2023-03-08, 20:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Jo jag vet, men man vet aldrig med tvister. De har hänt förut att man sagt en sak innan för att få igång en spänning och lite nervositet och sen trycker dom upp tvisten rätt i nyllet på dom. Men jag tror också att de bara blir en som återvänder tyvärr
Beskrivning på måndags avsnittet (Avsnitt 47):
2023-03-08, 20:48
Medlem
NiccoJs avatar
Sebbe o Nebba har ju det gemensamt att båda blåser upp sina titlar utan att det på något vis är ironiskt.
Sebbe är företagsledare, eller bodknodd/ kioskmongo.
Nebba är distriktschef på Dollarstore, flott.

Själv har jag ju både ett AB o en enskild firma så koncern-VD borde vara titeln jag svänger mig med.
2023-03-08, 20:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av NiccoJ
Den här Nebba, vad är han för ursprung? Tattare? Och vad är Nebild för namn egentligen?
När han snacka om sin tradition om att kasta vatten efter killar som man har sugit av så tror jag att han sa nått om Syrien. Jag tror det var nått om att man kastar vattnen för att skölja bort bögigheten. Då är det som att det aldrig har hänt.
2023-03-08, 21:01
Bannlyst
Citat:
Sebbe o Nebba har ju det gemensamt att båda blåser upp sina titlar utan att det på något vis är ironiskt.

Själv har jag ju både ett AB o en enskild firma så koncern-VD borde vara titeln jag svänger mig med.
Det var nån (hans älskare, men vem älskar honom mer än han själv?) som länkade Huttens linkedin sida för att flexa över hur framgångsrik han var. Men det såg mer ut som en lista på alla gånger han har misslyckas med sina butiker som mamma och pappa har betalat för. Vilket det också precis det det är.

Och varför skulle nån som aldrig varit anställd ens behöva en så utförlig linkedin sida? Narcissismen hos denna kioskmongo är bara för mycket att ta in.

Själv var jag en gång i tiden arbetsledare för EPA-gänget AB men kärring-maffian AB drev oss till konkurs
Senast redigerad av MoppepojkeNr1 2023-03-08 kl. 21:31.
2023-03-08, 21:07
Medlem
TheRockss avatar
Sebbe säger att relationen försämras om han blir förstakämpe. Då han ej kan skilja på tävling & vänskap, måste vara något i Sebbes huvud som ej står rätt till. Om jag minns rätt så är Sebbe den falskaste deltagaren i Farmens historia. Ut med honom!

Nebils smartaste drag till förstakämpe, är att välja Sebbe. Tyvärr kommer han nog tänka vänskap före tävling, därför blir Sebbe ej vald till fk. Pga detta så tror jag att Nebil ej vinner. Tror att Sebbe tar ena finalplatsen pga att Nebil är för dum att förstå det är en tävling. Det är ej långt tills finalen, då helrätt välja Sebbe till fk, men det skulle Nebil aldrig våga göra.

Spåkulan & den som förlorar i Tinget på söndag blir av med alla amuletter, är tva av de tramsigaste som produktionen har hittat på.
Farmen var mycket bättre innan amuletter infördes, bort med dessa tills nästa säsong.

Dåligt att produktionen favoriserar deltagare, Nebil & Viktor har fått fördelar.
2023-03-08, 22:03
Bannlyst
Citat:
Den här Nebba, vad är han för ursprung? Tattare? Och vad är Nebild för namn egentligen?
Citat:
Ursprungligen postat av MoppepojkeNr1
När han snacka om sin tradition om att kasta vatten efter killar som man har sugit av så tror jag att han sa nått om Syrien. Jag tror det var nått om att man kastar vattnen för att skölja bort bögigheten. Då är det som att det aldrig har hänt.
Tunisien var det tydligen. https://imgur.com/a/UwK8OLQ
Senast redigerad av MoppepojkeNr1 2023-03-08 kl. 22:27.
2023-03-08, 23:35
Medlem
picapicans avatar
Citat:

Harmynt är verkligen sjukt narcissistisk och har ett för stort ego. Måste vara en mycket liten man i en för stor kropp.

Citat:
Ursprungligen postat av MoppepojkeNr1
Tunisien var det tydligen. https://imgur.com/a/UwK8OLQ

Så var det ja. En muslimsk tunisier.
2023-03-09, 00:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Harmynt är verkligen sjukt narcissistisk och har ett för stort ego. Måste vara en mycket liten man i en för stor kropp.
Vad han ser när han kollar sig i spegeln https://imgur.com/a/iNQniWA
2023-03-09, 03:46
Medlem
TheRockss avatar
Farmen dagen avsnitt, förstakämpevalet:

Torpet dagens avsnitt (sista avsnittet)
2023-03-09, 03:56
Medlem
Citat:
Han är zigenare. Kännetecknas av hatten och hans allmänt svartmuskiga utseende. Kan lätt se honom köra omkring i en Merca från tidigt 1980-tal också.
2023-03-09, 04:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Ser ut att bli resultatet av "spettet" som avgör vem som får komma tillbaka till Farmen. Trevligt. Kan det vara Anna själv som valt gren för att hjälpa sin favorit till vinst?
Inte omöjligt. "Spettet" är ju Annas smeknamn på Knull-Victor
2023-03-09, 04:28
Medlem
Skön han är ändå Träck-Artin. Säger att han skall leka någon slags "runk-fågel" framför grabbarna och så ställer han sig och drar en tarzan rätt ut i granplanteringen. Oöverträffat! Snygg pung hade han också.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in