ändå rätt långsökt. Varför liksom? Kanske ryzzarna? Gillar ju varken LGBTQ eller ukrainsk frihetskamp.