2023-03-07, 12:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Sandras extrema bekräftelsebehov genomsyrar allt hon gör och säger. Det måste vara så extremt tröttsamt att vara runt henne men också att vara henne, vilken jävla handikapp.
Tänk er alla timmar hon har spenderat på gymmet för att hon hatar sig själv så mycket. Helt desperat hitta en sak att lägga sitt värde på så som fysiskt styrka.
Det skulle vara intressant att veta hur det har gått för henne i olika situationer genom livet, arbetsplatser, vänner, kärleksrelationer osv. Jag är rätt säker på att det har skurit sig på dem flesta platser hon har varit på ett eller annat sätt.
Man märker på farmen att den dåliga stämningen följer henne överallt vart hon än är. Hon måste fan vara en av dem mest trasiga och toxiska människan som deltagit i ett program.
Hon pratar om sig själv som om hon vore värsta vinnaren men hon är den som förlorat flest tävlingar på farmen och allt hon gör blir katastrof dåligt (bl.a grishagen, hönsgården osv).
Dagens avsnitt:
2023-03-07, 12:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Lite märkligt sammanträffande att alla tre på Torpet gömt undan lite alkoholhaltiga drycker. Uppgjort?

Det är det väl ingen som tror. 🤣 Eller att alla andra påhitt är produktionens dom heller. 🤔

För att ingen ska tro något annat, jag är övertygad om att produktionen ligger bakom samtliga påhitt. Det är en dokusåpa. Till produktionen för att dom gör det på ett så genomskinligt sätt 🤥
Senast redigerad av Dormouse 2023-03-07 kl. 12:54.
2023-03-07, 13:49
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dormouse
Det är det väl ingen som tror. 🤣 Eller att alla andra påhitt är produktionens dom heller. 🤔

För att ingen ska tro något annat, jag är övertygad om att produktionen ligger bakom samtliga påhitt. Det är en dokusåpa. Till produktionen för att dom gör det på ett så genomskinligt sätt 🤥
Allt är regisserat. Lär väl komma ut en hel del sanningar i media när säsongen är slut.
Undrar vad det är för j-la stolpskott i produktionen som dumförklarar tittarna!? Nä, fy f-en tacka vet jag Farmen Norge. Riktigt rejäla uppdrag & ett helt annat upplägg.
2023-03-07, 13:51
Medlem
Men jag oooorkar inte vad det är regisserat i år! Fan va det förstör programmet 🤬🤬🤬
2023-03-07, 14:02
Medlem
Vad är bättre med FARMEN NORGE? Är norrmännen genomsnälla eller något drama? Funderar på att börja kolla
2023-03-07, 14:02
Medlem
Bakarettans avatar
Detta var ta mej f-n den absolut sämsta säsongen nånsin i Farmens historia.
För det första borde kommande prod. byta ut den självgode och rödmosige Wincent. Hur han ens har kunnat hänga sej kvar i programmet är en ren gåta.
Prod. har plockat in idioter med tydliga svagheter och noll mental styrka.
Jag antar att deltagarna idag sitter och tittar på sig själva nu när säsongen sänds. Alltså, fy f-n jag hade skämts ögonen ur mej om jag var en av dem.
Kan nån tala om för mej vad grejen är med Nebil och hans j-la stav & hatt?
2023-03-07, 14:11
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LillaMonsterMy
Men jag oooorkar inte vad det är regisserat i år! Fan va det förstör programmet 🤬🤬🤬
Exakt! Bajskanalen TV4 är en enda härva av regisserade sk dokusåpor. Farmen, Bonde söker, Robinson mm. Allt ska ske på deras villkor.
2023-03-07, 14:16
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Stackars häst.
Håller med. Otroligt tålmodig pålle. Säkert produktionen som tyckte att det var ett smått trevligt inslag att sätta "höjdrädde" Sebbe upp på en bred & trygg hästryggen. Typ 1,5 m över marken....
2023-03-07, 14:19
Medlem
AllHailBoognishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeTeigneux
Innehåll: Dubbel ost, svensk bacon Heja Eddie!!
Tror inte att det är en pik, Eddie och Sebbe blev kompisar och det troliga är att Sebbe själv föreslagit en sådan burgare till Eddie
2023-03-07, 14:22
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av imAfuckUp
Vad är bättre med FARMEN NORGE? Är norrmännen genomsnälla eller något drama? Funderar på att börja kolla
Nä, norrmännen är absolut inte genomsnälla. Tvärtom. De bjuder på mycket drama & bra TV.
Långt mycket bättre kamper,uppdrag och förtjänta belöningar.
Till skillnad från mesiga, idiotförklarade deltagare i
den svenska versionen.
2023-03-07, 14:24
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllHailBoognish
Tror inte att det är en pik, Eddie och Sebbe blev kompisar och det troliga är att Sebbe själv föreslagit en sådan burgare till Eddie
En självgod individ som Sebastian måste så klart ha en hamburgare uppkallad efter sig.
2023-03-07, 14:39
Bannlyst
Bögfesten på torpet:
Senast redigerad av MoppepojkeNr1 2023-03-07 kl. 15:27.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in