2023-03-03, 21:29
Medlem
Tino är ett betydligt bättre val än "kär i kärleken" Roger. Hoppas de blir lyckliga.
Citera
2023-03-04, 18:24
Medlem
Jag ville att Otti och Tino skulle bli ett par😐
Citera
2023-03-04, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobBobby
Jag ville att Otti och Tino skulle bli ett par😐
Otti hade behövt Tino. Synd att hon inte släppte in honom.
Med Monica får han en mer okomplicerad, och förmodligen mer positiv, relation.
Citera
2023-03-04, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Collectcall
Otti hade behövt Tino. Synd att hon inte släppte in honom.
Med Monica får han en mer okomplicerad, och förmodligen mer positiv, relation.

Ja jag håller med. Jag kan identifiera mig med Otti, inte Monica-kvinnotypen. Tino var snyggast o bäst🙂
Citera
2023-03-05, 13:43
Medlem
Naghinis avatar
Alltså, låt oss snacka om denna Elisabeth Samuelsson från Göteborg Hon under flera år cirkulerat i ett flertal grupper jag också är med i på Facebook där hon lägger upp 1 miljon inlägg med videos på sig själv och en massa selfies... Gå tex med i gruppen "träningsgläde & inspiration" och sök på hennes namn så får ni se

Hennes Facebook-profil är också öppen och hon lägger upp nya profilbilder + omslagsbilder mer eller mindre varenda dag (självklart med samma min/leende och gärna ska bilderna också vara tagna framför spegeln). Likaså är hennes sida full av reels och videor på sig själv... Ngn mer uppmärksamhetskåt person har nog sällan skådats
Citera
2023-03-05, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naghini
Alltså, låt oss snacka om denna Elisabeth Samuelsson från Göteborg Hon under flera år cirkulerat i ett flertal grupper jag också är med i på Facebook där hon lägger upp 1 miljon inlägg med videos på sig själv och en massa selfies... Gå tex med i gruppen "träningsgläde & inspiration" och sök på hennes namn så får ni se

Hennes Facebook-profil är också öppen och hon lägger upp nya profilbilder + omslagsbilder mer eller mindre varenda dag (självklart med samma min/leende och gärna ska bilderna också vara tagna framför spegeln). Likaså är hennes sida full av reels och videor på sig själv... Ngn mer uppmärksamhetskåt person har nog sällan skådats
Dock, bilden på bukträning (eller vad det kallas) som hon la upp 11 febr: imponerande!
Hon gör reklam i sitt kök (handduk på ugnsluckan osv i bakgrunden, som vi alla har…?) för kläder från någon lokal firma, de ska hon ha på dans…Räknar nog med en del sponsring.
Den bilden hon visar utåt, är svår att ta på allvar. (Iofs la jag inte märke till några djupare sidor i TV-rutan heller). Hon borde kunna träffa nån lika nördig på gymmet. Men det är nog kändisskap som lockar, som du antyder.
Senast redigerad av rosalenin 2023-03-05 kl. 19:10.
Citera
2023-03-06, 10:47
Medlem
Naghinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Dock, bilden på bukträning (eller vad det kallas) som hon la upp 11 febr: imponerande!
Hon gör reklam i sitt kök (handduk på ugnsluckan osv i bakgrunden, som vi alla har…?) för kläder från någon lokal firma, de ska hon ha på dans…Räknar nog med en del sponsring.
Den bilden hon visar utåt, är svår att ta på allvar. (Iofs la jag inte märke till några djupare sidor i TV-rutan heller). Hon borde kunna träffa nån lika nördig på gymmet. Men det är nog kändisskap som lockar, som du antyder.

Hahaha jo absolut, jag säger inte emot gällande att hon inte skulle vara stark och spänstig för sin ålder Dock så är det ju många hundra tusentals personer här i landet som tränar men såvitt jag vet så lägger inte alla upp 1 miljon bilder och videos på sig själva varenda dag bara för det Elisabeth har ju gjort detta i flera år nu (det är alltså inte någonting som hon börjat med bara för att hon varit med på tv). Sedan så skriver hon också nuförtiden i alla grupper hon postar bilder på sig själv att hon är "kändis" och att hon vill vara med i fler tv-program

Men det är väl kanske bara jag som retar upp mig här då jag redan sett alldeles för mycket av henne i tid och otid i flera år nu och därför tröttnat för längesedan. Och visst, att många yngre omogna personer håller på och drygar sig och vill ha uppmärksamhet kan man väl ha överseende med, men damen i fråga här är ju för fasen snart 70 år... Om det hade varit min mamma så hade jag skämts ganska skapligt
Citera
2023-03-06, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naghini
Hahaha jo absolut, jag säger inte emot gällande att hon inte skulle vara stark och spänstig för sin ålder Dock så är det ju många hundra tusentals personer här i landet som tränar men såvitt jag vet så lägger inte alla upp 1 miljon bilder och videos på sig själva varenda dag bara för det Elisabeth har ju gjort detta i flera år nu (det är alltså inte någonting som hon börjat med bara för att hon varit med på tv). Sedan så skriver hon också nuförtiden i alla grupper hon postar bilder på sig själv att hon är "kändis" och att hon vill vara med i fler tv-program

Men det är väl kanske bara jag som retar upp mig här då jag redan sett alldeles för mycket av henne i tid och otid i flera år nu och därför tröttnat för längesedan. Och visst, att många yngre omogna personer håller på och drygar sig och vill ha uppmärksamhet kan man väl ha överseende med, men damen i fråga här är ju för fasen snart 70 år... Om det hade varit min mamma så hade jag skämts ganska skapligt
Hon tycker nog att hon har gjort sitt vad gäller barnen…men många far- och morföräldrar finner mer glädje i barnbarn än att outa sig själva i media. Med sex barn är det förmodligen rätt olika åsikter i barnaskaran. (Ja, hade också skämts)
Tror faktiskt att hon har någon lättare diagnos, och att det kan ha varit rätt synd om barnen pga bristande insikt hos mamman. Detta är bara spekulationer. (Menar inte att det är fel att träna och vara kostmedveten, men hon exponerar sig okritiskt… enligt min åsikt)
Citera
2023-03-10, 15:06
Medlem
elisabeth fortsätter med sin tiktok fjortisande
nu är hon arg på att folk kritiserar henne
https://www.tiktok.com/@elisabethsam...37272207215878

har hon ingen dotter eller son som kan säga till henne?
Citera
2023-03-10, 19:44
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nils9
elisabeth fortsätter med sin tiktok fjortisande
nu är hon arg på att folk kritiserar henne
https://www.tiktok.com/@elisabethsam...37272207215878

har hon ingen dotter eller son som kan säga till henne?

Hon har ju helt rätt!!
Om folk inte gillar vad hon lägger upp så är det bara att låta bli att följa henne. Fan vad småaktiga folk är.
Citera
2023-03-10, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Hon har ju helt rätt!!
Om folk inte gillar vad hon lägger upp så är det bara att låta bli att följa henne. Fan vad småaktiga folk är.
hon är 70 år
klär sig utmanande och
tror hon är 20
det här inte normalt
Citera
2023-03-11, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tweep
Nytt par, https://www.aftonbladet.se/nojesblad...otell-romantik
Maria S och Tomas,de har håller kontakten, hon pigg o gla och Thomas döttrar gillar Maria.
Maria borde få hjälp av någon som ger henne en fin frisyr,då blir hon än mer förtjusande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in