2023-03-12, 01:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Danny blev erbjuden låten Euphoria innan Loreen men han ville inte ha den, han får skylla sig själv

Hur fan hade det låtit 😁
Citera
2023-03-12, 01:50
Medlem
Bertil85s avatar
Hur kan man ha copyright på ljud ???
Citera
2023-03-12, 01:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doosing
Hur fan hade det låtit 😁

In the Euphoria! In the Euphoria! In the Euphoria! Whooo! (Snurrar runt)
Citera
2023-03-12, 02:48
Medlem
snooper123s avatar
Ska bli väldigt kul att se Loreen vinna eurovision igen.
Citera
2023-03-12, 02:55
Medlem
Att Maria Sur gick så dåligt är det ett tecken på att stödet för Ukraina börjar svikta .. bye bye stöd röster
Citera
2023-03-12, 03:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jimmytheone
Att Maria Sur gick så dåligt är det ett tecken på att stödet för Ukraina börjar svikta .. bye bye stöd röster

Hon smidde när järnet redan kallnat. Fatta om hon ställt upp för ett år sen.
Citera
2023-03-12, 04:07
Medlem
Jag är sällan brydd i vilken låt som vinner, men mitt blodtryck sjönk efter att det stod klart att svenskarna hade gett flest röster till samma bidrag som den internationella juryn. Tidigare år har jag blivit tämligen upprörd när det bidrag som vi svenskar har velat skicka istället har blivit överkörd av den internationella juryns val!
Det är sedan länge dags att avskaffa denna jury! Fullständigt absurt att svenskarna inte har ensam bestämmanderätt över vilket bidrag som Sverige ska skicka till ESC.
Citera
2023-03-12, 05:17
Medlem
Så tråkigt! Har man någon åsikt eller kritik om en artist så tolkar dom det för att man hatar dem! Väldigt underlig tankegång! Tänk så skevt det blir när allt görs om till hat! Vad är det för fel på folk som bara ska avgudas, alltid ska vara bäst för annars är alla andra hatare. Man får alltså inte ha en ärlig åsikt i dag i denna galna värld! En ärlig människa med en ärlig åsikt är tydligen en läskig hatare! Vilken sjuk värld vi lever i!

Jag måste ju faktisk också få säga att det var en väldigt lustig sammansättning av artisterna! Melodifestivalen har tydligen förändrats på ett sätt som jag tydligen har missat helt. Man behöver tydligen inte ens ha ett svenskt medborgarskap för att tävla för Sverige?! Men sådant får man inte fråga om för då är man en hatare?! Det är väl kanske lika bra att melodifestivalen läggs ner eller görs om så att folk som har sina funderingar och frågor slipper bli kallade för hatare!

Sämsta låten och sämsta osmakliga framträdandet stod Loreen för!
Citera
2023-03-12, 06:03
Avslutad
Citat:
Jag tror Maria är sur.
Citera
2023-03-12, 06:06
Medlem
Studsbolls avatar
Så bergsturken vann igen? Nåja, om man blundar så man slipper se trollet så låter hon inte så illa.
Citera
2023-03-12, 07:25
Medlem
Hoppas halvnegern blir diskad för plagiat, hade varit väldigt roligt
Citera
2023-03-12, 07:26
Medlem
maxidos avatar
Citat:

Äntligen kan jag då tycka. Visst att man tycker synd om Ukraina och all skit som sker.
Men vi kan ju inte låta alla från Ukraina vinna hela tiden. Perfekt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in