2023-02-28, 15:21
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inst3506
Det ligger något i det du säger.

Ärligt talat är jag fortfarande kluven kring vilka de är. Det som talar för att det är människor är att någon sparkade hårt på vår ytterdörr på våra två tidigare adresser (lägenhet och attefallshus) när jag ignorerade de första trakasserierna och fortsatte med de aktiviteterna som tydligen är "förbjudna". Min pappa var hemma och sov vid två av de tillfällen då någon sparkade på vår dörr på olika adresser. Han och vår hund väcktes av det för det lät så jävla mycket och hela bostaden skakades. Våra grannar måste också ha hört det.

De senaste dagarna har jag googlat gangstalking för att försöka förstå fenomonet bättre och såg det här klippet. killen nämnade olämpiga beteenden som en anledning till att man blir gangstalkad. https://youtu.be/aQ2WCQgDXLI?t=99

Sen råkade jag läsa en gammal interujv med Snowden som också nämnde olämpliga beteenden / aktiviteter.

https://www.nbcnews.com/feature/edward-snowden-interview/edward-snowdens-motive-revealed-he-can-sleep-night-n116851

Är det inte otroligt? Jag har ju skrivit flera gånger i denna tråd hur jag trakasseras varje gång jag ägnar mig åt vissa "olämpliga" aktiviteter. Jag hade då aldrig googlat gangstalking och läst om femononet eftersom ämnet inte riktigt intresserade mig och jag var lite skeptisk..Det är rätt sjukt om det är faktiskt människor som ägnar sig åt det här.

Dessa individer verkar dessutom försöka döda mig och samtidigt få det att se naturligt ut. Jag kommer dö i förtid i antingen cancer eller något hjärtrelaterat om jag inte upphör helt med dessa aktiviteter.

På tal om Snowden: https://youtu.be/2x_-XpCHM8M - Snowden berättar hur enkelt det är att spåra en digitalt. De är lika duktiga på att samla fysisk data också via människor (HUMINT). Se även denna: https://youtu.be/leit7RZwYHU - det visar att det finns ett skuggsamhälle som söker kontroll av människor och samhälle.
Senast redigerad av RiktigTI 2023-02-28 kl. 15:24.
Citera
2023-02-28, 18:11
Medlem
Det är lite kul att läsa vad du skriver emelanåt RIKTIGTI men det blir så jädra mycket! Du har ju en massa att vinna på att bli klartänkt mentalt och lista ut ett och annat. Men du inser väl på något plan att vissa saker hur intressanta de än må vara att veta som individ är helt enkelt för känsliga och för jädra komplicerade för att publiceras till offentligheten. Så världens mest sanningsenliga och korrekta bok kommer aldrig ens tryckas och ges ut. Omgivningen kommer ta avstånd ifrån dig och du kommer få ovänner och problem du verkligen inte vill ha. Så försök att släppa sådana tankar och hitta lite mer balans. Jag jobbar detta själv och mår väsentligt bättre av att vara mer inkluderad i samhället. Även om jag alltid kommer vara hur unik som helst. Later
Citera
2023-02-28, 21:24
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheContender
Det är lite kul att läsa vad du skriver emelanåt RIKTIGTI men det blir så jädra mycket! Du har ju en massa att vinna på att bli klartänkt mentalt och lista ut ett och annat. Men du inser väl på något plan att vissa saker hur intressanta de än må vara att veta som individ är helt enkelt för känsliga och för jädra komplicerade för att publiceras till offentligheten. Så världens mest sanningsenliga och korrekta bok kommer aldrig ens tryckas och ges ut. Omgivningen kommer ta avstånd ifrån dig och du kommer få ovänner och problem du verkligen inte vill ha. Så försök att släppa sådana tankar och hitta lite mer balans. Jag jobbar detta själv och mår väsentligt bättre av att vara mer inkluderad i samhället. Även om jag alltid kommer vara hur unik som helst. Later

Betänk att de började operationen bakom min rygg redan i tonåren.. Hur många tonåringar skulle hantera sådana anfall och förbli klartänkta? Jag befarar att många unga som utsätts förstör sina liv just för att de saknar kontroll och visdom. Det här är extrem sadistiskt.

Ju äldre jag blir desto mer klartänk är jag om saken. Jag är även mer påläst.

De kunde ha dödat mig i mina unga dagar om jag var svag i psyket och tog livet av mig. Därav ser jag deras "påverkan" på absolut dödligt allvar. Jag är övertygad att folk dött av det här - det finns många måltavlor som begått självmord vilket jag hört och läst om under åren.

Dessa är psykopater, sociopater och narcissister som saknar empati - empatistörda. Olika vänner har även refererat till dem som "psykopater".

Tack för omtanken. Önskar dig allt väl!
Citera
2023-03-01, 09:27
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Syftet med all påverkan är ju oftast att måltavlan själv skall börjar framställa sig som en idiot och det kan de även göra genom beröm, lova saker, soela på måltavlans narcicism och sådant. Deras påverkan med måltavlan kan ha syfte både för omgivningen, måla fint i deras interna övrvakningssystem för de egna medlemmarna och online.

Kolla sida 19 där en typ Gang Stalking-övervakningsapp illustreras: http://gangstalkingexplained.org/gangstalkingexplained.pdf

PDF-materialet har intressanta teorier om hur det kan fungera och det låter praktiskt gångbart. Det kan mycket väl fungera såhär i vissa länder.
Citera
2023-03-01, 21:50
Medlem
Har läst lite i tråden och inser att detta är platsen för mig. Jag har röster i huvudet och går regelbundet till psykiatrin och gör allt jag ska för att få mitt liv att fungera. Det gör det dock knappast. Jag har ju röster i huvudet 24/7 och inser att jag är en klassisk targeted individual av skäl som jag inte får ihop. Jag har väl iofs varit ganska kontroversiell på mina sätt med lite politisk vänsteraktivism och kamp mot rasism och så (i den kontext att jag haft vänner i kriminella kretsar), i kombination med hög utbildningsnivå. Så då bestämde sig den sabla staten för att sabotera mitt liv som jag ser det. Privatliv hade ju varit trevligt liksom. Jag blev dessutom torterad när de kopplade upp mig. Kände hur det kändes att ha en penis (är kvinna) och såg hängsnaror i huvudet lika tydligt som att man klickat fram det på en datorskärm. Tortyren har påverkat mig enormt och utlöst psykoser (eller i vart fall psykosliknande tillstånd där jag blivit väldigt stresskänslig och lite desorienterad).

Hur som helst - nu har jag läst lite om detta och då verkar ju området för det här med V2K helt oreglerat. Det har jag förstått på denna artikel som ju är hyfsat seriös.

https://link.springer.com/article/10.1007/s12152-022-09498-8

Det heter alltså BCI (brain-computer-interface) och inte V2K.

Sedan har jag precis beställt en bok som heter A New Breed, Satellite terrorism in America av en viss Dr John Hall som har behandlat olika patienter som tydligen berättar samma historia om röster i huvudet och annat elände (jag är särskilt intresserad av en elektronisk hand som stryker över kroppen och möjligheten att påverka "interaktivt"). Säkert att eländet kommer från USA och då är de väl lite snabbare där än här med att komma med en debatt.

Sedan noterar jag dessa länkar här som verkar komma från en av FNs hemsidor https://www.ohchr.org/sites/default/files/Documents/Issues/Torture/Call/Individuals/Militarygrade.pdf
och https://www.ohchr.org/sites/default/files/Documents/Issues/Torture/Call/Individuals/Energyweapons.pdf

intressant?
Citera
2023-03-01, 22:50
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Babylon569
Har läst lite i tråden och inser att detta är platsen för mig. Jag har röster i huvudet och går regelbundet till psykiatrin och gör allt jag ska för att få mitt liv att fungera. Det gör det dock knappast. Jag har ju röster i huvudet 24/7 och inser att jag är en klassisk targeted individual av skäl som jag inte får ihop. Jag har väl iofs varit ganska kontroversiell på mina sätt med lite politisk vänsteraktivism och kamp mot rasism och så (i den kontext att jag haft vänner i kriminella kretsar), i kombination med hög utbildningsnivå. Så då bestämde sig den sabla staten för att sabotera mitt liv som jag ser det. Privatliv hade ju varit trevligt liksom. Jag blev dessutom torterad när de kopplade upp mig. Kände hur det kändes att ha en penis (är kvinna) och såg hängsnaror i huvudet lika tydligt som att man klickat fram det på en datorskärm. Tortyren har påverkat mig enormt och utlöst psykoser (eller i vart fall psykosliknande tillstånd där jag blivit väldigt stresskänslig och lite desorienterad).

Hur som helst - nu har jag läst lite om detta och då verkar ju området för det här med V2K helt oreglerat. Det har jag förstått på denna artikel som ju är hyfsat seriös.

Sedan har jag precis beställt en bok som heter A New Breed, Satellite terrorism in America av en viss Dr John Hall som har behandlat olika patienter som tydligen berättar samma historia om röster i huvudet och annat elände (jag är särskilt intresserad av en elektronisk hand som stryker över kroppen och möjligheten att påverka "interaktivt"). Säkert att eländet kommer från USA och då är de väl lite snabbare där än här med att komma med en debatt.

Sedan noterar jag dessa länkar här som verkar komma från en av FNs hemsidor https://www.ohchr.org/sites/default/files/Documents/Issues/Torture/Call/Individuals/Militarygrade.pdf
och https://www.ohchr.org/sites/default/files/Documents/Issues/Torture/Call/Individuals/Energyweapons.pdf

intressant?

Det är mer troligt att du har fallit för Targeted Individual-propagandan om science fiction-vapen/teknologier. Att du tror på sådan hjälper dig inte i livet. Det är relativt normalt att höra röster i huvudet (5-10% av populationen hör det) men få får problem av det. Denna propaganda anspelar på människors trossystem och sjukdomar eller svagheter - främst psykiska.

Energivapen existerar såklart med i begränsade former. All teknologi som beskrivs är överdriven i dess förmåga. Det är mer troligt att de lurar oss alla att tro på det än att vi är utsatta. Åtminstone från ett medicinskt perspektiv vill de experimentera på psyket ibland.

Om du inser hur enkelt det är att lura människor och skapa upplevelser förstår du deras operation.

Beklagar ditt lidande och sjukdom dock. Jag önskar dig allt väl och god hälsa!
Citera
2023-03-02, 12:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Babylon569

intressant?

Du faller ju definitivt in i mallen för en som bör stalkas eller brytas ned. Solkklart i min värld.
"Du ska byta politisk åsikt, sluta umgås med kriminella, sluta knarka för det gör du säkert" osv osv - så har det säkert låtit när de beslöt att mosa dig på alla plan möjliga.

Som RiktigTI skriver - vi ska inte få tro vad vi vill, tänka vad vi vill eller tycka vad vi vill. DET är målet med deras operationer och jag tror att vi är försökskaniner i derad kliniska studier för vad som är moraliskt och etiskt gångbart eller ens möjligt.

Be dina belackare att dra åt helvete och hota de tillbaka, men gör det tyst. De är fega kräk som kränker mänsklig integritet och begår vidriga övergrepp mot oss.

mvh
Citera
2023-03-02, 18:15
Medlem
Jag misstror knappast någon som galen som genomgår detta. Det som är ens liv är ju ens sanning. Och den måste vi leva i och lära oss att hantera. Till det absolut bästa vi kan. Och för att fungera till vårt bästa ska man leva balanserat och sköta sig. Ta hand om sin hygien, dusha. Äta. Röra på sig och helt enkelt ta hand om sig.

Dricka måttligt och undvika droger. Tro på sig själv och stimulera sitt intellekt.
Jag vet många under vägens gång som platsar "vår" grupp som fallit på vägen och blivit tokiga.

Börjat använda droger för att hantera stressen och blivit värre bortom dess like på grund utav det.

Förlorat hem och tron på allt och alla.

Det värsta man kan göra är att tappa tron på sig själv och sin egen förmåga. För att sedan skylla egna brister på någon annan. Även om man genomgår prövande perioder är det upp till en själv att värdera sitt livs värde!

Får man bra balans i sitt liv och mår bra och tar hand om sig själv med självrespekt har man vunnit väldigt massa. Inte förlorat. Vunnit!

Ibland har man ju lust att bara skrika rakt ut och slå någon på käften. Men jag föredrar att vara mer sansad än så!
Citera
2023-03-02, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RiktigTI
Kolla sida 19 där en typ Gang Stalking-övervakningsapp illustreras: http://gangstalkingexplained.org/gangstalkingexplained.pdf

PDF-materialet har intressanta teorier om hur det kan fungera och det låter praktiskt gångbart. Det kan mycket väl fungera såhär i vissa länder.

Dock av det jag sett så är layouten betydligt oskyldigae och väcker knappast uppmärkdamhet. Även interraktionen är mer spontan än dirigerad och betydligt fler mål och visar även de egna medlemmarna.
Citera
2023-03-02, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Signalspaning
Dock av det jag sett så är layouten betydligt oskyldigae och väcker knappast uppmärkdamhet. Även interraktionen är mer spontan än dirigerad och betydligt fler mål och visar även de egna medlemmarna.

Var har du sett detta? Vill du dela med dig av det du såg av appen?
Citera
2023-03-03, 10:39
Medlem
RiktigTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av veteesset
Var har du sett detta? Vill du dela med dig av det du såg av appen?

Jag har frågat honom om det flera gånger utan svar.

I mitt fall verkar deras operationer handla om att övertyga mig att det här handlar om identitet eller misstagen identitet. En i en Facebook-grupp om Gang Stalking rekommenderade filmen "Life of Brian" där det handlar om misstagen identitet (komiskt).

Ska jag vara någon annan än den jag är? Eller vill de "forma" mig en ny identitet a.k.a. trossystem- och beteendeförändringsoperationer.. I andra ord: Mind Control.
Citera
2023-03-03, 11:33
Medlem
RiktigTIs avatar
Det här är från PDF om Gang Stalking:
"The law

Gangstalking constitutes far more than just surveillance and it has devastating effects on
the lives of the people being stalked.

Human rights laws are designed to guarantee a basic standard of living in most countries.

Of particular interest are:
· The human right to liberty - Liberty is: 'the state of being free within society from
oppressive restrictions imposed by authority on one's way of life and behavior'.
· The human right to be free from torture - This includes psychological torture.
Gangstalking is often described as a form of psychological torture.
· The human right to respect one's private and family life

Considering the high degree of people being gangstalked not leaving their own home
and/or adapting their life significantly due to the distress caused, and also the fact that
gangstalking is universally described as torturous, these human rights are being
contravened.

The people doing the surveillance seem to have no regard for these laws.
One of the main challenges is how the individual being stalked proves what is happening
to them in a court of law. They do not have access to numberplate databases so they
cannot prove, for example, that the cars following them and surrounding them are not local
and/or that they are owned by people who work for the same company. They are also up
against so many forces in the government - police, military, other big government
departments - global companies, local companies and the mainstream and local media. It
is difficult for someone to put themselves up against such power, and it would deplete the
individual's resources, such as time, money etc.

It's also very hypocritical when the government take stalking so seriously when an
individual does it with potentially up to 10 years in prison, yet when they do it, continuously
for years, it's considered ok."
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in