2023-03-09, 04:32
Medlem
mensverkets avatar
Hahaha Sebbes pappa pratar exakt likadant som honom! Jag orkar inte!!!
2023-03-09, 05:42
Medlem
MissTravels avatar
Jag får dåligt samvete av att känna så starkt att jag till och med behöver skriva här för att ventilera och få medhåll. Sällan jag tycker illa om människor, men jag mår FYSISKT dåligt av Sebbe. Hela hans sätt att prata, föra sig och sätta sig över alla andra.
Jag måste typ blunda när han har sina prator.. förstår inte hur de andra på Farmen kan prata om honom som genuin.
2023-03-09, 06:31
Medlem
2023-03-09, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissTravel
Jag får dåligt samvete av att känna så starkt att jag till och med behöver skriva här för att ventilera och få medhåll. Sällan jag tycker illa om människor, men jag mår FYSISKT dåligt av Sebbe. Hela hans sätt att prata, föra sig och sätta sig över alla andra.
Jag måste typ blunda när han har sina prator.. förstår inte hur de andra på Farmen kan prata om honom som genuin.

Du behöver inte få dåligt samvete. Ingen tvingade Sebbe att vara med i Farmen. Om han inte levt under en sten senaste 20 åren så vet han om att som deltagare i en dokusåpa blir man granskad in på bara bukfettet.

Om Sebbe inte varit så dryg skulle jag tycka synd om honom. Född med oförmåga att producera testosteron, anlag för fetma. Var förmodligen väldigt ensam som barn, mor/farföräldrar blev hans kompisar och trygghet. Därav hans högtravande språk. De i sin tur gjorde vad mor och farföräldrar brukar göra med ensamt barnbarn som kommer hem till dem efter skolan varje dag; ställer fram kakor och smörgåsar, sprängfyllda med socker och smör.

Det goda självförtroendet har byggts upp genom umgänget med de äldre släktingarna, och som ni alla vet finns ingen gräns för hur mycket kärlek och bekräftelse dessa ger. Men det behövs inte mycket till prestation för att en tillgiven äldre släkting hyllar dig och det du åstadkommer.
Senast redigerad av bohonos 2023-03-09 kl. 09:13.
2023-03-09, 09:28
Medlem
Farmare: Vi tar det här i år igen. Det är en stor RISK att jag blir vald till första kämpe. Det är en stor CHANS att jag blir storboonde.
2023-03-09, 09:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Dagens farmen:
Dagens farmen:
2023-03-09, 09:50
Bannlyst
Dagens rövsnitt:
Senast redigerad av MoppepojkeNr1 2023-03-09 kl. 10:37.
2023-03-09, 10:04
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheRocks
Farmen dagen avsnitt, förstakämpevalet:

Torpet dagens avsnitt (sista avsnittet)

2023-03-09, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX

2023-03-09, 11:47
Medlem
Asiatu trodde att det spökade om nätterna på Farmen eftersom dörren in till damernas sovrum hade petats upp på glänt och sedan hade det hörts konstiga ljud.
Verkligen?
Hon borde ta och växa upp och börja tro att det var Farbror Zeb som smugit sig upp och fluktande dragit en tarzan istället.
Det skulle liksom förklara de klibbiga fläckarna på mattan morgonen efter också.
Skräckupplevelse? Ja
Spöken? Nej
2023-03-09, 12:05
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dormouse

Exakt, jättekonstigt.
2023-03-09, 12:28
Medlem
Scapulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Exakt, jättekonstigt.
Tävlingen kan väl ha varit ett par timmar innan de blev hämtade. Är det i Småland tar det två-tre timmar från
så det är ju inte helt orimligt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in