2023-03-04, 16:57
  #745
Medlem
Steinarrs avatar
Vem som helst begriper att det var USA som låg bakom sprängningen.

Många massinvandringsglobohomo troll i tråden märker jag. USA är tydligen alltid oskyldiga
__________________
Senast redigerad av Steinarr 2023-03-04 kl. 16:59.
Citera
2023-03-04, 16:58
  #746
Medlem
Alla smarta vet att Ryssland alltid ljuger, och gillar undervattenssabotage.
Citera
2023-03-04, 16:59
  #747
Medlem
Kremlidioten är så pantad och alla vet om det. Han har märkt ut dom bästa ställena att spränga på ritningarna han har på skrivbordet.
Citera
2023-03-04, 16:59
  #748
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thegymer
Hahahaha va?

En.journalist hävdar att USA sprängt .

10x mer journalister hävdar att de är ryssland

Men varför i helvete är det ingen som påstår att det var Tyskland som sprängde rören???

Tyskland är ju för fan minst lika mycket drabbad som Ryssland av detta terrordåd!!!
__________________
Senast redigerad av Hultabultan 2023-03-04 kl. 17:06.
Citera
2023-03-04, 17:00
  #749
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Steinarr
Vem som helst begriper att det var USA som låg bakom sprängningen.

Så är det naturligtvis.

Jag tycker inte att civilisationer som funnits i tusentals år ska gömma sig bakom usa.
Citera
2023-03-04, 17:01
  #750
Medlem
Steinarrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CyberRobot
Alla vet att Ryssland är orsaken till trasiga ledningar.

Citat:
Ursprungligen postat av CyberRobot
Putin tror ju fortfarande att världen är platt.

Citat:
Ursprungligen postat av CyberRobot
Alla friska och förståndiga människor vet att Rysska ledningen bara ljuger och hotar och spränger ledningar. -

Citat:
Ursprungligen postat av CyberRobot
Alla smarta vet att Ryssland alltid ljuger, och gillar undervattenssabotage.

Citat:
Ursprungligen postat av CyberRobot
Kremlidioten är så pantad och alla vet om det. Han har märkt ut dom bästa ställena att spränga på ritningarna han har på skrivbordet.

Vore det inte bättre om du skrev ett inlägg istället för att spamma sönder tråden?
Citera
2023-03-04, 17:01
  #751
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Så det är bara total trams för att sanningen skulle kunna sätta dit din dement-pedofil-idol Biden.

Bra då vet vi det.
Pedofil?

Länka gärna domstols beslut att Biden har dömts för detta?
Citera
2023-03-04, 17:03
  #752
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farfarsfar
Är det inte av intresse med en oberoende utredning, alldeles oavsett vad man anser om Ryssland eller NATO?
Sverige har gjort en utredning och man vet förmodligen en hel del. Men med krigen i vår närhet och svenskt säkerhetsläge så är det nog bäst att inte avslöja vad vi vet. Det är ett sabotage mot krigförande land så Sverige håller sig utanför så gått det går. Vi kommer förmodligen få veta mer när kriget är över och rättsprocesserna är i gång.
Citera
2023-03-04, 17:04
  #753
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Lättöl
Sverige har gjort en utredning och man vet förmodligen en hel del. Men med krigen i vår närhet och svenskt säkerhetsläge så är det nog bäst att inte avslöja vad vi vet. Det är ett sabotage mot krigförande land så Sverige håller sig utanför så gått det går. Vi kommer förmodligen få veta mer när kriget är över och rättsprocesserna är i gång.

Du har rätt men borde lära dig att stava.
Citera
2023-03-04, 17:05
  #754
Medlem
Ni vet väl att det fanns ett gäng Rysska trålare i omgivningen alldeles innan dom rysska bomberna gick av ?
Citera
2023-03-04, 17:07
  #755
Medlem
Tintinikongos avatar
Tänk att jag en gång kände sympati för Orban. Fy fan. Ett sådant orch-älskande as.
Citera
2023-03-04, 17:08
  #756
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lättöl
Sverige har gjort en utredning och man vet förmodligen en hel del. Men med krigen i vår närhet och svenskt säkerhetsläge så är det nog bäst att inte avslöja vad vi vet. Det är ett sabotage mot krigförande land så Sverige håller sig utanför så gått det går. Vi kommer förmodligen få veta mer när kriget är över och rättsprocesserna är i gång.

Det är mycket möjligt att USA gjorde ett krigsbrott för mycket här. Att de inte kommer undan som vanligt. Sverige har ingen anledning att skydda det sjunkande skeppet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in