2023-03-05, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fisosgrisos
”Dumpade Rask”
Du får det att låta som om dom 2 var skinkprinsar! Dom hade kanske lite kontakt och Jim gick ibland motvilligt med på att våldgästas av Bajsbaronen då Jim var den enda ”vännen” han hade! Förutom Lets Fistarna som jag inte fattar vad dom ser i den narcissistiska psykopaten Rask! Det enda Jim gjorde var väl att sa ifrån att han inte ville förknippas med Bajsmannen mer då han när det passar honom och behövs content till juuuutuuub kan hänga ut vem fan som helst om det så är sin egen far eller någon gammal vän ifrån ungdomen som ställer upp på honom!

Misstänker väl att det var droppen när Jim var hemlös och knappt hade pengar till mat och bad om hjälp, samtidigt som Bajsbaronen skrävlade om att han minsann tjänade mer på en månad än sin fru på ett helt år och blåste följare för extra klirr i kassan men när Jim bad om hjälp hette det ”Jag har knappt så jag klarar mig själv” hehe men att skrika ”Glimrande Sir” och vräka sig fram i någon fakepäls som nål jävla greve gick bra! Misstänker det var där någonstans Jim bad idioten att dra åt helvete hehe
Jim såg Rask för den han var och dumpade honom som den skit han är, det händer alla narcissister så småningom.

Mig har det aldrig hänt att någon ghostat mig sådär, måste kännas fruktansvärt utan förklaring. Jag minns väl hur många gånger Rask pratat gott om Jim på sin kanal, han idoliserade honom verkligen, nu pratar han aldrig om honom längre och det är så det brukar sluta när en narcissist blir dumpad, istället för att självreflektera så inbillar narcissisten sig för att det var objektetet som var problemet.

Nåväl, detta var så längesedan men var det inte också så att Rask hade en insamling som skulle gå till en kamera åt Jim?

Om dom pengarna kom fram eller inte vet jag ej men vi vet ju hur det tidigare har gått till när Rask har haft en insamling.
Citera
2023-03-06, 00:08
Medlem
Så om man tolkar Jims video rätt så har han valt att ta upp kontakten med Bajshögen igen. Det berodde på att han gillar vissa sidor av honom, och han kände sig ensam. Men Jim förklarar att han inte är en Ja-sägare, som bara säger det hans polare vill höra. Beter man sig illa, då kommer man få höra det. Detta är ett problem i Bajsmannens värld, eftersom han innerst inne känner sig så enormt värdelös, men han skyddar det med sitt jättestora ego och sin grandiosa personlighet, dvs narcissismen. Blir han kritiserad påminns han om att han inte är perfekt, och därför tar han det som personliga påhopp när han får höra att han beter sig illa. Han kan bara ta när folk säger hur bra han är. Det här har lett till att Bajsmannen nu försöker att hämnas på Jim genom ryktesspridning bakom hans rygg, för att förstöra för honom.

Om man ska tolka det ordagrannt vad kritiken handlar om, så är det att Bajsmannen behandlat sin fru dåligt, och varit otrogen. Det har han fått höra. Det där skulle kunna vara exempel bara förstås. Men vi vet ju hur Bajsmannen behandlar sin fru, konstant gaslighting och ett enormt utnyttjande av henne, både ekonomiskt och emotionellt, och vi vet att han sitter hemma och runkar kuken till mer attraktiva kvinnor när frugan är borta. Så det skulle mycket väl kunnat vara det han fått höra.

Så den bajsiga mannen håller alltså på med vänsterprassel? Det skulle inte förvåna mig, så ogenuin som han är så är det ingen skräll att han också är otrogen.
Citera
2023-03-06, 00:51
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Så om man tolkar Jims video rätt så har han valt att ta upp kontakten med Bajshögen igen. Det berodde på att han gillar vissa sidor av honom, och han kände sig ensam. Men Jim förklarar att han inte är en Ja-sägare, som bara säger det hans polare vill höra. Beter man sig illa, då kommer man få höra det. Detta är ett problem i Bajsmannens värld, eftersom han innerst inne känner sig så enormt värdelös, men han skyddar det med sitt jättestora ego och sin grandiosa personlighet, dvs narcissismen. Blir han kritiserad påminns han om att han inte är perfekt, och därför tar han det som personliga påhopp när han får höra att han beter sig illa. Han kan bara ta när folk säger hur bra han är. Det här har lett till att Bajsmannen nu försöker att hämnas på Jim genom ryktesspridning bakom hans rygg, för att förstöra för honom.

Om man ska tolka det ordagrannt vad kritiken handlar om, så är det att Bajsmannen behandlat sin fru dåligt, och varit otrogen. Det har han fått höra. Det där skulle kunna vara exempel bara förstås. Men vi vet ju hur Bajsmannen behandlar sin fru, konstant gaslighting och ett enormt utnyttjande av henne, både ekonomiskt och emotionellt, och vi vet att han sitter hemma och runkar kuken till mer attraktiva kvinnor när frugan är borta. Så det skulle mycket väl kunnat vara det han fått höra.

Så den bajsiga mannen håller alltså på med vänsterprassel? Det skulle inte förvåna mig, så ogenuin som han är så är det ingen skräll att han också är otrogen.
Hoppas verkligen du har fel. Att han känner sig så ensam att han självmant väljer att gå tillbaka till en människa som inte behandlat honom väl.

Då gäller det att rota i minnet och tänka på alla dom där små gliringarna genom åren och även komma ihåg att ja, han sa det för att skada mig.

Sen måste man även komma ihåg att den där trevliga schyssta Rask bara är en falsk person som inte existerar. Han kanske ler och skrattar sådär fult när han träffar Jim men bakom masken hatar han honom och känner en stark avundsjuka, samtidigt kommer han ta första bästa chansen att förstöra för Jim för när det skiter sig för Jim kommer Rask att känna sig lite bättre med sig själv.

Fan kom igen Jim, du är smartare än såhär, lämna högen av skit där han hör hemma, i backspegeln.
Citera
2023-03-06, 02:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker

Detta bevisar hur extremt du spekulerar jämt utan uns av fakta! Läser man kommentarerna på Jims video så besvarar han där att inget av det du säger stämmer och att hans resonemang han har i videon inte handlar om Bajshögen, narcissisten och horungen Rask!
Citera
2023-03-06, 06:33
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Detta bevisar hur extremt du spekulerar jämt utan uns av fakta! Läser man kommentarerna på Jims video så besvarar han där att inget av det du säger stämmer och att hans resonemang han har i videon inte handlar om Bajshögen, narcissisten och horungen Rask!

Då det han pratar om stämmer in på BB till 95 % så är det svårt att inte tolka det så. Tror han är medveten om vad BB är för någon.
Citera
2023-03-06, 06:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blacksabbath87
Glöm inte att han ser sig själv som en arbetande farsa som jobbar ärschleeet med pådden. Så han ser sig själv som en redig kickassfarsa.

Så länge han har snus och mat som bekostas av Farfar och Therese så är han nöjd.
Människor brukar vilja utvecklas men Rask står på samma ruta hela tiden och stampar.

Seriöst en 33 åring som inte kan överleva utan välgörenhetslön från Farfar. Det är sjukt omoget och vedervärdigt.
Min kusin på 15 år som jobbar helger på McDonalds drar säkert in mer deg än vad Baronen gör.

Nu anställer inte donken personer under 16 år.
Men förstår din poäng, tror dem flesta ungdomar som tar ett sommarjobb tjänar hela rask årslön på på dessa månader, 80 kakor före skatt går att få ihop om man är flitig.
Fatta när E kommer hem och drar in mer än farsan i månaden på sitt sommarjobb, tror ni rask kommer kräva in hyra och middagspengar av E?
Citera
2023-03-06, 07:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo
Då det han pratar om stämmer in på BB till 95 % så är det svårt att inte tolka det så. Tror han är medveten om vad BB är för någon.

Läser man kommentarerna till videon vilket kräver att man bara scrollar ned lite så ser man att precis den frågan ställts till Jim om Bajsbaronen där Jim själv går ut och dementerar att den delen skulle handla om just Bajshögen Rask så hade han inte behövt spekulera vilt 🤷🏼‍♀️ Men varför bry sig om fakta? 🤣 Rask är inte direkt en person där man behöver hitta på saker eller spekulera för att hitta lik i garderoben, folk som grovt ogillar honom eller skit han gjort genom åren!
Tråden blir lixom mycket roligare då istället för att i rena spekulationer hitta på saker! Då det verkligen inte behövs då han är en ett sånt misslyckande till människa att den underhållningen serverar han på ett silverfat!
Citera
2023-03-06, 08:33
Medlem
Wooqiprwos avatar
Citat:
Läser man kommentarerna till videon vilket kräver att man bara scrollar ned lite så ser man att precis den frågan ställts till Jim om Bajsbaronen där Jim själv går ut och dementerar att den delen skulle handla om just Bajshögen Rask så hade han inte behövt spekulera vilt 🤷🏼‍♀️ Men varför bry sig om fakta? 🤣 Rask är inte direkt en person där man behöver hitta på saker eller spekulera för att hitta lik i garderoben, folk som grovt ogillar honom eller skit han gjort genom åren!
Tråden blir lixom mycket roligare då istället för att i rena spekulationer hitta på saker! Då det verkligen inte behövs då han är en ett sånt misslyckande till människa att den underhållningen serverar han på ett silverfat!

Jo absolut, jag har läst Jim's kommentar och säger han så då är det ju så. Samtidigt pratar han om att han bara tycker psykopater och narcissister är roliga och att det är dem han söker sig till. Min reaktion på videon är att det är BB på pricken han talar om, han tar även upp gaslighting, vilket det pratats mycket om i tråden, och BB är en av dem han har haft som vän.

Men fair enough och jag har inte sagt att det är några fakta att utgå från.
Citera
2023-03-06, 08:38
Medlem
Adonis.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wooqiprwo

Du hör vad du vill höra.

Vrf skulle Jim baktala Rask? Bara i din fantasi.
Citera
2023-03-06, 08:49
Medlem
Citat:

Jag såg kommentaren. Men sen kan det ju finnas skäl att inte berätta allt för sina följare på Youtube. Alla är inte som Bajsmannen, och hänger ut alla man har problem med med namn och bild på Youtube.

Jag kommer utgå ifrån att det är Skithögen han pratar om, även om han dementerar det själv.
Citera
2023-03-06, 09:23
Medlem
Kickassfarsans avatar
Hörde på radion att matpriserna är uppe 15% på ett år. Dags för Rask att omförhandla månadspengen, 8000:- räcker inte för en famili på 5 längre.
Citera
2023-03-06, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av razerdayzer
Nu anställer inte donken personer under 16 år.
Men förstår din poäng, tror dem flesta ungdomar som tar ett sommarjobb tjänar hela rask årslön på på dessa månader, 80 kakor före skatt går att få ihop om man är flitig.
Fatta när E kommer hem och drar in mer än farsan i månaden på sitt sommarjobb, tror ni rask kommer kräva in hyra och middagspengar av E?

Min kusin jobbar där och och hon är väl 15-16, vet ej exakt mer än vad jag hört. Ja det är riktigt dåligt faktiskt. Hans såsande hemma är stört.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in