Citat:
Ursprungligen postat av
rosalenin
Dock, bilden på bukträning (eller vad det kallas) som hon la upp 11 febr: imponerande!
Hon gör reklam i sitt kök (handduk på ugnsluckan osv i bakgrunden, som vi alla har…?) för kläder från någon lokal firma, de ska hon ha på dans…Räknar nog med en del sponsring.
Den bilden hon visar utåt, är svår att ta på allvar. (Iofs la jag inte märke till några djupare sidor i TV-rutan heller). Hon borde kunna träffa nån lika nördig på gymmet. Men det är nog kändisskap som lockar, som du antyder.
Hahaha jo absolut, jag säger inte emot gällande att hon inte skulle vara stark och spänstig för sin ålder

Dock så är det ju många hundra tusentals personer här i landet som tränar men såvitt jag vet så lägger inte alla upp 1 miljon bilder och videos på sig själva varenda dag bara för det

Elisabeth har ju gjort detta i flera år nu (det är alltså inte någonting som hon börjat med bara för att hon varit med på tv). Sedan så skriver hon också nuförtiden i alla grupper hon postar bilder på sig själv att hon är "kändis" och att hon vill vara med i fler tv-program
Men det är väl kanske bara jag som retar upp mig här då jag redan sett alldeles för mycket av henne i tid och otid i flera år nu och därför tröttnat för längesedan. Och visst, att många yngre omogna personer håller på och drygar sig och vill ha uppmärksamhet kan man väl ha överseende med, men damen i fråga här är ju för fasen snart 70 år... Om det hade varit min mamma så hade jag skämts ganska skapligt