Citat:
Ursprungligen postat av
horochhapna
Citerar trådens clown från juli 2022. Innan han börjar yra om att han inte alls tror på 0% styrränta. Han har gång på gång yrat om 2% styrränta och that's it. Nu kommer den bli mer än dubbelt så hög. Och det länge. Kanske han aldrig få se sina 2% igen.
Är det någon som ens kan ta hans inlägg med en nypa salt? Eller behövs en hel påse salt?
Det här är väl ett utmärkt exempel på obefintlig läsförståelse. Trots ett mycket enkelt inlägg och tom i punktform så det skall bli extra enkelt att läsa.
Första punkten rör RB och den del banker. Det klarar inte horochhapna av att läsa och förstå. Trots att det bara är två korta meningar. Utan blandar in mig i det.
Andra punkten rörde mig och en del andra. Och facit på det får vi om 10 år eller så.
Att det står att det gäller framtiden och det är uppenbart att det är en bit bort med formuleringar som "planar ut", det verkar horochhapna inte alls klara av att förstå vad det betyder. Den som gått ut grundskolan med godkänt borde klara detta.
Men det är som jag skriver. Tiden får utvisa. Vi stämmer av om 10 år och ser hur det gick.