Citat:
Ursprungligen postat av
Conception
Jag tror på artikeln. Jag tror på de flesta artiklar i västmedia.
Det var du som bara trodde på de negativa artiklarna om du kommer ihåg det.

Allt positivt som Ukraina rapporterar är lögn, eller hur var det nu?
J'Accuse...! Jag anklagar England för att vara skyldig till sprängningarna utanför Bornholm. Precis som Sydamerika varit USA:s bakgård i alla tider så behandlar England danska och svenska farvatten som sin egen bakgård. Ett bra indisium och exempel på detta är att det var engelska ubåtar som Sverige jagade i Hårsfjärden när det begav sig. Endast ett par dagar efter att den värsta horsfjärdenhysterin lagt sig så eskorterades en skadad, engelsk U-båt ut genom Öresund i hemlighet av svenska marinen. Locket lades på.
Samma engelska mentalitet präglar sprängningarna av gasrören vid Bornholm. "I dessa farvatten gör vi som vi vill". Den engelska USA-faddern tror fortfarande att den äger hela Världen. Gasrörssabotaget bär engelskt märke. Engelska partisaner är också den nation som flitigast har deltagit i strider på marken i Ukraina och vid sprängdåd långt bakom fiendens linjer på ryska flygfält men också i Svartahavsområdet vid flera tillfällen. Dåden kan vara en planerad NATO-aktion. Tro inget annat.