Citat:
Ursprungligen postat av
Casual-Culture
Ni som blir/blivit utsatta vet ni vad det är för människor som sysslar med detta? är det folk med psykisk ohälsa som vill utsätta andra för samma sak som dom upplevt eller hur resonerar ni? Det finns alltid folk som stör säg på en och jävlas men att man skulle lägga ner sin egen tid på att förfölja nån man stör säg på köper jag inte riktigt eftersom jag själv aldrig hade orkat med det.
Gang-stalking upplever jag lite som att det känns precis som när man har span av polisen man är lixom aldrig ensam oavsett vart man en går det dyker alltid upp nån oavsett om du står i nån skum skog eller ej då är ju nånting fel.
Utomlands har jag åtminstone sju släktingar som är med i nätverken och jag har själv varit listad för rekrytering. Jag känner till nätverkens kommunikationsappar och jag kan några dussin vanliga civila med för och efternamn.
Min mobil och fator har varit avlyssnade och den som hållot på mot mig mest var en Gábor Horváth och Ulf Hugsén. Varje dag på morgnarma nån gång vid 5-7 tiden utanför på gatan mordhotade de mig högljutt. Ulf gömmer sog numera på en fiskebåt i norra Norge medan Gábor fram till i år är utvisad för smugglandet av 7 kilogram Amfetamin.
I Ungern är det Információs Hivatal(Informationsbyrån) som står bakom nätverken. Har Sverige ssmma struktur så borde det vara Kontoret för Särskild Inhämtning inte Säkerhetspolisen som ligger bakom. Nätverken är det samma som HUMINT personbaserad underrättelseinhämtning genom den lokala civilbefolkningen. Deras kontaktpersoner i ungern heter innehavande officerare och i Sverige underhållshanläggare.