Citat:
Ursprungligen postat av
NykterAsiat
Ja, Eller kanske för att vissa här inne för någon slags känslomässig argumentation vilken är helt omöjlig att diskutera med. Jag har inget emot att folk bollar saker, men sjukt frustrerande när man bygger sina argument på känslor, antagande och gissningar. Som dessutom inte stämmer..
Återigen håller jag med dig.. jag har heller inget emot att diskutera saker.. tvärtom tycker jag att det är bra med olika åsikter.. olika åsikter skapar framgång och nya vägar… men det blir marigt när andra skribenter inte tar till sig fakta…
Ex..
”huvudet är av, han blev halshuggen”….ja, huvudet är av för han hade pentyl runt halsen… men trots det envisas många med att han blev halshuggen…
”Han är så snygg och snygga killar tar inte livet av sig”… det argumentet spyr jag på snart…
”DA var en hemlig agent” … hemliga agenter hänger inte på sociala medier och han hade inte den utbildningen… hur många gånger har inte ni och andra i tråden förklarat vad DA hade för uppgifter… han var bra på det han gjorde men han var ingen superhjälte…
Lite svårt att föra en diskussion då…