Jag surfade, som av en händelse härom dagen, in på en artikel som postats på tryneboken, där en mängd svenska kvinnor mellan 15-20 och 55-65 satt och ondgjorde sig över mäns porrkonsumtion, och hur den resulterat i att unga tjejer "måste gå med på strypsex och analsex".
Jag tror att problemet minst lika mycket är "Tone" och "hennes" vänner. Förmodligen mer, då unga tjejer lär tycka att Tone är coolare och mer efterapansvärdig än diverse halvnarkomaner till porrstjärnor.
Det som är mest sorgligt med detta är att tjejer, med lite tur, hade kunnat komma undan med att vara såhär i ett land befolkat med 98% svenska unga män. I dagens samhälle är det dock mer eller mindre att leka med döden att bete sig som "Tone" och hennes kamrater tycker att tjejer tydligen bör bete sig.
Hela den här postmoderna feminismen, woke-ideologiträsket och genusvansinnet producerar unga tjejer, men även unga killar, som är helt oförberedda på det samhälle samma personer de facto har skapat.
För...
Det är ju, dessvärre, så att de här människorna som springer runt med sina regnbågsflaggor, kvittrar om "allas lika värde" och "fri uppfostran" samt hur unga pojkar och flickor behöver lära sig om sex på det sätt som artikeln ovan beskriver, är samma människor som i stor mängd har tryckt in främst män med en medeltida syn på manligt, kvinnligt och sexuella avvikelser i det svenska samhället.
Samtidigt som man lär unga flickor om rövspolning inför analsex och hur "heteronormativt är dålig" medan möten med mångkulturen är bra och uppbyggligt, så stoppar man svenska orter fulla av unga män som tycker att kvinnor i allmänhet är horor som man bör slå och våldta, att bögar bör avrättas genom att kastas från hustak och att Islam är tillvarons rättesnöre.
Vi går mot något jag inte tror att vi vill uppleva. Det som hittills skett i vårt samhälle, en gång så tryggt och falurött, är en mild västanfläkt gentemot vad som kommer.
Fas 1 är färdigt, vi har allt för många medeltida avarter här för att vi ska kunna ändra på det under någon rimlig tidsram och samhället har redan börjat anpassas efter dem. Fas 2 kommer nu. Jag är livrädd för mitt syskonbarn, som är en 2-årig flicka idag.