Citat:
Ursprungligen postat av
SpringCampaign
1 Miljard lever i väst. 7 Miljarder slår helst ihjäl bögar så du har helt fel i vem som är i majoritet av de som hatar bögar och de som inte gör det.
Inte i moderna samhällen som är utvecklade, litar på vetenskap istället för propaganda, inte är hjärntvättade av extremism och fanatism.
Det finns gott om idioter och obildade komplexerade clowner vill du säga med andra ord, inget nytt här inte.
Man brände massa kvinnor förr och kallade dom häxor. Det är likt detta med bögar nu. I framtiden kommer ni homofober skämmas och lynchas för brott mot mänskligheten då homosexuella är lika naturliga som straighta och har inte valt att vara homosexuella.
Det är som att hata blinda för dom är födda annorlunda, vidrigt är det, demoraliserat och hör inte hemma i ett modernt samhälle, kanske i stenåldern.
Citat:
Ursprungligen postat av
Rookie81
Det löser sig självt som sagt MEN jag tycker det är läskigt hur homosexuella kastreras. I många länder ger man homosexuella hormonblockerare före puberteten redan...är man en förälder till ett sånt barn och godkänner det ja då faller man in i kategorin "mina gener är trasiga". Ingen behöver göra ett skit som jag säger förutom mina egna barn. Alla andra som dras med i det här skiter jag i! Trist med de homosexuella dock. Har aldrig träffat en bög jag tyckt illa om...
Edit: Oj vad hon skriver... Hinner inte med dina redigeringar! Nu är det läggdags för mig, vissa ska jobba imorgon😔
Men dom trycker ju inte på det på någon, det är nonsens, i mina ögon vill man bara göra livet lättare för transmänninskor vilket är helt rätt. Varför ska man hata folk som är lite annorlunda? Jag dömer folk efter hur dom beter sig, inte hur dom klär sig eller vem dom älskar eller vilket kön dom tillhör.
Givetvis gör dessa länder fel som ger hormon blockerande lättvindigt, men att detta skulle vara utspritt är nonsens. Har du källor på det?
Godnatt!