2023-03-07, 17:48
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TomatKungen
Att de mobbade dig för att du var skägglös är absolut mobbing. Vidrigt och jag beklagar att du utsatts för detta. Men det är inte "feministisk mobbing".

"Feministisk mobbing", är väl mer den typ av mobbing där feministiska unga tjejer mobbar ut unga tjejer som inte är fullt så feministiska Och den sorten har jag endast sett på film. Se ungdomsfilmen "Fröken Sverige".

I den filmen kan du se "feministisk mobbing". Där de ultrafeministiska unga tjejerna mobbar sin unga tjejpolare som svansar som en hund efter en kille hon är kär i, trots att han förnedrar henne (ofeministiskt gjort, kan man läsa mellan raderna att hennes ultrafeministiska polare anser) och egentligen inte vill ha med henne att göra. Hon gör dock en komplott mot sina ultrafeministiska polare. Sminkar upp sig och klär sig sexigt och bjuder hem de ultrafeministiska veganerna på mat. Och visar upp sina sexiga underkläder, spelar smörlåt på skivspelaren och serverar dem kött i grytan. Tja, se filmen. Så får du se "feministisk mobbing" och även hur den utsatta inte fullt så feministiska tjejen tar sin revansch. Hon tar även revansch på den där killen.

Ett bra filmtips för alla antifeminister. Som kanske ger lite nya perspektiv på saker och ting.

Som jag sade tidigare, så vet ju inte DU vad som hände i vårat klassrum. Dina definitioner på vad feministisk mobbning är tycks inte vara särskilt utvecklade. Bara en sådan sak som det kvinnohat för livet som jag fick av Feministpacket är ju avslöjande nog för den Feministmobbning som rådde i det klassrummet.

Du sade tidigare att du var Italienare, och det märks att du inte begriper hur vi svenskar skiljer oss från er sydlänningar. NI har kvinnor som behöver frigörelse och inkvotering - Inte vi !!
Citera
2023-03-07, 17:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schnuppfen
Som jag sade tidigare, så vet ju inte DU vad som hände i vårat klassrum. Dina definitioner på vad feministisk mobbning är tycks inte vara särskilt utvecklade. Bara en sådan sak som det kvinnohat för livet som jag fick av Feministpacket är ju avslöjande nog för den Feministmobbning som rådde i det klassrummet.

Du sade tidigare att du var Italienare, och det märks att du inte begriper hur vi svenskar skiljer oss från er sydlänningar. NI har kvinnor som behöver frigörelse och inkvotering - Inte vi !!

Ja, jag är sydlänning, men inte italienare. Spanien kommer mina föräldrar från. Men jag är som sagt uppvuxen och född i Sverige.

Vad skedde i ert klassrum som du anser var just specifikt "feministisk" mobbing? Att det var mobbing råder inget som helst tvivel om. mobba någon för att denna inte har skäggväxt... Sick.
Citera
2023-03-07, 17:53
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Ja, jag är sydlänning, men inte italienare. Spanien kommer mina föräldrar från. Men jag är som sagt uppvuxen och född i Sverige.

Vad skedde i ert klassrum som du anser var just specifikt "feministisk" mobbing? Att det var mobbing råder inget som helst tvivel om. mobba någon för att denna inte har skäggväxt... Sick.

Dom gaddade ju ihop sig och gav en kille falska sexanklagelser så att han tvingades hoppa av utbildningen. Du har inte sett mycket av Sverige, du inte.
Citera
2023-03-07, 17:54
Medlem
Citat:
Dom gaddade ju ihop sig och gav en kille falska sexanklagelser så att han tvingades hoppa av utbildningen. Du har inte sett mycket av Sverige, du inte.

Hur vet du att de var falska?
Citera
2023-03-07, 17:55
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Hur vet du att de var falska?

Hur vet DU att dom var sanna ?? Var du där ?? - Nej !! Men JAG var där !!
Citera
2023-03-07, 18:16
Medlem
Citat:
Hur vet DU att dom var sanna ?? Var du där ?? - Nej !! Men JAG var där !!

Har jag påstått att de var sanna? Nej, det har jag inte. Jag frågar dig hur du vet att de var falska. Hur vet du att de var falska?
Citera
2023-03-07, 18:22
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Har jag påstått att de var sanna? Nej, det har jag inte. Jag frågar dig hur du vet att de var falska. Hur vet du att de var falska?

Du får vara en duktig svarstskalle och lita på oss svenskar, när vi beskriver hur Sverige fungear för dig. Du har uppenbarligen inte gått en 3-årig gymnasielinje i Sverige, och som svartskalle begriper du inte heller vad Genusmakten inom akademikervärlden betyder.
Man ser framför sig en smörig & kortvuxen sydlänning, med brylcreme i det kolsvarta håret och rosa skjorta på det. Sådan är du !!
Citera
2023-03-07, 18:24
Medlem
Citat:
Du får vara en duktig svarstskalle och lita på oss svenskar, när vi beskriver hur Sverige fungear för dig. Du har uppenbarligen inte gått en 3-årig gymnasielinje i Sverige, och som svartskalle begriper du inte heller vad Genusmakten inom akademikervärlden betyder.
Man ser framför sig en smörig & kortvuxen sydlänning, med brylcreme i det kolsvarta håret och rosa skjorta på det. Sådan är du !!

Påstår man att något är sant eller falskt, anser jag att man ska ha på fötterna och också kunna beskriva varför man vet att något är sant/falskt. Därav min fråga.

Nej, jag är ganska lång och vältränad. Inte alls smörig. Något klet i håret har jag inte. Och jag bär helst svart skjorta. Så det var inte många rätt där.
Citera
2023-03-07, 18:28
Medlem
Schnuppfens avatar
Citat:
Påstår man att något är sant eller falskt, anser jag att man ska ha på fötterna och också kunna beskriva varför man vet att något är sant/falskt. Därav min fråga.

Nej, jag är ganska lång och vältränad. Inte alls smörig. Något klet i håret har jag inte. Och jag bär helst svart skjorta. Så det var inte många rätt där.

Likt förbaskat resonerar du som en svartskalle från medelhavet, och dina kategoriska kärleksyttringar till "vackra svenska flikka" lyser igenom dina inlägg. Du får inse din lägre position i samhället och sälla dig till slavraserna i det sociala kontraktet.

När kriget kommer får du chansen att visa dig på slagfältet.
Citera
2023-03-07, 22:27
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Likt förbaskat resonerar du som en svartskalle från medelhavet, och dina kategoriska kärleksyttringar till "vackra svenska flikka" lyser igenom dina inlägg. Du får inse din lägre position i samhället och sälla dig till slavraserna i det sociala kontraktet.

När kriget kommer får du chansen att visa dig på slagfältet.

Hoppas den "feministiska mobben" mobbade dig rejält mycket på gymnasiet.
Citera
2023-03-08, 04:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Hoppas den "feministiska mobben" mobbade dig rejält mycket på gymnasiet.

Ni kvinnor har verkligen en förmåga att få män att vilja försvara er...
Eller inte
Citera
2023-03-08, 13:33
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Ni kvinnor har verkligen en förmåga att få män att vilja försvara er...
Eller inte

Äsch han kan ta det. Bara trams att en feministisk mobb mobbade honom på gymnasiet. Antagligen var det han som var mobbaren. Läs vad han skrev till "Tomatkungen".

Varför hänger du egentligen i en tråd som handlar om att försvara Sverige när du inte ens bor i Sverige längre?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in