2023-03-07, 22:59
Medlem
Doxycyklin87s avatar
Var tvungen att googla personen. Trodde först att det var ett crackhead, sen förstod jag att det var en tranny. Riktigt grova drag och smal på det. Vem fan bryr sig om hur "hon" tvättar röven, seriöst?
Citera
2023-03-07, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpringCampaign
1 Miljard lever i väst. 7 Miljarder slår helst ihjäl bögar så du har helt fel i vem som är i majoritet av de som hatar bögar och de som inte gör det.

Inte i moderna samhällen som är utvecklade, litar på vetenskap istället för propaganda, inte är hjärntvättade av extremism och fanatism.

Det finns gott om idioter och obildade komplexerade clowner vill du säga med andra ord, inget nytt här inte.

Man brände massa kvinnor förr och kallade dom häxor. Det är likt detta med bögar nu. I framtiden kommer ni homofober skämmas och lynchas för brott mot mänskligheten då homosexuella är lika naturliga som straighta och har inte valt att vara homosexuella.
Det är som att hata blinda för dom är födda annorlunda, vidrigt är det, demoraliserat och hör inte hemma i ett modernt samhälle, kanske i stenåldern.

Citat:
Ursprungligen postat av Rookie81
Det löser sig självt som sagt MEN jag tycker det är läskigt hur homosexuella kastreras. I många länder ger man homosexuella hormonblockerare före puberteten redan...är man en förälder till ett sånt barn och godkänner det ja då faller man in i kategorin "mina gener är trasiga". Ingen behöver göra ett skit som jag säger förutom mina egna barn. Alla andra som dras med i det här skiter jag i! Trist med de homosexuella dock. Har aldrig träffat en bög jag tyckt illa om...

Edit: Oj vad hon skriver... Hinner inte med dina redigeringar! Nu är det läggdags för mig, vissa ska jobba imorgon😔
Men dom trycker ju inte på det på någon, det är nonsens, i mina ögon vill man bara göra livet lättare för transmänninskor vilket är helt rätt. Varför ska man hata folk som är lite annorlunda? Jag dömer folk efter hur dom beter sig, inte hur dom klär sig eller vem dom älskar eller vilket kön dom tillhör.

Givetvis gör dessa länder fel som ger hormon blockerande lättvindigt, men att detta skulle vara utspritt är nonsens. Har du källor på det?
Godnatt!
Senast redigerad av WakeUpWakeUp 2023-03-07 kl. 23:07.
Citera
2023-03-07, 23:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WakeUpWakeUp
Inte i moderna samhällen som är utvecklade, litar på vetenskap istället för propaganda, inte är hjärntvättade av extremism och fanatism.

Det finns gott om idioter och obildade komplexerade clowner vill du säga med andra ord, inget nytt här inte.

Man brände massa kvinnor för och kallade dom häxor. Det är likt detta med bögar nu. I framtiden kommer ni homofober skämmas och lynchas för brott mot mänskligheten.

Ok så alla som inte är väst är obildade extremistiska clowner.

Det var tolerant av dig.
Citera
2023-03-07, 23:06
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
Nja, anser dom är en hybrid eller så, men folk ska få leva såsom dom vill och känner är rätt för dom och inte vad omgivningen förväntar sig, hoppas jag du håller med om.

Vet homosexuella män som är "straighta"(macho) som fan alla som är olika och folk borde sluta ha så grova fördomar och lär känna några av dom så ska ni se att ni hade väldigt fel.

Du kan "anse" vad du vill, innebär inte att du har rätt.
Antar att du inte utfört en kromosomundersökning av dem. Inte ens män som är XXY är att räkna som kvinnor. Det är homosexuella män som är riktigt homosexuella bara .

Citat:
Ursprungligen postat av Doxycyklin87
Var tvungen att googla personen. Trodde först att det var ett crackhead, sen förstod jag att det var en tranny. Riktigt grova drag och smal på det. Vem fan bryr sig om hur "hon" tvättar röven, seriöst?

Ja, fattar inte grejen med karlar som har utpräglat manliga drag ska leka tranny. Kan förstå om det är riktigt feminina män som i alla fall har ett utseende man kan maskera trovärdigt till en "kvinna".
Senast redigerad av MrMario 2023-03-07 kl. 23:08.
Citera
2023-03-07, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrMario
Antar att du inte utfört en kromosomundersökning av dem. Inte ens män som är XXY är att räkna som kvinnor. Det är homosexuella män som är riktigt homosexuella bara .
Detsamma gäller dina åsikter, soo your point is?

Spelar ingen roll, man ska inte vara elak mot dom. Folk kommer aldrig leva efter din pipa och dina åsikter och svenska folket gillar inte homofobi och dylikt, det är bara en grovt liten minoritet som är skrikig och obildad inom ämnet som blivit hjärntvättade av något religiöst samfund som hatar på hbtqare, men även detta är ovanligt i Sverige då dom flesta oberoende av religion insett att man ska respektera folk, även dom som är lite annorlunda.
Citera
2023-03-07, 23:11
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrMario

Jag vet inget större bevis på att Tone inte är kvinna än att hon inte gillar hetromän.

Riktiga kvinnor brukar gilla hetromän. Gilla dem som f-n faktiskt.

En riktig heterosexuell man som knullar min fitta helt öm. Tänk ändå att Tone aldrig kan få det vilken normal kvinna som helst kan få.

Vem är det som hatar och projicerar?

Ps. älskar vita snygga starka heterosexuella män. Precis som 99% av alla normala kvinnor. Tone verkar gilla saker i röven och runka framför spegeln mest.
Citera
2023-03-07, 23:17
Medlem
MrMarios avatar
Citat:

Spelar ingen roll, man ska inte vara elak mot dom. Folk kommer aldrig leva efter din pipa och dina åsikter och svenska folket gillar inte homofobi och dylikt, det är bara en grovt liten minoritet som är skrikig och obildad inom ämnet som blivit hjärntvättade av något religiöst samfund som hatar på hbtqare, men även detta är ovanligt i Sverige då dom flesta oberoende av religion insett att man ska respektera folk, även dom som är lite annorlunda.

Nej, jag framför fakta, till skillnad från dig. Det finns två kön, inga hybrider existerar inom mänskligheten, och "Tone" är en homosexuell man som liksom många homosexuella män gillar att bli pippad i röven. Hade han varit en kvinna hade han som bekant haft vad vi kallar en fitta. Resten av dravlet du skrivit kan man bortse från, bara blandat svammel.
Citera
2023-03-07, 23:32
Medlem
Det är väl inte värre än anal fisting-kursen i Sveriges Radio?

https://sverigesradio.se/artikel/5209634

Kanske som påbyggnadskurs till analsköljningskursen.
Citera
2023-03-08, 00:11
Medlem
Gerhardts avatar
Citat:

Märkligt att så många av dessa HBTQP+ vänder sig till barn.
Tex att se som sin mänskliga rättighet att läsa sagor för små barn? Varför vill en vuxen man utklädd till en skamlös hora beblanda sig med små barn överhuvudtaget?
Citera
2023-03-08, 00:19
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Intressant. Jag uppskattar prostatamassage men vid alla tillfällen, med få undantag, har jag nekat sådana inviter med anledning av rädslan för smutsig anal. Jag önskar jag fått kunskap om detta tidigare.
Citera
2023-03-08, 00:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gerhardt
Märkligt att så många av dessa HBTQP+ vänder sig till barn.
Tex att se som sin mänskliga rättighet att läsa sagor för små barn? Varför vill en vuxen man utklädd till en skamlös hora beblanda sig med små barn överhuvudtaget?

Inte särskilt märkligt alls, agendan är ytterst tydlig.
Citera
2023-03-08, 00:20
Medlem
Edit
Senast redigerad av Deballerur 2023-03-08 kl. 00:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in