Citat:
Ursprungligen postat av
RiktigTI
Vilken tid pratar ryssen om V2K i intervjun?
Jag har läst "Project: Soul Catcher" skriven av Robert Duncan. Jag har även haft kontakt med honom. Boken i sig är dålig. Det finns inga belägg på det han skriver. Han har citat från bibeln och annat religiöst överallt i boken. Han har själv skrivit att boken är "skit" - ännu värre är hans bok "How to catch a Demon" vilken finns gratis på PDF som jag läst. Uppenbarligen vill det anspela på religion och teknologi vilka två delar dominerar i Gang Stalking-forum.
I Project: Soul Catcher hävdar han att Department of Defense namnger sina "vapen" efter religiösa symboler som S.A.T.A.N och C.H.R.I.S.T. - Silent Assasination Through Adaptive Networks (tror jag var betydelsen) och den senare minns jag inte men CHRIST-teknologi/vapen handlade om beteendeförändring.
Du ser väl på hans boktitlar och boktext att han försöker kombinera religion och teknologi.. Det här är typiskt för kristna religiösa extremister som anser att teknologi är demoniskt och att bli "besatt" av teknologi är samma sak som att bli besatt av demoner. Det här är en kult/sekt/sällskap som anspelar på kristna trossystem och försöker göra oss rädda för teknologi men att hävda att det är Satan/demoner och att Kristus (CHRIST) ska förändra människan?
Det verkar som att de manipulerar oss alla baserat på vår trossystem i väst. Självklart tror dessa kristna att personer som hör röster är besatta av demoner eller hör änglar och därmed är de hyperintresserade av dessa personer och att experimentera på dessa.
Ta hand om dig!
Intressant.
Just transhumanism verkar vara en enorm trigger för dem iaf. Kanske någon extremt högerkristen av det här slaget på ngt fusion center i midwest (gissning) och som sedermera använder sig av lokala NGO:s och andra etc. Vem vet.
Efter ett tillfälle då de satte igång rätt rejält hade jag nämnt en del avseende transhumanism för en i mina ögon trevlig tjej som nog var rätt kristen (kom ifrån den typen av kultur). Även nämnt saker avseende transhumanism för en lirare jag stötte på av vad jag tror var en slump (men vem vet) som nog var en kristen fanatiker av ngt slag. Han blev provocerad av det iaf.
Andra saker relaterat till transhumanism har triggat dem det med.
Får dock ingen rättsida då det samtidigt varit många autonoma med, och polisens del i det hela förstår jag inte alls heller.
Däremot har de också skickat en del transor på mig av ngn anledning och också genom bulvaner frågat mig vad jag anser om transor och syndikalister (bisarrt). Har ingen speciell åsikt om ngt av detta skall sägas. Mer än att jag inte bryr mig om folk har kjol och läppstift oavsett kön och syndikalismen - ja vad ska man säga - mer lokala fackföreningar; låter väl rätt ok. Men varför de frågat mig när jag inte bryr mig överdrivet förstår jag ej.
Dessutom så borde ju min transhumanism förklara åtminstone ang "transor" att jag mer anser att kroppen är ett hölje för vårt medvetande än ngt annat. Alltså ingen stor grej.
De verkar helt besatta av att jag ska ha starka åsikter om en massa saker som jag är nästintill helt ointresserad av. Av de topp-politikerna som de skickat på mig har en varit (L) och en (M) - (L)-snubben har de skickat på mig flera gånger dessutom. Vad är det tänkt att jag skall säga till honom? Jag röstar ej på det partiet och är faktiskt egentligen inte särskilt intresserad av politik övh. Säkert en ok politiker dock precis som (M)-typen, vad ska jag säga till honom? Det är så bisarrt allting. Det är som de haft ett protokoll utformat efter någon helt annan person. Att de misstagit mig för ngn annan. Att protokollet är utformat efter ngn annan.
Ja de försöker läsa tankar och ge sken av det men jag vet inte om de verkligen är så dåliga eller om det hela är ett stort skämt. Nästan all deras försök till tankeläsning går åt helvete ändå. Har fungerat ngn gång. Kostat enorma resurser ifrån deras sida då. Utan riktig anledning.
Måste nog vara ngt religiöst bakom det. Det känns iaf rätt osannolikt att det skulle vara vanliga högertyper eller vänstertyper som skulle varit bakom. För vansinnigt helt enkelt. De får sig själva att framstå som rabiata fanatiker. Om det inte varit för att det varit så mkt högertyper med skulle jag nog tänka att vänsterextrema låg bakom. Om det inte varit så mkt toppolitiker med så skulle jag tänkt att främmande makt låg bakom, vilket det finns en viss risk för, men nog liten eftersom säkerhetstjänsten säkerligen har en instans som kontrollerar dem.