2023-03-05, 22:03
Medlem
Niskalaukauss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Då får jag räkna med att du har inte 0-10 som referens, utan typ -10 till +10, för det inte ignorera att det finns finns verk som är mycket sämre, och när du inte längre ger utrymme i din betygsskala för detta, så måste man göra om skalan för göra den mer rättvis till sånt som är dåligt på riktigt och på alla nivåer och är inte i närheten så bra som The Last Of Us är, eller inte.
Men förstår du är för trög att fatta problematiken du skapade för dig med betyget.

Varför har du så svårt att svara på vad du ger The Last Of US o vad ger du The Expanse för betyg?

Jag har inga problem med min betygsskala, jag tycker dom 6 första avsnitten som jag sett hittills varit i princip totalt uselt, att jag då ger den en 3a för att jag tycker den är snygg. Då tycker jag att jag är rättvis. Men svara nu på min fråga här ovanför så jag kan förstå hur du tänker.
Citera
2023-03-05, 22:12
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ludwig-Skog
Jag ser mycket fram emot denna serie avsnitt 7 jag har till och med köpt båda spelen bara för att hänga med vad som händer i filmen hoppas avsnitt 7 blir lika bra som spelet där man får se sjukhuset i salt lake city!!!

Då har du kört igenom ettan rätt nyligen?
Citera
2023-03-05, 22:34
Medlem
Ludwig-Skogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XtraX
Då har du kört igenom ettan rätt nyligen?

Ja spelade igenom den för 2 veckor sedan och jag klara hela 1:an på 3 dagar
Citera
2023-03-05, 22:39
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ja spelade igenom den för 2 veckor sedan och jag klara hela 1:an på 3 dagar

Najs, fantastiskt spel. Tvåan är en riktig resa, du kanske inte spelat det än.
Citera
2023-03-05, 22:52
Medlem
Ludwig-Skogs avatar
Citat:
Najs, fantastiskt spel. Tvåan är en riktig resa, du kanske inte spelat det än.

Börjat med tvåan lite, kommit kanske 1/6 av hela spelet.

riktigt bra spel 9/10 stjärnor hittills !
Citera
2023-03-05, 22:58
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Börjat med tvåan lite, kommit kanske 1/6 av hela spelet.

riktigt bra spel 9/10 stjärnor hittills !

Garanterat även om det tråkiga som hände en bit in var tufft. Ska bli intressant att se spelet i serieform.
Citera
2023-03-05, 23:06
Medlem
Ludwig-Skogs avatar
Citat:
Garanterat även om det tråkiga som hände en bit in var tufft. Ska bli intressant att se spelet i serieform.

Precis …

Jag tycker faktist att serien är mycket bra, och jag ser sambanden mellan serien och spelet!
Citera
2023-03-05, 23:11
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Precis …

Jag tycker faktist att serien är mycket bra, och jag ser sambanden mellan serien och spelet!

Visst är det så. Tjänar mycket på att ha kört igenom spelet när man ser serien.
Citera
2023-03-06, 14:05
Medlem
tjallepetters avatar
Bland det sämsta skit jag sett.

Folk har fan ingen smak
Citera
2023-03-06, 14:50
Medlem
Novus4212s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Niskalaukaus
Varför har du så svårt att svara på vad du ger The Last Of US o vad ger du The Expanse för betyg?

Det är nog för att den lilla tösen inte kan motivera ovan utan har målat in sig ett hörn och när alla fina ord som "alster" och "ad hominem" har tagit slut så finns det inte mer substans än så.

Det är väldigt lätt att motivera varför serien suger men mycket svårare att motivera varför man tycker den är bra och därav så ignoreras din önskan om att få en motivering.

Jag har sett det senaste avsnittet.

Mitt tycke om serien har inte ändrats. Så mycket kan jag säga.

Citera
2023-03-06, 16:16
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Novus4212
Det är nog för att den lilla tösen inte kan motivera ovan utan har målat in sig ett hörn och när alla fina ord som "alster" och "ad hominem" har tagit slut så finns det inte mer substans än så.

Det är väldigt lätt att motivera varför serien suger men mycket svårare att motivera varför man tycker den är bra och därav så ignoreras din önskan om att få en motivering.

Jag har sett det senaste avsnittet.

Mitt tycke om serien har inte ändrats. Så mycket kan jag säga.

Citera
2023-03-06, 16:17
Medlem
Sju avsnitt lite snålt för en säsong kan jag tycka. Annars är serien väldigt bra och välgjord
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in