2023-03-07, 06:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralenBigfoot
Jag jobbar som ssk på avdelningen som föraren ligger på, han hade 1.3% promille i blodet.

Bara där ser man vilken osanning du talar för han ligger ens inte där
Citera
2023-03-07, 06:44
Medlem
Citat:
Jag jobbar som ssk på avdelningen som föraren ligger på, han hade 1.3% promille i blodet.

Som ssk vet du hur man skriver ett promilletecken.. det du angivit är procent.
Citera
2023-03-07, 06:52
Medlem
Citat:

OM du nu jobbar där så måste jag säga att du är smart, väldigt smart. Du kanske skulle blivit läkare istället?? 🤯
Citera
2023-03-07, 06:55
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laughingduck
Vad är så speciellt med vara ute köra kl ”14,30” en söndag!?

Det speciella var väl att de var två för många i bilen 14.30 på en söndag. De kanske hade festat hela natten och åkte hem då
Citera
2023-03-07, 07:06
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 13stryket
Absolut ! Eget-ansvar kallas det. Det är föraren som kör bilen , styr ratten och gaspedalen. Om någon som sitter i min bil ber mig köra in i en bergsvägg så kommer jag inte göra det , det kan jag lova.

Sen kanske du är en extremt svag person som inte vågar säga nej vad vet jag .

Men tror du polisen kan döma nån för att dom sagt ”kör fortare brorsan ” …?

Kom in i matchen . Patetiskt

Oj du är en riktig hårding. Du var säkert så som 16-17 åring och bad dina äldre vänner att inte köra snabbare än 90 på 110 väg. Du sa säkert till varje gång du såg någon slänga skräp på marken också. När du kommer ur din fantasivärld så är du välkommen till verkligheten. Det är en jäkla skillnad på att be någon ta livet av dig och honom och åka med någon som kör för fort. Har du på fullaste allvar aldrig kört för fort eller åkt med någon som kör för fort?
Citera
2023-03-07, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av theomarlittle