Citat:
Ursprungligen postat av
thegymer
Hahahaha va?
En.journalist hävdar att USA sprängt .
10x mer journalister hävdar att de är ryssland
Men varför i helvete är det ingen som påstår att det var Tyskland som sprängde rören???
Tyskland är ju för fan minst lika mycket drabbad som Ryssland av detta terrordåd!!!