2023-03-03, 21:29
Medlem
Tino r ett betydligt bttre val n "kr i krleken" Roger. Hoppas de blir lyckliga.
Citera
2023-03-04, 18:24
Medlem
Jag ville att Otti och Tino skulle bli ett par😐
Citera
2023-03-04, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobBobby
Jag ville att Otti och Tino skulle bli ett par😐
Otti hade behvt Tino. Synd att hon inte slppte in honom.
Med Monica fr han en mer okomplicerad, och frmodligen mer positiv, relation.
Citera
2023-03-04, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Collectcall
Otti hade behvt Tino. Synd att hon inte slppte in honom.
Med Monica fr han en mer okomplicerad, och frmodligen mer positiv, relation.

Ja jag hller med. Jag kan identifiera mig med Otti, inte Monica-kvinnotypen. Tino var snyggast o bst🙂
Citera
2023-03-05, 13:43
Medlem
Naghinis avatar
Allts, lt oss snacka om denna Elisabeth Samuelsson frn Gteborg Hon under flera r cirkulerat i ett flertal grupper jag ocks r med i p Facebook dr hon lgger upp 1 miljon inlgg med videos p sig sjlv och en massa selfies... G tex med i gruppen "trningsglde & inspiration" och sk p hennes namn s fr ni se

Hennes Facebook-profil r ocks ppen och hon lgger upp nya profilbilder + omslagsbilder mer eller mindre varenda dag (sjlvklart med samma min/leende och grna ska bilderna ocks vara tagna framfr spegeln). Likas r hennes sida full av reels och videor p sig sjlv... Ngn mer uppmrksamhetskt person har nog sllan skdats
Citera
2023-03-05, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naghini
Allts, lt oss snacka om denna Elisabeth Samuelsson frn Gteborg Hon under flera r cirkulerat i ett flertal grupper jag ocks r med i p Facebook dr hon lgger upp 1 miljon inlgg med videos p sig sjlv och en massa selfies... G tex med i gruppen "trningsglde & inspiration" och sk p hennes namn s fr ni se

Hennes Facebook-profil r ocks ppen och hon lgger upp nya profilbilder + omslagsbilder mer eller mindre varenda dag (sjlvklart med samma min/leende och grna ska bilderna ocks vara tagna framfr spegeln). Likas r hennes sida full av reels och videor p sig sjlv... Ngn mer uppmrksamhetskt person har nog sllan skdats
Dock, bilden p buktrning (eller vad det kallas) som hon la upp 11 febr: imponerande!
Hon gr reklam i sitt kk (handduk p ugnsluckan osv i bakgrunden, som vi alla har?) fr klder frn ngon lokal firma, de ska hon ha p dansRknar nog med en del sponsring.
Den bilden hon visar utt, r svr att ta p allvar. (Iofs la jag inte mrke till ngra djupare sidor i TV-rutan heller). Hon borde kunna trffa nn lika nrdig p gymmet. Men det r nog kndisskap som lockar, som du antyder.
Senast redigerad av rosalenin 2023-03-05 kl. 19:10.
Citera
2023-03-06, 10:47
Medlem
Naghinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rosalenin
Dock, bilden p buktrning (eller vad det kallas) som hon la upp 11 febr: imponerande!
Hon gr reklam i sitt kk (handduk p ugnsluckan osv i bakgrunden, som vi alla har?) fr klder frn ngon lokal firma, de ska hon ha p dansRknar nog med en del sponsring.
Den bilden hon visar utt, r svr att ta p allvar. (Iofs la jag inte mrke till ngra djupare sidor i TV-rutan heller). Hon borde kunna trffa nn lika nrdig p gymmet. Men det r nog kndisskap som lockar, som du antyder.

Hahaha jo absolut, jag sger inte emot gllande att hon inte skulle vara stark och spnstig fr sin lder Dock s r det ju mnga hundra tusentals personer hr i landet som trnar men svitt jag vet s lgger inte alla upp 1 miljon bilder och videos p sig sjlva varenda dag bara fr det Elisabeth har ju gjort detta i flera r nu (det r allts inte ngonting som hon brjat med bara fr att hon varit med p tv). Sedan s skriver hon ocks nufrtiden i alla grupper hon postar bilder p sig sjlv att hon r "kndis" och att hon vill vara med i fler tv-program

Men det r vl kanske bara jag som retar upp mig hr d jag redan sett alldeles fr mycket av henne i tid och otid i flera r nu och drfr trttnat fr lngesedan. Och visst, att mnga yngre omogna personer hller p och drygar sig och vill ha uppmrksamhet kan man vl ha verseende med, men damen i frga hr r ju fr fasen snart 70 r... Om det hade varit min mamma s hade jag skmts ganska skapligt
Citera
2023-03-06, 15:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naghini
Hahaha jo absolut, jag sger inte emot gllande att hon inte skulle vara stark och spnstig fr sin lder Dock s r det ju mnga hundra tusentals personer hr i landet som trnar men svitt jag vet s lgger inte alla upp 1 miljon bilder och videos p sig sjlva varenda dag bara fr det Elisabeth har ju gjort detta i flera r nu (det r allts inte ngonting som hon brjat med bara fr att hon varit med p tv). Sedan s skriver hon ocks nufrtiden i alla grupper hon postar bilder p sig sjlv att hon r "kndis" och att hon vill vara med i fler tv-program

Men det r vl kanske bara jag som retar upp mig hr d jag redan sett alldeles fr mycket av henne i tid och otid i flera r nu och drfr trttnat fr lngesedan. Och visst, att mnga yngre omogna personer hller p och drygar sig och vill ha uppmrksamhet kan man vl ha verseende med, men damen i frga hr r ju fr fasen snart 70 r... Om det hade varit min mamma s hade jag skmts ganska skapligt
Hon tycker nog att hon har gjort sitt vad gller barnenmen mnga far- och morfrldrar finner mer gldje i barnbarn n att outa sig sjlva i media. Med sex barn r det frmodligen rtt olika sikter i barnaskaran. (Ja, hade ocks skmts)
Tror faktiskt att hon har ngon lttare diagnos, och att det kan ha varit rtt synd om barnen pga bristande insikt hos mamman. Detta r bara spekulationer. (Menar inte att det r fel att trna och vara kostmedveten, men hon exponerar sig okritiskt enligt min sikt)
Citera
2023-03-10, 15:06
Medlem
elisabeth fortstter med sin tiktok fjortisande
nu r hon arg p att folk kritiserar henne
https://www.tiktok.com/@elisabethsam...37272207215878

har hon ingen dotter eller son som kan sga till henne?
Citera
2023-03-10, 19:44
Medlem
Peace2023s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nils9
elisabeth fortstter med sin tiktok fjortisande
nu r hon arg p att folk kritiserar henne
https://www.tiktok.com/@elisabethsam...37272207215878

har hon ingen dotter eller son som kan sga till henne?

Hon har ju helt rtt!!
Om folk inte gillar vad hon lgger upp s r det bara att lta bli att flja henne. Fan vad smaktiga folk r.
Citera
2023-03-10, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Hon har ju helt rtt!!
Om folk inte gillar vad hon lgger upp s r det bara att lta bli att flja henne. Fan vad smaktiga folk r.
hon r 70 r
klr sig utmanande och
tror hon r 20
det hr inte normalt
Citera
2023-03-11, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tweep
Nytt par, https://www.aftonbladet.se/nojesblad...otell-romantik
Maria S och Tomas,de har hller kontakten, hon pigg o gla och Thomas dttrar gillar Maria.
Maria borde f hjlp av ngon som ger henne en fin frisyr,d blir hon n mer frtjusande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in