2023-03-12, 00:22
Medlem
53....so whats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Var gjorde han det? Länk?

Vet inte om denna är giltlig....
(FB) Barnidolen Tone Sekelius ger tips om ”analsköljningar” och diskuterar oralsex.
Citera
2023-03-12, 00:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 53....so what
Hur tror du "svenska folket" som röstar ser ut åldersmässigt, antar att du är 50+.
Du får lägga på lite till. Mycket blandat, kanske 8-80, men övervikten är tydligen inte längre åt varken rock eller country. Ja, inte ens rap eller dansband. Det är bara en konstig nerknarkad stil. Tror inte majoriteten identifierar sig med vinnarlåten men majoriteten äger inte heller längre majoriteten av rösterna. De röstar en gång och sen har de sagt vad de tycker. Så fungerar det inte mellan 10-25.
Citera
2023-03-12, 00:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Underbart att Danny fick revansch! Hans amazing skulle vunnit 2012 håller lika bra idag. Istället var det Loreen som vann. Hon är bra artist men passar inte i Melodifestivalen, har för speciell stil.

Danny blev erbjuden låten Euphoria innan Loreen men han ville inte ha den, han får skylla sig själv
Citera
2023-03-12, 00:36
Medlem
CMC-Urgayles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av msbiatch
Hur kunde den där skräplåten vinna?

Behöver du ställa en sådan fråga måste du vara genuint korkad. Svaret är multikulti. Hade samma låt sjungits av "Stina Nilsson" hade den hamnat i papperskorgen redan i kvalen.
Citera
2023-03-12, 00:36
Medlem
Synd om han som bara fick en poäng och en del skratt på det.
Citera
2023-03-12, 00:37
Medlem
peterZiipens avatar
Vad jag inte begriper är att produktionen har haft problem med för mycket rök under exakt alla Loreens repetitioner de senaste dagarna. Huuur kan man inte lära sig av sina misstag och justera röktillförseln? Hellre för lite rök än för mycket rök om det är svårt med timingen...
Citera
2023-03-12, 00:52
Medlem
Citat:

För att Loreen sjöng den.
Citera
2023-03-12, 00:52
Medlem
MrsEjPKs avatar
Bra att hon vann.Vill att Sverige har så stor vinnar chans som möjligt givetvis .Inte min typ av låt men den vi har störst vinnar chans med.
Citera
2023-03-12, 01:03
Medlem
SanningensProfets avatar
Citat:

För att den har störst chans att kamma hem vinsten till Sverige i Eurovision
Citera
2023-03-12, 01:14
Medlem
boll-svantes avatar
Citat:
Vet inte om du såg programmet, men det är för att allt annat var ännu sopigare.
Citera
2023-03-12, 01:16
Avslutad
Uppenbart riggat med att öppna och stänga telefonröster, sen ska länder som Kroatien ge poäng, vi talar då om länder som kommer ge sina grannar från forna Jugoslavien 12: or och dylikt oavsett hur bra eller dåligt deras bidrag är. Detta kommer inte från mig som svensk utan min flickväns familj som är från Kroatien, eller som de själva uttryckte det vad är detta för dumheter?

Inte konstigt att melodifestivalen tappar siffror och ingen vill titta på det längre, de börjar likna barnprogrammet småstjärnorna som gick på TV i slutet på 90-talet på grund av all denna skit med autotune och samma pellejöns som skrivit 90% av låtarna, med en och samma mening som upprepas. Väldigt väldigt kreativt.
Citera
2023-03-12, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Vad jag inte begriper är att produktionen har haft problem med för mycket rök under exakt alla Loreens repetitioner de senaste dagarna. Huuur kan man inte lära sig av sina misstag och justera röktillförseln? Hellre för lite rök än för mycket rök om det är svårt med timingen...

Missförstå mig inte. Jag älskar Loreen och hon var överlägsen ikväll. Men tyckte du som jag att man inte kunde se henne ibland på grund av röken? :/
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in