Citat:
Ursprungligen postat av
NothingToSay
Oavsett vem den skyldige är så ska han rökas ut ur den håla han gömmer sig i.
Ge räkningen till Kristerson så kan han bara lämna över den till Stoltenberg
vid nästa Fiasko
(Nato) möte!
EU är illa nog, en oerhört destruktiv/byråkratisk organisation, men ett Svenskt Nato-medlemskap skulle få EU att framstå som en demokratisk rörelse som vill folket i dess länder väl!
Helt otroligt att denna Andra Världskrigs- relik finns kvar ännu idag!