2023-03-09, 10:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Och då rensas ni som skrattar när kvinnor våldtas bort först för mänsklighetens bästa?

Den kan du ju fundera på när du gruppvåldtas av muslimer och sedan misshandlas till döds eller får prova en balkongflygning.
Citera
2023-03-09, 10:20
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Den kan du ju fundera på när du gruppvåldtas av muslimer och sedan misshandlas till döds eller får prova en balkongflygning.
Vad tycker du om de ryssar och ukrainare som rensas bort just nu?

Hur roligt har du haft åt de våldtäkter och den tortyr som skett i Butja med flera ställen?
Citera
2023-03-09, 10:22
Medlem
Citat:
Vad tycker du om de ryssar och ukrainare som rensas bort just nu?

Varför måste jag tycka något om dem?

Citat:
Hur roligt har du haft åt de våldtäkter och den tortyr som skett i Butja med flera ställen?

Känner inte ens till Butja, jag brukar inte semestra där.
Citera
2023-03-09, 10:39
Avslutad
Citat:
Varför måste jag tycka något om dem?

Känner inte ens till Butja, jag brukar inte semestra där.
Det var ju bra med krig för att rensa ut idioter.
Citera
2023-03-09, 10:43
Avslutad
Citat:
Många män skulle säga att ni som önskar krig och död och säger att ni kommer att skratta när kvinnor våldtas inte är bra män.

Nej vi vita svenska män är inga bra män längre det är sant, men vi stolta över det.
Citera
2023-03-09, 10:46
Medlem
Citat:
Det var ju bra med krig för att rensa ut idioter.

Men varför skulle de i Ukraina vara idioter?
Citera
2023-03-09, 11:27
Avslutad
Citat:
Men varför skulle de i Ukraina vara idioter?
Så vad tycker du om de ryssar och ukrainare som rensas ut?
Citera
2023-03-09, 11:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar
Nej vi vita svenska män är inga bra män längre det är sant, men vi stolta över det.
Prata för dig själv. De flesta män tycker att de är bra män. Expat, t ex, tycker att han är bra.
Citera
2023-03-09, 13:28
Medlem
Citat:
Så vad tycker du om de ryssar och ukrainare som rensas ut?

Varför ska jag tycka något om dem?
Citera
2023-03-09, 13:46
Medlem
SexgalenZombies avatar
Citat:
Många män skulle säga att ni som önskar krig och död och säger att ni kommer att skratta när kvinnor våldtas inte är bra män.

Varför skulle män som hånats av kvinnor, och blivit kallade incels eller våldtäktsmän, vara dåliga för att de skrattar när dessa dåliga kvinnor våldtas? Är ett mobbningsoffer dålig för att han inte gråter när hans mobbare (kvinnor) dör eller lider?

Självklart inget dåligt alls med att roas av att onda kvinnor drabbas av våldtäkter. Det är snarare bara karma och lite rättvisa. Kvinnor förtjänar i själva verket mer än så, för lite kuk i fittan är trivialt.

Ni kvinnor borde fokusera mer på varför ni kvinnor är så dåliga, att allt fler män aldrig skulle försvara er. Orsaken är er ondska. Tänker ni göra något åt den, be om ursäkt till alla män, eller fortsätta vara onda? Jag gissar på det sistnämnda.
Senast redigerad av SexgalenZombie 2023-03-09 kl. 13:48.
Citera
2023-03-09, 13:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SexgalenZombie
Varför skulle män som hånats av kvinnor, och blivit kallade incels eller våldtäktsmän, vara dåliga för att de skrattar när dessa dåliga kvinnor våldtas? Är ett mobbningsoffer dålig för att han inte gråter när hans mobbare (kvinnor) dör eller lider?

Självklart inget dåligt alls med att roas av att onda kvinnor drabbas av våldtäkter. Det är snarare bara karma och lite rättvisa. Kvinnor förtjänar i själva verket mer än så, för lite kuk i fittan är trivialt.

Ni kvinnor borde fokusera mer på varför ni kvinnor är så dåliga, att allt fler män aldrig skulle försvara er. Orsaken är er ondska. Tänker ni göra något åt den, be om ursäkt till alla män, eller fortsätta vara onda? Jag gissar på det sistnämnda.

De saknar sjukdomsinsikt och lever med bilden att det alltid är männens fel, även om de mot förmodan skulle inse att de är sjuka.
Citera
2023-03-09, 14:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SexgalenZombie

De män som inte är mobbningsoffer har helt enkelt en annan åsikt och ser er inte som bra män.
Senast redigerad av Ipsi 2023-03-09 kl. 14:06.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in