2023-03-03, 00:17
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cecham
Men hon är ju helt sjuk. Allt har ju hela tiden handlat om att framställa issy som världens slödder som aldrig tar ansvar och som är elak. I alla lives har de bara vara negativt om Issy. Helt sjukt att lägga ut videos där man tar upp issys slängda använda tamponger man hittar. Totalt frånvänd från verkligheten vad en mamma ska göra. Men hela hennes liv är ju youtube och nu när hon själv får så mycket hat så försöker hon på alla sätt försöka ge issy hat men det går inte så bra utan hon visar bara hur vidrig hon själv är. Kolla på henne, ser ut som fan 70 år och väger 40 kg. Hon ska vara inlåst på psyk och bli sondmatad så hennes ”sjukdom” med lukter försvinner för det beror inte på de utan på hennes svält.

Ja jisses! Hon visar upp sin dotters anv tamponger och säger till oss att INTE HATA mot Issy
VILKEN MAMMA GÖR DET HÄR ???!!!!
Finns bara en som gör så.
Citera
2023-03-03, 08:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Ja jisses! Hon visar upp sin dotters anv tamponger och säger till oss att INTE HATA mot Issy
VILKEN MAMMA GÖR DET HÄR ???!!!!
Finns bara en som gör så.

Ja det är helt sjukt hon är så väl medveten vad hon gör och vad hennes syfte är när hon gör så. Sen packa ner i flyttkartonger fast issy inte ens har ett boende . Förjävligt
Citera
2023-03-03, 08:22
Medlem
Asså det var sjukare än vad jag trodde. Jag lyssnade mest på videon men nu när jag såg hela så var de ännu värre, hon visar ju tom upp dom blodiga tampongerna. Det var illa nog bara om hon hade sagt att hon hittat dom men visar upp dom också. Fyfan så sjuk.
Citera
2023-03-03, 09:23
Medlem
Litwicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cecham
Asså det var sjukare än vad jag trodde. Jag lyssnade mest på videon men nu när jag såg hela så var de ännu värre, hon visar ju tom upp dom blodiga tampongerna. Det var illa nog bara om hon hade sagt att hon hittat dom men visar upp dom också. Fyfan så sjuk.

Vidrig vidrig vidrig människa är hon.
Vad var poängen annat än trasha Isabelle?
Och häromdagen satt hon och berömde tittare för att de inte invaderade på hennes privata sfär - vad gjorde du i den här videon, Jewels?
Fy fan. Run Issy, run.
Citera
2023-03-03, 10:22
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Litwick
Vidrig vidrig vidrig människa är hon.
Vad var poängen annat än trasha Isabelle?
Och häromdagen satt hon och berömde tittare för att de inte invaderade på hennes privata sfär - vad gjorde du i den här videon, Jewels?
Fy fan. Run Issy, run.

Dom båda trashar varandra.
Dags kanske att ta och inse.. Även om det är lite försent.
Att vissa saker bör hållas privat.
Citera
2023-03-03, 11:06
Avslutad
Vilken jävla knarkarkvart. Till bredden fylld av skräp och snusk. Hur kan två kvinnor leva så? Jag känner till ungkarlar med alkoholproblem som bor fräschare. Det ser seriöst ut som om en tromb dragit fram. Allt är smutsigt, solkigt, fläckigt och utblandat med sopor och matrester. Oöppnade brev från kronofogden i travar. Att förvara blodiga använda tamponger i en papplåda ihop med chips och skor är vidrigt bortom förståndets gränser...

Att Jewels sedan naturligtvis inte skulle visat upp misären är en annan sak. Hon är dum i huvudet så att klockorna stannar men den stora frågan jag ställer mig är vad de här två kvinnorna är för osorterade luffare som kan bo i sådan total misär? För helvete, fattigdom och avsaknad av en pappa i huset måste inte innebära att man lever som ett tjackpundarkollektiv.
Citera
2023-03-03, 11:20
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arbetsskygg
Vilken jävla knarkarkvart. Till bredden fylld av skräp och snusk. Hur kan två kvinnor leva så? Jag känner till ungkarlar med alkoholproblem som bor fräschare. Det ser seriöst ut som om en tromb dragit fram. Allt är smutsigt, solkigt, fläckigt och utblandat med sopor och matrester. Oöppnade brev från kronofogden i travar. Att förvara blodiga använda tamponger i en papplåda ihop med chips och skor är vidrigt bortom förståndets gränser...

Att Jewels sedan naturligtvis inte skulle visat upp misären är en annan sak. Hon är dum i huvudet så att klockorna stannar men den stora frågan jag ställer mig är vad de här två kvinnorna är för osorterade luffare som kan bo i sådan total misär? För helvete, fattigdom och avsaknad av en pappa i huset måste inte innebära att man lever som ett tjackpundarkollektiv.

Mm även om man nu bor så, så är det inget man ska visa upp.
Dom har väl iaf någon städad yta där dom filmar?
Vi får väl se sedan när dom bor isär hur det blir?
Det var ju sagt att Jewels skulle hjälpa Issy städa och så men hur det blir med
den saken nu vet vi inte? Kevin får väl hjälpa Issy?
Sedan undrar jag fortf..? Varför söker hon lägenhet i Kumla om hon vill komma bort från sin Mamma?
Ibland får jag känslan av att deras *bråk* är fejkat bara för att skapa content?

Det är så knäppt så jag undrar om det verkligen är sant?
Senast redigerad av Tarmstuvning 2023-03-03 kl. 11:39.
Citera
2023-03-03, 12:43
Medlem
Ja, snälla någon, kontakta chiquelle, hur kan hon få göra samarbete???
Citera
2023-03-03, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Mm även om man nu bor så, så är det inget man ska visa upp.
Dom har väl iaf någon städad yta där dom filmar?
Vi får väl se sedan när dom bor isär hur det blir?
Det var ju sagt att Jewels skulle hjälpa Issy städa och så men hur det blir med
den saken nu vet vi inte? Kevin får väl hjälpa Issy?
Sedan undrar jag fortf..? Varför söker hon lägenhet i Kumla om hon vill komma bort från sin Mamma?
Ibland får jag känslan av att deras *bråk* är fejkat bara för att skapa content?

Det är så knäppt så jag undrar om det verkligen är sant?

Var väl kommunen som skulle hjälpa till med lägenhet?? I så fall måste det vara inom kommunen. Vet inte hur många tätorter den aktuella kommunen har, men betvivlar att utbudet är så stort bland lägenheter som är tillgängliga för människor som behöver socstöd att man kan välja bort en hel tätort.
Citera
2023-03-03, 13:22
Medlem
Marengens avatar
Jewels är märkbart påverkad. Hon har gått ner en hel del i vikt och jag undrar om hon inte blir tvångsvårdad snart pga sin förmodade anorexia. Videon skriker psykisk ohälsa deluxe.
Citera
2023-03-03, 14:52
Medlem
Acevixens avatar
Chiquelle skickade vidare mitt mejl till ansvarig så får se om Jullan Bullan får behålla sin ända samarbetspartner
Citera
2023-03-03, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marengen
Jewels är märkbart påverkad. Hon har gått ner en hel del i vikt och jag undrar om hon inte blir tvångsvårdad snart pga sin förmodade anorexia. Videon skriker psykisk ohälsa deluxe.

Ja och kolla hennes hållning. Ser ju ut som en 80 åring. Bara ben som sticker ut på ryggen så står hon som hon inte kan räta på ryggen haha. Svårt när hon är vuxen och vägrar gå på möten osv samtidigt som hon gnäller om att hon vill ha psykologer o sånt men hon orkar varken ringa eller skriva eller gå dit. Blir rätt svårt men klaga timvis året runt går bra
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in