2023-03-04, 19:14
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av greger-von-ros
Ärligt talat skulle jag nog säga att inga kvinnor är värda att försvara i krig. De kan få försvara sig själva.

Ja både värn- och totalförsvarsplikten är könsneutral nuförtiden så plikten att försvara varandra hamnar på alla.
Citera
2023-03-04, 19:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Jag bor ju inte i ett våldtäktsland så det kommer inte hända. Har inga planer på att ens semestra i Sverige, lämnade skiten förra året och längtar inte tillbaka.
Det hindrar ju inte Schnuppfen att tycka att det är en trevlig tanke.
Citera
2023-03-04, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enhalvboj
Ja både värn- och totalförsvarsplikten är könsneutral nuförtiden så plikten att försvara varandra hamnar på alla.

Plikten att försvara landet har kvinnorna helt skitit i när de har röstat för massinvandring. Fienden har redan invaderat landet och dödar hela tiden.
Citera
2023-03-04, 19:22
Avstängd
Citat:
Plikten att försvara landet har kvinnorna helt skitit i när de har röstat för massinvandring. Fienden har redan invaderat landet och dödar hela tiden.

Jo du säger det. Samtidigt har du själv inte bara skitit i den utan aktivt försökt göra vad du kan för att för att förminska försvarsviljan vid ett eventuellt angrepp. Finns liksom inga stenar du kan kasta från platsen du står på. Det är som att du sitter på en hög häst i en djup grop.
Senast redigerad av enhalvboj 2023-03-04 kl. 19:29.
Citera
2023-03-04, 19:25
Avstängd
Citat:
Jag bor ju inte i ett våldtäktsland så det kommer inte hända. Har inga planer på att ens semestra i Sverige, lämnade skiten förra året och längtar inte tillbaka.

Däremot är du en invandrare som inte jobbar och som fantiserar om att kvinnor ska våldtas så att du kan skratta åt de. Sånt är ju inte direkt populärt vart man än bor. Milt uttryckt.
Senast redigerad av enhalvboj 2023-03-04 kl. 19:27.
Citera
2023-03-04, 19:28
Medlem
Citat:
Jo du säger det. Samtidigt har du själv inte bara skitit i den utan aktivt försökt göra vad du kan för att för att förminska försvarsviljan vid ett eventuellt angrepp. Finns liksom inga stenar du kan kasta från platsen du står på.

Finns inget att försvara längre då landet redan fallit. Nu är det bara att poppa popcorn och se hur befolkningen går sitt öde tillmötes.
Citera
2023-03-04, 19:30
Medlem
Citat:
Däremot är du en invandrare som inte jobbar och som fantiserar om att kvinnor ska våldtas så att du kan skratta åt de. Sånt är ju inte direkt populärt vart man än bor. Milt uttryckt.

Jo negrerna och araberna som du röstat dit gillar det.
Citera
2023-03-04, 19:31
Avstängd
Citat:
Finns inget att försvara längre då landet redan fallit. Nu är det bara att poppa popcorn och se hur befolkningen går sitt öde tillmötes.

Ja du har sagt det några gånger nu. Det är liksom uppfattat vid detta laget.
Citera
2023-03-04, 19:32
Avstängd
Citat:
Jo negrerna och araberna som du röstat dit gillar det.

Och dina nya landsmän ser på dig som du ser på de.
Citera
2023-03-04, 19:32
Medlem
Citat:
Ja du har sagt det några gånger nu. Det är liksom uppfattat vid detta laget.

Det verkar inte så eftersom du skrev det jag citerade.
Citera
2023-03-04, 19:33
Avstängd
Citat:
Det verkar inte så eftersom du skrev det jag citerade.

Ok.
Citera
2023-03-04, 19:33
Medlem
Citat:
Och dina nya landsmän ser på dig som du ser på de.

Nej för har du helt fel.
Jag är inte en kriminell bidragstagare utan jag skapar välstånd här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in