2023-03-03, 22:46
Medlem
akademikerfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Stämmer inte. Ingen röstberättigad man eller kvinna i Sverige som röstat på högern/vänstern de senaste 20 åren har röstat för massinvandring.

Du tänker nog på den radda verklighetsfrånvända och ogenomtänkta politiska beslut från både högern och vänstern de senaste 20+ åren som lett fram till massinvandring och stora integrationsproblem.

Men som sagt, ingen har röstat på/för massinvandring/integrationsproblem/gängkriminalitet.

Hur många kvinnor stod på perrongen? 20, 30, 100, 10 000? Du vill alltså införa kollektivbestraffning? Majoriteten av alla pedofiler är män. Hur ska vi straffa män för det tycker du?

Pedofili är ett värre brott än att stå på nån jävla perrong och hälsa folk välkomna. Och snacka om landsförräderi, pedofilerna/män, ger sig på våra barn, vår framtid.

Du vet väl att svenska kvinnors vurm för invandrarmän resulterat i massimport av pedofiler?
Citera
2023-03-04, 00:02
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av akademikerfyllo
Du vet väl att svenska kvinnors vurm för invandrarmän resulterat i massimport av pedofiler?

Så jäkla vagt och löjligt påstående. Hur menar du att det rent praktiskt gått till? Svenska kvinnor krigshetsade i Mellanöstern för att driva araber på flykt? Sen åkte svenska kvinnor ner till flyktinglägren och pratade sig varma för Sverige? Tog flera hundratusen betalt för att smuggla araber genom Mellanöstern-Europa-Sverige? Hyrde båtar i nordafrikanska länder och stuvade dem fulla med araber och afrikaner?

100% jävla trams helt ärligt.

En majoritet av de röstberättigade kvinnorna och männen i Sverige har inte röstat för massinvandring.
Citera
2023-03-04, 00:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av akademikerfyllo
Min fru gillar inte heller västerlandet. Så varför ska jag försvara henne mot "Ivan?"
Du menar att din fru också går över till fiendens sida?
Citera
2023-03-04, 01:42
Medlem
akademikerfyllos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Så jäkla vagt och löjligt påstående. Hur menar du att det rent praktiskt gått till? Svenska kvinnor krigshetsade i Mellanöstern för att driva araber på flykt? Sen åkte svenska kvinnor ner till flyktinglägren och pratade sig varma för Sverige? Tog flera hundratusen betalt för att smuggla araber genom Mellanöstern-Europa-Sverige? Hyrde båtar i nordafrikanska länder och stuvade dem fulla med araber och afrikaner?

100% jävla trams helt ärligt.

En majoritet av de röstberättigade kvinnorna och männen i Sverige har inte röstat för massinvandring.

Jag kan lugnt luta mig tillbaka och konstatera faktum. Jag tror de flesta är medvetna om detta. Märk väl, i mitt högkvalificerade yrke så arbetar jag med utländska personer hela tiden, och det fungerar väldigt bra. Ditt älskade våldsbenägna slödder vill normala och produktiva människor inte ha här. Ganska få som har en sexuell fetish gällande arabiska klaner som bedriver organiserad brottslighet.
Citera
2023-03-04, 01:50
Medlem
Pansarveckets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flesh-flute
Varför undrar du? Du har en fru (påstår du), har du tänkt försvara henne? Du kastar henne till Ivan och Pavel mot löftet att de skonar dig kanske.

Vad jag förstår av dina inlägg är du betydligt mer förtjust i Ryssland än den fria världen och den hand som föder dig. Så du lät väl inte vara intresserad av att försvara varken kvinnor, barn eller män. Snarare tvärtom.
Jag försvarar mitt land och min familj, men tro inte ett ögonblick att det är för din skull.

Du har aldrig gjort något för mig.
Citera
2023-03-04, 03:51
Medlem
Kvinnorna i denna tråd verkar tro att man försvarar sin kvinna och familj genom att lämna dem och ge sig ut i krig. Nej man försvarar dem bäst genom att stanna hos dem och föra dem till en säker plats om man inte redan befinner sig på en säker plats med dem.

Själv är jag t.ex. redan på en säker plats med min kvinna långt utanför Sveriges gränser och skulle aldrig lämna min kvinna och återvända till Sverige för att delta i ett krig för att försvara tokiga feminister som jag hatar.
Citera
2023-03-04, 04:36
Medlem
Charles-Lyntons avatar
Ja för fan, alla Flashback-incels kommer bara rusa ut i strid för att försvara dessa kvinnor:
https://www.expressen.se/mama/mamaliv/stjarnmammor/elsa-ekman-barn-yahya-sami-adhd/
https://www.expressen.se/mama/mamaliv/klara-elvgren-jhon-langtat-lange-efter-barn/
Citera
2023-03-04, 08:41
Medlem
flesh-flutes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pansarvecket
Jag försvarar mitt land och min familj, men tro inte ett ögonblick att det är för din skull.

Du har aldrig gjort något för mig.

Puttenutt, Mammas lilla gull. Klart du försvarar Sverige.
Citera
2023-03-04, 09:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Kvinnorna i denna tråd verkar tro att man försvarar sin kvinna och familj genom att lämna dem och ge sig ut i krig. Nej man försvarar dem bäst genom att stanna hos dem och föra dem till en säker plats om man inte redan befinner sig på en säker plats med dem.

Själv är jag t.ex. redan på en säker plats med min kvinna långt utanför Sveriges gränser och skulle aldrig lämna min kvinna och återvända till Sverige för att delta i ett krig för att försvara tokiga feminister som jag hatar.
Nä du har ju upprepade gånger upprepat att du kommer att överge släkt, vänner, arbetskamrater, barn, gamla, sjuka, handikappade och gömma dej i nåt annat land oavsett var du bor.
Citera
2023-03-04, 11:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Nä du har ju upprepade gånger upprepat att du kommer att överge släkt, vänner, arbetskamrater, barn, gamla, sjuka, handikappade och gömma dej i nåt annat land oavsett var du bor.

Nu hallucinerar du igen, är det de där svamparna du röker som orsakar detta?
Citera
2023-03-04, 11:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Nu hallucinerar du igen, är det de där svamparna du röker som orsakar detta?
Nädå, så fort det blir krig så drar du.

Citat:
Ursprungligen postat av expat2021
Jag kommer inte lägga mig platt, varför trodde du det?
Jag befinner mig i en säker del av världen och kan flytta på mig närhelst jag känner för det. Kommer givetvis inte uppehålla mig i länder som är på väg in i krig och heller inte i länder med en massa kriminalitet.
Citera
2023-03-04, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Nädå, så fort det blir krig så drar du.

Du hallucinerar verkligen, håll ordning på dina citat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in