Citat:
Ursprungligen postat av
Ronkmonken
Jag får väl förklara för dig då om det ska vara så svårt. Du kanske inte skrivit så många inlägg och inte riktigt förstår hur det funkar på Flashback.
Det är nämligen så att det man skrivit i ett inlägg finns kvar och alla kan läsa det. Så det är ingen idé att försöka förneka som BagdadBob. Så om du läser det inlägg du själv skrev i går kväll och speciellt det som du fetmarkerade så kanske det klarnar för dig. Undrar vem det är som jollrar? Du var väl antagligen stenfull och minns inte vad du skrivit?
Men som tur är så finns det ju sparat, så alla kan läsa vad du skrev men sedan förnekar.
Tja, var ju helt kliniskt rent på förklaringar här.
Ja, mitt inlägg ligger kvar. Det fetade var:
"kan ju låna upp för att betala räntehöjningarna med"
Och det har inget med ditt svammel att göra.
När du nu vet att texten ligger kvar, varför tog du då inte och tittade efter. Du måste ju ha någon aning och att ditt minne är svårt defekt. Och den feedbacken fick du dessutom av mig.
Och inte klarar du av att svara på de frågor som ställdes. Det verkar mer som du sitter och jollrar för dig själv. Finns ju ingen respons alls.
Och ang att jag inte skrivit så många inlägg, så lär många i tråden anse att du helt saknar verklighetskontakt.
Förstår du att man kan låna upp?
Förstår du att man kan använda tilläggslånet för att betala ränta?
Förstår du att hushållen som gör så blir mindre räntekänsliga?