2023-03-09, 11:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
En labbråtta där planen sket sig med andra ord.

Men Björgen va väl också en labbråtta och hon började ju inte dominera förrän efter 22-årsåldern, så Foss har ju ett år på sig att get her medicin-shit together.

Sen hade ju Björgen också en svacka, kanske är vanligt där man experimenterar hej vill med TUE och mediciner.
Ja, hon lär väl få någon astma snart som kräver medicin som innehåller mycket anabola eller börjar med Björgens p-piller.
Citera
2023-03-09, 11:46
Medlem
Poromaa och Ribom sjuka
Citera
2023-03-09, 11:46
Medlem
Ja nu fortsätter avhoppen, Wille och Emma tyvärr förkylda.
Ersätts av Simon Andersson och Ingrid Hallqvist.

Vad har hänt med Dyvik?
Citera
2023-03-09, 11:47
Medlem
Jag tror både att Fossesholm hade fördelar av hormornerna och att det var fullständigt medicinskt motiverat för att hon skulle uppnå nån form av rimlig längd. Jag tror däremot att man inte ska ge dispens utan man får helt enkelt VÄLJA - hormonbehandling eller tävla i längdåkning.

Sen om hormornerna gjorde henne mer träningstålig och att det är det som ligger bakom att hon varit/är övertränad ska jag låta vara osagt. Jag tror hon får mycket svårt att komma tillbaka till världstoppen dock. Men kan Skistad så kanske hon också kan.

Skistad. för att mota olle i grind, fick dock INTE tillväxthormoner utan för henne försökte man stoppa hennes tillväxt. Hennes mediciner var inte ens dopningsklassade, som Fossesholms var.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The-Festis
Ja nu fortsätter avhoppen, Wille och Emma tyvärr förkylda.
Ersätts av Simon Andersson och Ingrid Hallqvist.

Vad har hänt med Dyvik?

Har förstått det som att hon främst är inställd på att göra det bra under skidspelen i Falun
Citera
Medlem
Har Ribom tagit över Porris nu? Visst tog hon över Grate från Sundling också?
Citera
2023-03-09, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmed945
Har Ribom tagit över Porris nu? Visst tog hon över Grate från Sundling också?

Jag hänger verkligen inte med, trodde hon var tillsammans med Hägglund. I efter Grate?
Citera
2023-03-09, 11:53
Medlem
Citat:
Jag hänger verkligen inte med, trodde hon var tillsammans med Hägglund. I efter Grate?
Vem är Hägglund? Kollade gamla Instagram och hittade inget Grate/Sundling så kan ha blandad ihop det. Sundling har haft juristen länge men rätt säker på att hon hade en skidåkare innan.
Citera
2023-03-09, 11:54
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Nä, det var före Halvarsson.
Citera
2023-03-09, 12:01
Medlem
Utan ryssarna, Poromaa, Halfvarsson, Niskanen och Hyvärinen så kan det faktiskt bli 12-dubbelt norskt. Spänningsmomentet bir väl om Burman eller någon av fransmännen kan snubbla in på en hedrande åttonde plats eller så.
Citera
2023-03-09, 12:04
Medlem
Citat:
Vem är Hägglund? Kollade gamla Instagram och hittade inget Grate/Sundling så kan ha blandad ihop det. Sundling har haft juristen länge men rätt säker på att hon hade en skidåkare innan.

Sorry, menade Häggström.
Citera
2023-03-09, 12:08
Medlem
Alkibiadess avatar
Citat:

Var det inte Marcus Fredriksson hon var ihop med under skidgymnasietiden typ?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in