Citat:
Ursprungligen postat av
Alarmmaa
Om han ville begå självmord tå tar han väl en piller eller skjuter sig själv hemma han är ändå militär och har tillgång till skjutvapen, eller så hänger han sig bara enkelt eller kanske till och han kunde gå kriga och dö i krig om han så gärna ville dö. Att gå tillskogen med jognings kläder och spränga sig själv och allt det där. Och varför skrev han inget brev eller så. Det här svensk underrätlsetjänst och det förstår jag av att de har gjort en så jävligt enkel grej till en soppa de har dödat han spräng han tagit hans huvud allt det här bara för att förvirra
Det du skriver är mycket tänkvärt. Att kritisera ditt språk är ett lågvattenmärke från dem som saknar argument.
Alldeles riktigt: Varför springa flera mil och spränga sig i luften?
Om man är svårt deprimerad, orkar man inte det - utan det finns enklare sätt.
Oklarheterna är många.
Han verkade nöjd med livet och uppskattad av vännerna.
Militären är också bra på att ta hand om personalen, nya kurser, vidareutbildning och sånt.
Sedan är mycket oklart kring hans gode väns död, C. M. A. R*hn, *=e, vars minnessidor och dödsannons
nu mystiskt tycks raderade från nätet.
Det är alldeles för många egendomliga sammanträffande här. Dubbelmord av främmande makt?