2023-03-12, 08:01
Medlem
Caputskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Panzeradler
Är det inte bara barn och bögar som tittar på melodifestivalen?

Är ju runt 3 miljoner som kollar på det, så är ju ganska bra beskrivet av dig
Citera
2023-03-12, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Underbart att Danny fick revansch! Hans amazing skulle vunnit 2012 håller lika bra idag. Istället var det Loreen som vann. Hon är bra artist men passar inte i Melodifestivalen, har för speciell stil.

Citat:
Ursprungligen postat av Cha-Cha-Boys
Danny blev erbjuden låten Euphoria innan Loreen men han ville inte ha den, han får skylla sig själv

Aldrig förstått de som hävdar att Danny skulle ha vunnit före Loreen 2012….. Bidragen spelar inte i samma division. Dock kan jag förstå Dannys besvikelse, i hans ögon var allt upplagt för att han skulle vinna 2012, det var då det skulle hända. Den största insats Danny gjort för svenska melodifestivalen och som gjort att han kanske förtjänar en plats i Hall of Fame var att han valde bort Euphoria så att Loreen kunde framföra den istället men det förstår han nog inte själv…..

Hans mellanakt igår var inte värdig en final av denna klass men jag kan tänka mig att datumet var redan upptaget i Carolas kalender när bokningarna gjordes.
Citera
2023-03-12, 08:11
Medlem
Cybrminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studsboll
Så bergsturken vann igen? Nåja, om man blundar så man slipper se trollet så låter hon inte så illa.

Sluta trolla, Loreen är en av Sveriges snyggaste personer
Citera
2023-03-12, 08:13
Medlem
Cybrminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B-a-c-k-f-l-a-s-h
Synd om han som bara fick en poäng och en del skratt på det.

Ja, Paul Rey's låt förtjänade mer poäng än så
Citera
2023-03-12, 08:15
Medlem
Cybrminds avatar
Måste bara slå ett slag för Farrah.
Hon har alltid varit och kommer alltid vara Sveriges vackraste programledare.

Vackert hår, vacker kropp, vackra ögon och ett gudomligt leende!
Citera
2023-03-12, 08:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cybrmind
Sluta trolla, Loreen är en av Sveriges snyggaste personer

Kanske för 10 år sedan. Men nu är hon 39, och hon har inte åldrats med värdighet direkt
Citera
2023-03-12, 08:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Panzeradler
Är det inte bara barn och bögar som tittar på melodifestivalen?

Som du ser i den här tråden är det mer än så. Vi har även alla känsloskadade incels och autister
Citera
2023-03-12, 08:20
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madrassen
Missförstå mig inte. Jag älskar Loreen och hon var överlägsen ikväll. Men tyckte du som jag att man inte kunde se henne ibland på grund av röken? :/

Ja precis ,det jag menar, röken var helt katastrof. Hela finalframträdandet var typ 4/10, och i semin 9.5/10
Senast redigerad av peterZiipen 2023-03-12 kl. 08:33.
Citera
2023-03-12, 08:23
Medlem
Panzeradlers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doosing
Som du ser i den här tråden är det mer än så. Vi har även alla känsloskadade incels och autister

Aha, en grupp jag förbisåg!
Citera
2023-03-12, 08:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cybrmind
Måste bara slå ett slag för Farrah.
Hon har alltid varit och kommer alltid vara Sveriges vackraste programledare.

Vackert hår, vacker kropp, vackra ögon och ett gudomligt leende!

Sen öppnar hon käften och börjar tjattra...
Citera
2023-03-12, 08:38
Medlem
Jonipoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av anonymgolfare
Jag är sällan brydd i vilken låt som vinner, men mitt blodtryck sjönk efter att det stod klart att svenskarna hade gett flest röster till samma bidrag som den internationella juryn. Tidigare år har jag blivit tämligen upprörd när det bidrag som vi svenskar har velat skicka istället har blivit överkörd av den internationella juryns val!
Det är sedan länge dags att avskaffa denna jury! Fullständigt absurt att svenskarna inte har ensam bestämmanderätt över vilket bidrag som Sverige ska skicka till ESC.
Nu har jag visserligen inte tittat på Melodifestivalen i år samt inte hört en enda låt, men som jag förstod det så var Loreen lågoddsare från start och tippad att vinna enligt varenda spelbolag. Jag tycker det är oförskämt tråkigt när lågoddsaren vinner, plus att det onekligen känns som att spelbolagen (och skivbolagen) styr. Med andra ord: Allt var uppgjort för att Loreen skulle vinna och det är inte kul.

Du kan ju tänka dig själv om du satsat 1000 kr på att Loreen ska vinna för du tänker det är ett säkert kort. Självklart röstar du som fan på Loreen då för att få upp siffrorna, och detta vet både spelbolagen och skivbolagen.
Citera
2023-03-12, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jonipoon
Nu har jag visserligen inte tittat på Melodifestivalen i år samt inte hört en enda låt, men som jag förstod det så var Loreen lågoddsare från start och tippad att vinna enligt varenda spelbolag. Jag tycker det är oförskämt tråkigt när lågoddsaren vinner, plus att det onekligen känns som att spelbolagen (och skivbolagen) styr. Med andra ord: Allt var uppgjort för att Loreen skulle vinna och det är inte kul.

Du kan ju tänka dig själv om du satsat 1000 kr på att Loreen ska vinna för du tänker det är ett säkert kort. Självklart röstar du som fan på Loreen då för att få upp siffrorna, och detta vet både spelbolagen och skivbolagen.
Det var mycket väntat att storfavoriten Loreen med låten "Tatto" skulle vinna hela tjottaballongen i den Svenska finalen av mello 2023 och jag anser att hennes låt har en bra chans att komma på topp 3 i ESC-finalen som avgörs i Liverpool i England i maj 2023. Loreen kommer att få lika stor massmedial uppmärksamhet precis som Carola Häggkvist fick när hon vann den Svenska mellofinalen 1983 med låten "Främling" som blev en stor tophit på topplistorna under 1983 och Loreens låt "Tatto" lär nog rusa högt upp på topplistorna under år 2023.
Senast redigerad av Umpalavemang 2023-03-12 kl. 08:50. Anledning: Redigering
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in