2023-03-08, 10:22
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Var det dette? :

Aha ... jeg trodde Svartediket mente bilfirmaet til F. R0ste, ikke dette med bambus-produktene.
Senast redigerad av Monsen 2023-03-08 kl. 10:24.
Citera
2023-03-08, 10:23
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monsen
Hva er firmaets navn?

G*Bamb** AS (*=o). Selger helsekost, babyklær, munnbind... "Grønt" postordrefirma.

Finner riktignok ingen indikasjon på når BV 118-120 kom inn i bildet.
Gården er som sagt kjøpt av HW i 2022, som hun leier ut.
Nåværende beboere later ikke til å ha noen forbindelse hverken
til henne eller noen av de andre kompanjongene hennes.
Citera
2023-03-08, 10:23
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Eller anskje ikke så tilfeldig med tanke på at selskapet BMW-forhandler FR var med i hadde adresse der tidligere?

Jeg liker dette godt.

Citat:
Var det dette? :

Dette firmaet, jeg tenkte på.
Citera
2023-03-08, 10:30
Medlem
Citat:
Dette firmaet, jeg tenkte på.
Jeg fant dette, og jeg trodde at det betydde at de hadde den adressen i 2018, men jeg vet ikke:
"Helseteppe. Published 1. februar 2018 at 371 × 412 in Helseteppe"
"OM G*BAMBOO"
"Besøksadresse
Brekkeveien 118-120
1430 Ås"

Edit: Kanskje det finnes noen gamle annonser på et eller flere SoMe som kan vise noe om det firmaet hadde den adressen i 2018 eller ikke?
Senast redigerad av z-z-z 2023-03-08 kl. 10:46.
Citera
2023-03-08, 10:32
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Aha ... jeg trodde Svartediket mente bilfirmaet til F. R0ste, ikke dette med bambus-produktene.

Ikke så lett å holde oversikt over hva denne herremannen holder på med, han har vel over
50 roller i næringslivet. Med 12 forbindelser til HW. Men ifølge Estate slo han seg altså
opp på salg av biler, på 2000-tallet. Men han later til å være interessert i bil fremdeles, selv
om jeg ikke vet om han driver forretninger med slikt. Ser ut til å være mest helse/velvære
og eiendom det går i.
Senast redigerad av Svartediket 2023-03-08 kl. 10:50.
Citera
2023-03-08, 11:06
Medlem
Citat:
Ikke så lett å holde oversikt over hva denne herremannen holder på med, han har vel over
50 roller i næringslivet. Med 12 forbindelser til HW. Men ifølge Estate slo han seg altså
opp på salg av biler, på 2000-tallet. Men han later til å være interessert i bil fremdeles, selv
om jeg ikke vet om han driver forretninger med slikt. Ser ut til å være mest helse/velvære
og eiendom det går i.
I 2018 hadde G*.bamboo.no et telefonnr som i dag er registrert på adresse Saks*veg*n 5, 2040 Kløfta. (* = e). G*bambooAS har i dag samme adresse og telefonnummer.
På den adressen er det nå 2 stk med B*erntsen i navnet sitt (* = e), samt g*obambooAS.
Citera
2023-03-08, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
WOW, dette var ny å fin info. Dette liker ikke Team Anti Tom, det kan jeg bare si deg.

Citat:

Jeg liker dette godt.

Ja, dette liker vi godt. Her bommer Ronsangel på nytt, men sånn går det når Ronsangel er så veldig fiksert på det såkalte "Team Anti Tom".

Vi andre er opptatt av å løse saken. Derfor er all relevant informasjon, koblinger og linker av interesse å diskutere. Alle innleggene om MWL og hans forbindelser den siste tiden, har vel ganske tydelig vist forumets interesse for denne type informasjon. Forøvrig, de som tror at politiet avslører alt de vet eller tror politiet er blinde for nettverket til MWL, PSS eller TH for den saks skyld, har liten forståelse for etterforskningsarbeid.
Citera
2023-03-08, 11:23
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
I 2018 hadde G*.bamboo.no et telefonnr som i dag er registrert på adresse Saks*veg*n 5, 2040 Kløfta. (* = e). G*bambooAS har i dag samme adresse og telefonnummer.
På den adressen er det nå 2 stk med B*erntsen i navnet sitt (* = e), samt g*obambooAS.

Mannen med initialer PABB er oppført som daglig leder. Ser ut som de driver med underskudd, og
siste oppdatering på nyhetsbloggen på nettsiden er fra 2021. PABB har startet nytt firma i januar i år, og
er nå tydeligvis blitt håndverker.

Tror ikke han er av interesse. Det viktige her er koblingen TH - MWL - HW - FR.
Hvor kommer så PSS inn?

Mange tråder å forholde seg til. Kommer ikke helt bort fra at hvor enn personen som
vekslet DASH til BTC i juli 2018 befant seg, så brukte vedkommende VPN og fikk det
til å se ut som om hen var i Oslo. Hvorfor ikke Kuala Lumpur eller Paris? Eller Trondheim
for den saks skyld?
Citera
2023-03-08, 11:27
Medlem
Citat:
Mannen med initialer PABB er oppført som daglig leder. Ser ut som de driver med underskudd, og
siste oppdatering på nyhetsbloggen på nettsiden er fra 2021. PABB har startet nytt firma i januar i år, og
er nå tydeligvis blitt håndverker.

Tror ikke han er av interesse. Det viktige her er koblingen TH - MWL - HW - FR.
Hvor kommer så PSS inn?

Mange tråder å forholde seg til. Kommer ikke helt bort fra at hvor enn personen som
vekslet DASH til BTC i juli 2018 befant seg, så brukte vedkommende VPN og fikk det
til å se ut som om hen var i Oslo. Hvorfor ikke Kuala Lumpur
eller Paris? Eller Trondheim
for den saks skyld?
Takk Kanskje vedkommende ønsket å kaste mistanke mot noen som befant seg i Oslo?
Citera
2023-03-08, 12:06
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Takk Kanskje vedkommende ønsket å kaste mistanke mot noen som befant seg i Oslo?

Eller kanskje satt vedkommende et sted utenfor Oslo og tenkte at hvis politiet noensinne
skulle mistenke noe, så ville de se at hen hadde oppholdt seg et annet sted enn der kryptoveksleren
befant seg.
Citera
2023-03-08, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Ja, dette liker vi godt. Her bommer Ronsangel på nytt, men sånn går det når Ronsangel er så veldig fiksert på det såkalte "Team Anti Tom".

Vi andre er opptatt av å løse saken. Derfor er all relevant informasjon, koblinger og linker av interesse å diskutere. Alle innleggene om MWL og hans forbindelser den siste tiden, har vel ganske tydelig vist forumets interesse for denne type informasjon. Forøvrig, de som tror at politiet avslører alt de vet eller tror politiet er blinde for nettverket til MWL, PSS eller TH for den saks skyld, har liten forståelse for etterforskningsarbeid.

Hahaha, du kan jo bruke søkefunksjonen i tråden, å prøve å finne ut hva som er mest nevnt her, av TT elller team anti tom

Jeg er også veldig opptatt av å løse saken, det har jeg vært hele tiden. Det er jo dere som kaster av dere dritt å syrlige kommentarer etter brukere som mener noe annet enn dere selv.

Når det nå kommer frem at denne svindler kompisen til MVL "tilfeldigvis" har forankring til Brekkeveien, så begynner kanskje denne Ås observasjonen som dere har gjort narr av nå i lang tid, å bli ganske relevant likevel. Men det faller deg nok tungt for brystet i innrømme.

Når det kommer til forståelse for etterforsknings arbeid, så kan det være flere en deg å dine meningsfeller som kommer med gode innspill her.

Selv mener jeg å ha ganske god innsikt i slikt arbeid, jeg har både vært siktet tiltalt og dømt, selv om det begynner å bli ett par tiår siden. I løpet av en slik prosess får tiltalte ganske god innsikt i politiets etterforskingsarbeid, fordi dette gåes igjennom av advokat til klient.

Selv om polisen sikkert vet det, så bør koblingen MW-L, FR og Brekkevegen tipses om. Det begynner å stramme seg til her nå.
Senast redigerad av Ronsangel 2023-03-08 kl. 12:29.
Citera
2023-03-08, 12:12
Medlem
Citat:
Eller kanskje satt vedkommende et sted utenfor Oslo og tenkte at hvis politiet noensinne
skulle mistenke noe, så ville de se at hen hadde oppholdt seg et annet sted enn der kryptoveksleren
befant seg.
Godt tenkt Slik kan det ha vært. Var det dette med krypto som foregikk mens TH var på hyttetur?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in