2023-03-11, 17:20
  #7057
Medlem
Frammes avatar
Allt.
Citera
2023-03-11, 17:24
  #7058
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Ja du, ingen kommentar här inte. En del av oss som har hängt med hela tiden, vi har våra egna åsikter i det här fallet. Skumt, mycket skumt.
Så din andra kommentar i tråden blir att indirekt anklaga NykterAsiat för mord på DA… 😁 gissar att det är han du syftar på när du skriver ”vissa i tråden” eller är det Vaxad som är mördaren… 🤔

Sjysst invinkel på tråden ger du i alla fall..
Citera
2023-03-11, 17:25
  #7059
Medlem
Frammes avatar
Det svaret visar vilken kapacitet du har.
Citera
2023-03-11, 17:51
  #7060
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Allt.

Okej, ge några exempel då?
Citera
2023-03-11, 17:55
  #7061
Medlem
Frammes avatar
Nä du, Du har figurerar här i tråden med dina irrläror. Det nöjet ska du inte få. Sannningen har fortfarande inte kommit fram, om Deniz död.
Citera
2023-03-11, 18:07
  #7062
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Nä du, Du har figurerar här i tråden med dina irrläror. Det nöjet ska du inte få. Sannningen har fortfarande inte kommit fram, om Deniz död.

Okej, då kan du väl nämna något specifikt? Blir lite tramsigt att tala i gåtor.

Om du inte nämner något specifikt så tar jag för givet att du enbart går på dina känslor. Dvs. att något känns fel. Är det riktigt?
Citera
2023-03-11, 18:23
  #7063
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaxad
Okej, då kan du väl nämna något specifikt? Blir lite tramsigt att tala i gåtor.

Om du inte nämner något specifikt så tar jag för givet att du enbart går på dina känslor. Dvs. att något känns fel. Är det riktigt?
Vem bryr sig om vad du tar åt dig? Alla får säga sina åsikter. Det ingen som försöker övertygga er om nånting. Du försöker din allra hårdaste för och få folk och tro det var självmord, trots inget är bevisat. Att man säger det e självmord , det är oxo en gissning. Det finns ingen som är övertygad över att det e en självmord. Om du ville få fram sanning så hade du ropat på mer utredning än och försöka avsluta det och bara gå vidare. Det verkar som att du är här för och förstöra sanningen än och få fram den. Över hela den här historyn så skriks det att nånting e fel. Men du verkar inte se alla fel.
Citera
2023-03-11, 18:24
  #7064
Medlem
Frammes avatar
Här talas det inte i gåtor. Det är uppenbart att något är fel. Härmed avslutar jag detta. Det är ägnat till er som vrider och vänder på allt, det spelar ingen roll hur ni än försöker. Det stämmer inte.
Citera
2023-03-11, 18:31
  #7065
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alarmmaa
Om han ville begå självmord tå tar han väl en piller eller skjuter sig själv hemma han är ändå militär och har tillgång till skjutvapen, eller så hänger han sig bara enkelt eller kanske till och han kunde gå kriga och dö i krig om han så gärna ville dö. Att gå tillskogen med jognings kläder och spränga sig själv och allt det där. Och varför skrev han inget brev eller så. Det här svensk underrätlsetjänst och det förstår jag av att de har gjort en så jävligt enkel grej till en soppa de har dödat han spräng han tagit hans huvud allt det här bara för att förvirra
Det du skriver är mycket tänkvärt. Att kritisera ditt språk är ett lågvattenmärke från dem som saknar argument.
Alldeles riktigt: Varför springa flera mil och spränga sig i luften?
Om man är svårt deprimerad, orkar man inte det - utan det finns enklare sätt.
Oklarheterna är många.
Han verkade nöjd med livet och uppskattad av vännerna.
Militären är också bra på att ta hand om personalen, nya kurser, vidareutbildning och sånt.
Sedan är mycket oklart kring hans gode väns död, C. M. A. R*hn, *=e, vars minnessidor och dödsannons
nu mystiskt tycks raderade från nätet.
Det är alldeles för många egendomliga sammanträffande här. Dubbelmord av främmande makt?
Citera
2023-03-11, 18:37
  #7066
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NykterAsiat
Fast det finns ju både fakta och faktabaserade indicier som tyder på självmord. I betydligt högre utsträckning än mord. Jag har hittills inte sett ett enda "bevis" eller fakta som tyder på mord.
Och då blir det ju i regel mest bara spekulationer, teorier och fantasier. Jag personligen har ingenting alls emot att diskutera. Men man måste ju komma med något konkret som bygger på en grund av indicier åtminstone. Men ingen av dom som inte tror på självmord har kunnat leverera någonting alls. Och då är det klart att vi som tror annat överröstar med den (lilla) fakta vi har. I synnerhet när argumenten i regel bara är känslobaserade. "han var snygg och fin, hade ett bra jobb, hans mamma älskade honom. Så då är han mördad". Typ...
Det är jätte svårt och bevisa ett mord som staten har varit delaktig i. För att de jobbar ju med varandra. Att det är svenskar ser man hur morde har gått till. Annars krimenella skulle bara skjuta han framför porten. Trorister hade skrikit allahu akbar, självmord hade varit så öppenbar för läkare, anhörga, vänner. Men att han sprängs i skogen och sen hans huvud är borta och ingen gärningsman eller vittne. Att de har gjort det på det sättet är för att förvira och folk får gissa i evigheter. Men de so. Vet de vet. Jag tror det är mord för han var militär och älskad av familjen ingen som tar droger ,han tränade för den delen.
Citera
2023-03-11, 19:27
  #7067
Medlem
Vaxads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alarmmaa
Vem bryr sig om vad du tar åt dig? Alla får säga sina åsikter. Det ingen som försöker övertygga er om nånting. Du försöker din allra hårdaste för och få folk och tro det var självmord, trots inget är bevisat. Att man säger det e självmord , det är oxo en gissning. Det finns ingen som är övertygad över att det e en självmord. Om du ville få fram sanning så hade du ropat på mer utredning än och försöka avsluta det och bara gå vidare. Det verkar som att du är här för och förstöra sanningen än och få fram den. Över hela den här historyn så skriks det att nånting e fel. Men du verkar inte se alla fel.

Flashback är ett diskussionsforum. Om man hävdar sin åsikt så förväntas man argumenta för sin sak.

Fetade stycket:

Jag försöker ingenting. Jag går efter polisens slutsats och övriga faktum som har kommit fram. Vad går du själv efter? Att något känns fel?

Ingenting verkar fel i den här storyn. Eller jo, en handfull idioter som tror att allt är en konspirationsteori.

Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Här talas det inte i gåtor. Det är uppenbart att något är fel. Härmed avslutar jag detta. Det är ägnat till er som vrider och vänder på allt, det spelar ingen roll hur ni än försöker. Det stämmer inte.

Vad är fel då? Ut med språket.

Citat:
Ursprungligen postat av Alarmmaa
Det är jätte svårt och bevisa ett mord som staten har varit delaktig i. För att de jobbar ju med varandra. Att det är svenskar ser man hur morde har gått till. Annars krimenella skulle bara skjuta han framför porten. Trorister hade skrikit allahu akbar, självmord hade varit så öppenbar för läkare, anhörga, vänner. Men att han sprängs i skogen och sen hans huvud är borta och ingen gärningsman eller vittne. Att de har gjort det på det sättet är för att förvira och folk får gissa i evigheter. Men de so. Vet de vet. Jag tror det är mord för han var militär och älskad av familjen ingen som tar droger ,han tränade för den delen.

Skämtar du nu eller?

Varför skulle staten mörda en fanjunkare?
Citera
2023-03-11, 19:47
  #7068
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Framme
Jag kan inte släppa Deniz. Det är något som ger mej kalla kårar i det här. Några som skrivit här är en och samma person enligt mej och är inblandad på ett eller annat sätt. Jag tror absolut inte på självmord. Fråga inte något. Det här är min åsikt.
Undra vem det kan vara som du syftar på då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in