2023-03-08, 13:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Äsch han kan ta det. Bara trams att en feministisk mobb mobbade honom på gymnasiet. Antagligen var det han som var mobbaren. Läs vad han skrev till "Tomatkungen".

Det handlar inte om han kan t det utan om att allt ni skriver bekräftar att ni är skräp som inte ska försvaras.

Citat:
Varför hänger du egentligen i en tråd som handlar om att försvara Sverige när du inte ens bor i Sverige längre?

Jag gjorde min exit för 2 år sedan och ser hur alla mina prognoser slår in. Jag är intresserad av psykologi och det är lärorikt att se svenskarna gå igenom alla de psykologiska faserna som är typiska vid en undergång.
Citera
2023-03-08, 14:03
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Det handlar inte om han kan t det utan om att allt ni skriver bekräftar att ni är skräp som inte ska försvaras.

Jag gjorde min exit för 2 år sedan och ser hur alla mina prognoser slår in. Jag är intresserad av psykologi och det är lärorikt att se svenskarna gå igenom alla de psykologiska faserna som är typiska vid en undergång.

Visst, Dr Snuggles.
Citera
2023-03-08, 14:07
Medlem
Citat:
Visst, Dr Snuggles.

Trollen har tydligen inget bra svar ni begriper nada!
Citera
2023-03-08, 14:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av robertosson
Krig handlar om att försvara territorium, ej om att försvara kvinnor.

Om ukrainska kvinnor ofredas eller våldtas på något flyktingboende så kan inte ukrainska män göra något åt saken. De ukrainska männen är kvar i Ukraina för att försvara territorium.
Om Syrianska kvinnor ofredas eller våldtas på något flyktingboende så kan inte Syriska män göra något åt saken. De syriska männen är kvar i Syrien för att försvara territorium.
Citera
2023-03-08, 14:18
Avslutad
Haha! :-) Schysst ironi, tror inte all ruggugglor begriper den dock sorgligt nog..
Citera
2023-03-08, 14:19
Avslutad
Ja att att det var ett seriöst fel på ketchuptanten fattade man ju från början. Men nu har vi fått svart på vitt att hon inte är svensk. Det förklarar en hel del faktiskt...
Citera
2023-03-08, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mikael2
Om Syrianska kvinnor ofredas eller våldtas på något flyktingboende så kan inte Syriska män göra något åt saken. De syriska männen är kvar i Syrien för att försvara territorium.

Majoriteten av syriska flyktingarna som kommit var väl män?
MENA-kulturer låter ogärna kvinnor fly utan manligt sällskap, pga risken att råka illa ut.
Citera
2023-03-08, 18:09
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ossianassar
Haha! :-) Schysst ironi, tror inte all ruggugglor begriper den dock sorgligt nog..

Tyvärr är landets satkärringar bortom all räddning. Vår enda tröst är när kriget kommer, för då skiter vi i dom. Hämnden är ljuv.
Citera
2023-03-09, 01:02
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Tyvärr är landets satkärringar bortom all räddning. Vår enda tröst är när kriget kommer, för då skiter vi i dom. Hämnden är ljuv.

Får du din hämnd på "feministiska mobben" som mobbade dig på gymnasiet då?

Troligen blev du ratad på mönstringen pga klen fysisk och ännu klenare psyke. Att du sticker först av alla är det bästa för alla.
Citera
2023-03-09, 07:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Ja, tänk när kriget kommer, DÅ ska du äntligen få revansch på alla som skrattat åt dig, förnedrat dit, fått dig att känna dig värdelös och bespottad.

Du tror inte det vore en god i de att gå i lite terapi istället? För jag är inte säker på att du får det så mycket bättre av krig, det kommer mest troligt att försämra både din hälsa, ekonomi och miljö.
Citera
2023-03-09, 07:57
Medlem
Citat:
Får du din hämnd på "feministiska mobben" som mobbade dig på gymnasiet då?

Troligen blev du ratad på mönstringen pga klen fysisk och ännu klenare psyke. Att du sticker först av alla är det bästa för alla.

Du bekräftar verkligheten, kvinnor föraktar svaga män, de vill ha starka alfa som ger kvinnan en smäll om hon käftar emot. Kvinnorna förstår inte detta själva men det är så de agerar i verkligheten.
Citera
2023-03-09, 08:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Du bekräftar verkligheten, kvinnor föraktar svaga män, de vill ha starka alfa som ger kvinnan en smäll om hon käftar emot. Kvinnorna förstår inte detta själva men det är så de agerar i verkligheten.
Du ser Schnuppfen som en svag man alltså.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in