Citat:
Ursprungligen postat av
rosalenin
Dock, bilden p buktrning (eller vad det kallas) som hon la upp 11 febr: imponerande!
Hon gr reklam i sitt kk (handduk p ugnsluckan osv i bakgrunden, som vi alla har?) fr klder frn ngon lokal firma, de ska hon ha p dansRknar nog med en del sponsring.
Den bilden hon visar utt, r svr att ta p allvar. (Iofs la jag inte mrke till ngra djupare sidor i TV-rutan heller). Hon borde kunna trffa nn lika nrdig p gymmet. Men det r nog kndisskap som lockar, som du antyder.
Hahaha jo absolut, jag sger inte emot gllande att hon inte skulle vara stark och spnstig fr sin lder

Dock s r det ju mnga hundra tusentals personer hr i landet som trnar men svitt jag vet s lgger inte alla upp 1 miljon bilder och videos p sig sjlva varenda dag bara fr det

Elisabeth har ju gjort detta i flera r nu (det r allts inte ngonting som hon brjat med bara fr att hon varit med p tv). Sedan s skriver hon ocks nufrtiden i alla grupper hon postar bilder p sig sjlv att hon r "kndis" och att hon vill vara med i fler tv-program
Men det r vl kanske bara jag som retar upp mig hr d jag redan sett alldeles fr mycket av henne i tid och otid i flera r nu och drfr trttnat fr lngesedan. Och visst, att mnga yngre omogna personer hller p och drygar sig och vill ha uppmrksamhet kan man vl ha verseende med, men damen i frga hr r ju fr fasen snart 70 r... Om det hade varit min mamma s hade jag skmts ganska skapligt