Citat:
Ursprungligen postat av
Skogsstyrelsen
Tro vad ni vill. Jag ångrar att jag tog HHC. Känns exakt som me jwh.
Blir inte ens bäng av HHCPO mixar med HHC-H längre..
Känns inte alls som "jwh"(och alla jwh ämnen fungerade på olika sätt dessutom), du vet inte vad du snackar om om du jämför det med med syntetiska cannabinoider som kan vara dödliga. Helt olika effekter och olika biverkningar. Känner inget beroende av hhc, inget mer än det vanliga milda thcberoendeeffekter. Även efter flera dygn(en helg) känner man noll sug efter det, eller inget svårt att skippa bara sådär vilket aldrig hade funkat med en stark syntetisk cannabinoid där du skulle dräpas i svettningar och avtändning lik dom tyngsta drogerna som funnits.
Snarare dom andra starkare ämnen du använder som förstört din tolerans. Jag får fortfarande effekter från milda cbd produkter efter hhc.
Ingen säger att man inte bör vara försiktig och överkonsumera det.
Men det du sprider låter som nonsens dock. Antingen det eller så är du otroligt känslig. Biverkningar kan också vara väldigt individuella då allas hjärnor ser olika ut.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lifestealer
Kan du beskriva ruset lite mer ingående på dessa vapes på hemsidan, jämfört med t.ex. andra vapes? Bättre rus eller bara mer potent? Är det olika mellan smakerna? Är ruset ruset likt sativa, hybrid eller indica? Eufori? Avslappnat? Uppliftande? Sömnigt? Har stor erfarenhet av röka, men gillar inte bli så där trippigt bäng med noja av röka med för mycket THC i. Har aldrig provat HHC.
Kan det vara så att namnet på de olika vapesen ska efterblikna ruset av nämnda strains? T.ex. Bubblegum, ska ruset efterlikna just denna strain eller är det bara smaken?
Och en till fråga, är dom 100% THC fria? Står i labbdokumentet att det är mindre THC än Limit of quantitation, LOQ = 0.03 w / w %. Vad betyder det och vad är det för enhet?
Samtidigt står det såhär längst ned på sidan:
Många frågor, tacksam för svar!
Deras hhc verkar ha stor andel av den aktiva isomern, så det känns dospotent och effektivt. Känns snäppet bättre än dom produkter jag testat från annan sida då hhc började dyka upp i Sverige.
Terpenerna efterliknar dom strainsen, men det saknas ju cannabinoidprofilen från det till viss del så man kan inte förvänta sig exakt samma effekter men lite mer likt det. Det blir en lite egen variant då det innehåller hhc + terpener istället för thc+cbd+terpener. Lägger man till CBD och andra ämnen (som kan finnas i dessa olika strains) till hhc så blir det mer likt originalet.
Gillar effekten mest när man blandar en normal mängd CBD ihop med en mindre mängd HHC. Då liknar det mer en mild medicinsk cb, lite mer åt "indica/hybridhållet". Ensamt är det mer likt en stabil sativa utan att bli för skevt.
Undrar om det är CBN som ger falskt utslag om det finns restmängder utav det? Hhc borde inte ge utslag egentligen, och speciellt inte på analys.