Citat:
Ursprungligen postat av
Hultabultan
Jag sitter här och förundras över varför ryssarna inte redan hämnats på USA???
Sprängning av de ca 15 st Atlantkablarna för tel-data trafik mellan Europa och Nordamerika vore väl ett lämpligt mål!
Dessa kablar står för ca 99 % av trafiken, medan satteliter har ca 1 %!
- Statskupp mot en demokrati 2014 (Ukraina)
- Terrorattackerna mot Donbass, Odessa, mm.
- Beslagtar Riksbankstillgångar
- Beslagtar privata tillgångar
- Spränger infrastruktur
Ryssarna behöver ju inte göra något alls för att framstå som hjältar.
I hur många länder har väst plundrat och mördat de sista 200 åren?
Väst har tyvärr begått "självmål". Vem i he litar på ett enda västland efter det skedda?
(Bortsett från möjligtvis Ungern)
Den "mörka medeltiden 2.0" är över oss. Kommer ta 50+ år att reda ut denna sörja.