Citat:
Ursprungligen postat av
Jayce
Ja, dette liker vi godt. Her bommer Ronsangel på nytt, men sånn går det når Ronsangel er så veldig fiksert på det såkalte "Team Anti Tom".
Vi andre er opptatt av å løse saken. Derfor er all relevant informasjon, koblinger og linker av interesse å diskutere. Alle innleggene om MWL og hans forbindelser den siste tiden, har vel ganske tydelig vist forumets interesse for denne type informasjon. Forøvrig, de som tror at politiet avslører alt de vet eller tror politiet er blinde for nettverket til MWL, PSS eller TH for den saks skyld, har liten forståelse for etterforskningsarbeid.
Hahaha, du kan jo bruke søkefunksjonen i tråden, å prøve å finne ut hva som er mest nevnt her, av TT elller team anti tom
Jeg er også veldig opptatt av å løse saken, det har jeg vært hele tiden. Det er jo dere som kaster av dere dritt å syrlige kommentarer etter brukere som mener noe annet enn dere selv.
Når det nå kommer frem at denne svindler kompisen til MVL "tilfeldigvis" har forankring til Brekkeveien, så begynner kanskje denne Ås observasjonen som dere har gjort narr av nå i lang tid, å bli ganske relevant likevel. Men det faller deg nok tungt for brystet i innrømme.
Når det kommer til forståelse for etterforsknings arbeid, så kan det være flere en deg å dine meningsfeller som kommer med gode innspill her.
Selv mener jeg å ha ganske god innsikt i slikt arbeid, jeg har både vært siktet tiltalt og dømt, selv om det begynner å bli ett par tiår siden. I løpet av en slik prosess får tiltalte ganske god innsikt i politiets etterforskingsarbeid, fordi dette gåes igjennom av advokat til klient.
Selv om polisen sikkert vet det, så bør koblingen MW-L, FR og Brekkevegen tipses om. Det begynner å stramme seg til her nå.