2023-02-20, 12:13
Medlem
TheRockss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lokatten66
2023-02-20, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zebrima
Skrattade så jag grät av att Victor och Sebastian på allvar trodde att det var någon som snarkade (jo, katter kan låta så!) och sen går de med Toras hemmagjorda kratta i högsta hugg för att mota bort spöket/hustomten där uppe!

Sen Eddies uppspärrade blick och uttalande om Victor:
"Han börjar börjar bli galen va...ibland på kvällarna. Det är köttet."

Skrattar så jag gråter!!!

Den snarkjakten kan inte vara något annat än ett påhitt från produktionen. Samtliga i den scenen kan väl inte ha fel på hörseln. Någon av dom måste ha hört var ljudet kom ifrån. Produktionen tyckte väl det skulle vara ett roligt inslag. Helt övertygad om att det var så. Enligt någon deltagare som talade ut efteråt har produktionen styrt en hel del.
2023-02-20, 12:23
Medlem
Sandra Ö har varit min favorit sedan dag ett. Gillar både utseende och personlighet. Hon vore den värdigaste vinnaren.

Viktor har jag gillat mer och mer ju längre programmet pågått. Han är rolig och charmig. Hade varit helt OK med att han vann.

Sedan blir det svårare. Men Sebbe med sitt smörande och sitt "lugn och fin"-snack vill jag ju absolut inte skall vinna i varje fall. Och en vegan ska inte vinna Farmen, så inte Artin heller.
2023-02-20, 14:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TurboSvenne1994
Dagens avrunkning:

2023-02-20, 14:12
Medlem
2023-02-20, 14:14
Medlem
BalderNords avatar
Sandras extrema bekräftelsebehov genomsyrar allt hon gör och säger. Det måste vara så extremt tröttsamt att vara runt henne men också att vara henne, vilken jävla handikapp.
Tänk er alla timmar hon har spenderat på gymmet för att hon hatar sig själv så mycket. Helt desperat hitta en sak att lägga sitt värde på så som fysiskt styrka.
Det skulle vara intressant att veta hur det har gått för henne i olika situationer genom livet, arbetsplatser, vänner, kärleksrelationer osv. Jag är rätt säker på att det har skurit sig på dem flesta platser hon har varit på ett eller annat sätt.
Man märker på farmen att den dåliga stämningen följer henne överallt vart hon än är. Hon måste fan vara en av dem mest trasiga och toxiska människan som deltagit i ett program.
Hon pratar om sig själv som om hon vore värsta vinnaren men hon är den som förlorat flest tävlingar på farmen och allt hon gör blir katastrof dåligt (bl.a grishagen, hönsgården osv).
2023-02-20, 14:26
Medlem
Bakarettans avatar
Tora verkar vara en tjej med bägge fötterna på jorden. Hoppas hon inte går på Sebbes lismande.
Gott att se hur Viktor & Eddie blev lite ledsna över storrbondevalet😜
2023-02-20, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BalderNord
Sandras extrema bekräftelsebehov genomsyrar allt hon gör och säger. Det måste vara så extremt tröttsamt att vara runt henne men också att vara henne, vilken jävla handikapp.
Tänk er alla timmar hon har spenderat på gymmet för att hon hatar sig själv så mycket. Helt desperat hitta en sak att lägga sitt värde på så som fysiskt styrka.
Det skulle vara intressant att veta hur det har gått för henne i olika situationer genom livet, arbetsplatser, vänner, kärleksrelationer osv. Jag är rätt säker på att det har skurit sig på dem flesta platser hon har varit på ett eller annat sätt.
Man märker på farmen att den dåliga stämningen följer henne överallt vart hon än är. Hon måste fan vara en av dem mest trasiga och toxiska människan som deltagit i ett program.
Hon pratar om sig själv som om hon vore värsta vinnaren men hon är den som förlorat flest tävlingar på farmen och allt hon gör blir katastrof dåligt (bl.a grishagen, hönsgården osv).

Bra analys! Redan första avsnitten märkte vi av hur hon ser ner på andra som slags sköld mot hennes låga självkänsla. Adderat dålig självinsikt blir det för mycket.
2023-02-20, 15:36
Avslutad
Jag börjar plötsligt undra: Ligger Torpet och Farmen-gården vid samma sjö?

Man har ju sett både farmare och torpare bada emellanåt vid varsin brygga.

Dom borde ju i såna fall kunna vinka till varandra.
Senast redigerad av Grus-Olle 2023-02-20 kl. 15:39.
2023-02-20, 15:43
Medlem
TurboSvenne1994s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luxors

Hahaha håller med!! Viktor är förjävla äcklig som tänder så mycket på Eddie! Har inget emot bögar liksom men kom igen kolla Toras häck! Samt Anna Brolins gudomliga vader!
Senast redigerad av TurboSvenne1994 2023-02-20 kl. 15:50.
2023-02-20, 16:58
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Enkelt förklarat:
Andreas och Cia knullade, Kajsa fick reda på detta och berättade det för Christoffer.
Christoffer som nyss kommit in på farmen tog upp det med några andra deltagare för att höra om ryktet stämde (vilket det gjorde då Andreas och hans f.d sambo inte bor tillsammans något mer). Andreas och Christoffer rök ihop angående detta eftersom Andreas.

Andreas och Kajsa åkte hem för att dom inte orkade ha något drama, Cia åkte också hem några dagar efter av samma anledning.
Och Cia som blev gravid i samma veva. Kan det vara Andreas som är den lyckliga blivande pappan?
2023-02-20, 19:20
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giggsy
Kongonegressen måste väl diskas efter de två sparkarna på tuppen? För ett par säsonger sedan fick ju Diana lämna pga att hon lade en död höna på farstun.
Torpet

Det var Maria som la hönan på farstun. Diana vart diskad pga hot.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in