2023-03-08, 02:47
Medlem
Inkommers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gerhardt
Nej men en man som är bög och som kallar sig kvinna, kanske till och med inbillar sig vara det, och omhuldas och gullas med av pk-etablissemanget.
Sjukt ändå. Han kommer säkert då aids om han inte redan har det. Då hjälper det inte att stoppa en duschslang i rumpan.
Citera
2023-03-08, 03:03
Medlem
TELAVIV91s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpringCampaign
Fantastiskt att en människa med penis uttalar sig om andras penishänder. Kan Tone ta sina issues med killarna inne på toan som är avsedd för människor med penis och sluta gömma sig på tjejmuggen.
Finns det uppdelade toaletter längre. Var på operan i vintras och för såg man märkena efter pissoaren på väggen, men toan tjänstgjorde nu åt alla könen
Citera
2023-03-08, 03:09
Medlem
Tror nog inte att podden hon gjorde de där uttalanden i var menade för små barns öron precis. Är ni som klagar på Tone lika kritiska mot andra, heterosexuella kändisar som talat om sitt sexliv och även är populära bland barn?

Jocke Lundell är en straight blond svensk kille som tidigare spelat in porr med sin fru. Många barn följer de båda men detta är det få som har några synpunkter i jämförelse med transkvinnan. Undra just varför
Citera
2023-03-08, 03:39
Medlem
Trambos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaysouw1
Tror nog inte att podden hon gjorde de där uttalanden i var menade för små barns öron precis. Är ni som klagar på Tone lika kritiska mot andra, heterosexuella kändisar som talat om sitt sexliv och även är populära bland barn?

Jocke Lundell är en straight blond svensk kille som tidigare spelat in porr med sin fru. Många barn följer de båda men detta är det få som har några synpunkter i jämförelse med transkvinnan. Undra just varför

Tror inte att någon som klagar på denna dekadens står och håller Joakim Lundell om ryggen.
Vilken planet bor du på?
Citera
2023-03-08, 03:49
Medlem
Citat:
TramsBo

Tror inte att någon som klagar på denna dekadens står och håller Joakim Lundell om ryggen.
Vilken planet bor du på?
Jorden. Var bor du själv? Uranus eller? Du drar ju dina slutsatser därifrån iaf. Synpunkter som folk haft härinne om Joakim kommer inte ens i närheten det rena förakt och människohat som riktas mot Tone i skräptrådar likt denna och mot transpersoner i allmänhet.
Citera
2023-03-08, 04:19
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlligatorMan
Inte särskilt märkligt alls, agendan är ytterst tydlig.

Äcklig och vidrig är denna man!
PK idiot som hatar alla vita män. "Inklusive sig själv då eller?"
Varför måste man ens ha analsex som transvestit?
Han borde skaffa fitta så han slipper sköljs anus så noga och slippa analprolaps!
Aldrig gillat denna transa!
Senast redigerad av rubin22 2023-03-08 kl. 04:38.
Citera
2023-03-08, 04:20
Medlem
rubin22s avatar
Citat:

Är han verkligen en hon om hon har kuk?
Citera
2023-03-08, 04:24
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TELAVIV91
Finns det uppdelade toaletter längre. Var på operan i vintras och för såg man märkena efter pissoaren på väggen, men toan tjänstgjorde nu åt alla könen
Ja och dessa äckel med kuk kräver att komma in på massage där endast kvinnor är välkomna!
Det verkar poppis att operera sig till kvinna, typ styckmördaren från Boden!
Citera
2023-03-08, 04:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rubin22
Är han verkligen en hon om hon har kuk?
Jag vet inte men om hon nu har valt att se sig som en kvinna så respekterar jag detta genom att använda rätt pronomen.

Kvinnlighet sitter nog inte bara i könet.
Citera
2023-03-08, 04:26
Medlem
Citat:
Jag vet inte men om hon nu har valt att se sig som en kvinna så respekterar jag detta genom att använda rätt pronomen.

Kvinnlighet sitter nog inte bara i könet.
Nästa gång på badhuset så skall jag identifiera mig som kvinna. Det blir trevligare att basta då.
Citera
2023-03-08, 04:27
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inkommer
Den här varelsen är alltså en kvinna som är bög?
Sjukt.
Nja om hen ser sig som kvinna är väl denna straight?
Dock med kuk mellan benen.
Senast redigerad av rubin22 2023-03-08 kl. 04:30.
Citera
2023-03-08, 04:29
Medlem
rubin22s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalkonkungen
Nästa gång på badhuset så skall jag identifiera mig som kvinna. Det blir trevligare att basta då.
Bara hänvisa att du annars blir diskriminerad, om du inte får titulera dig det kön
som du känner dig vara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in