2023-03-02, 20:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acevixen
Yup nu är jag övertygad. Hon är definitivt påverkad av något i dagens video.
Är det bara jag som tycker det är det värsta hittils?
Vidrig hon är som packar Issys grejer världens bästa morsa.
Ser även ut som hon trashat hennes grejer.
Läser upp hennes brev????
Visar hennes använda tamponger mm.
Hänga ut issy helt enkelt, slänger saker hon antar ska slängas.
Typ när läser hon hennes brev?

Edit: Eller menar du att hon läser upp avsändarna?
Senast redigerad av Kaffekropp 2023-03-02 kl. 20:39.
Citera
2023-03-02, 20:41
Medlem
Är det inte lite passivt aggressivt att lägga ut en video på när man packar sin dotters saker efter att kastat ut henne ?
Jewels sjunker lägre för varenda YT inlägg
Citera
2023-03-02, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av benstrackare
Är det inte lite passivt aggressivt att lägga ut en video på när man packar sin dotters saker efter att kastat ut henne ?
Jewels sjunker lägre för varenda YT inlägg
Ja hon har verkligen tappat all form av vett. Jävla galning är vad hon är. Varför överhuvudtaget filma en sån sak? Issy har knappast ens fått nån lägenhet, men får se sina saker packas ner i flyttlådor på Youtube.
Citera
2023-03-02, 20:55
Medlem
SevenStarss avatar
Jag hade hellre blivit misshandlad än visat upp mitt barns använda tamponger sådär. Man klipper väl för bövelen bort det. Sjukt dålig stil.
Citera
2023-03-02, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Acevixen
Yup nu är jag övertygad. Hon är definitivt påverkad av något i dagens video.
Är det bara jag som tycker det är det värsta hittils?
Vidrig hon är som packar Issys grejer världens bästa morsa.
Ser även ut som hon trashat hennes grejer.
Läser upp hennes brev????
Visar hennes använda tamponger mm.
Hänga ut issy helt enkelt, slänger saker hon antar ska slängas.

Helt omdömeslös
Jag blir så irriterad av att hon sitter och recenserar energidryck när hon tjatar om hur dålig ekonomi hon har
Det enda underhållningsvärde hon har är tyvärr hur provocerande korkad hon är
Citera
2023-03-02, 21:07
Medlem
Jesus vad hon pratar bort sig hela tiden. Hon börjar med att förklara att hon har sååå ont i huvudet och mår sååå dåligt men denna gång beror det inte på eon för dom har inte eldat på länge utan nu är det väderomväxlingen som hon är känslig för. I slutet av videon däremot pratar hon om hur hon vill gå på en promenad och längtar tillbaka till Pålsboda för där mådde hon sååå bra när vädret är såhär. Kollar hon inte igenom sina videos innan hon postar eller är hon så blind för sitt eget beteende och sina bortförklaringar att hon faktiskt inte förstår att hon ständigt säger emot sig själv? Känns mer och mer som att bortförklaringarna just kring hennes mående handlar om att hon vill försöka rikta fokus från den uppenbara ätstörning hon lider av. Erkänner hon den kan hon ju inte fortsätta svälta sig. Samma sak om det nu är så att hon lider av något form av missbruk. En osund relation till alkohol har ju Issy nämnt och piller har det ju spekulerats om i tråden. Hon måste rikta fokus bort ifrån sina problematiska självskadebeteenden för att kunna fortsätta med dessa, som att ingen skulle fatta vad som faktiskt pågår när hon bara blir smalare och smalare och mer nedgången för varje dag som går. Allt har liksom blivit alldeles för uppenbart för att utomstående inte längre ska förstå vad det är som pågår. Men hennes besatthet vid exempelvis eon har åtminstone fått en förklaring.
Citera
2023-03-02, 21:09
Medlem
Och hur hon behandlar Issy både genom att först sparka ut henne för att sedan packa hennes saker och visa upp ytterst privata saker orkar jag inte ens gå in på. När man liksom inte trodde att hon kunde sjunka lägre så överträffar hon sig själv.
Citera
2023-03-02, 21:42
Medlem
Acevixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kaffekropp
Typ när läser hon hennes brev?

Edit: Eller menar du att hon läser upp avsändarna?

Ja precis läste upp vart det kom ifrån, oöppnat eller inte, räkningar räkningar osv.
Vem gör ens så? Vissa kändes ju liksom privata att Issy kanske inte vill andra ska veta hon har kontakt med vissa ”anläggningar”
Citera
2023-03-02, 21:44
Medlem
Acevixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av benstrackare
Helt omdömeslös
Jag blir så irriterad av att hon sitter och recenserar energidryck när hon tjatar om hur dålig ekonomi hon har
Det enda underhållningsvärde hon har är tyvärr hur provocerande korkad hon är

Inte bara det.. hon påstår hon är allergisk mot kemikalier osv. Vad fan är energidryck? Kemikalier på kemikalier.
Citera
2023-03-02, 21:46
Medlem
Acevixens avatar
Borde man skriva in till chiquelle och fråga hur dom kan stå bakom denna människan?
Citera
2023-03-02, 21:49
Medlem
Tarmstuvnings avatar
dricker hon så lär det snart synas. Då får hon den där klassiska fyllenäsan. Påverkad av något. Ja, tror hon knaprar piller.
Har Issy bett henne packa? Om inte så ... Weird. Det är något man helst gör själv tänker jag?

Ger hon sin gamla Pappa energidryck? .. Ja det e ju smart.. Om hon nu vill ta död på gubben
Senast redigerad av Tarmstuvning 2023-03-02 kl. 22:04.
Citera
2023-03-03, 00:09
Medlem
Men hon är ju helt sjuk. Allt har ju hela tiden handlat om att framställa issy som världens slödder som aldrig tar ansvar och som är elak. I alla lives har de bara vara negativt om Issy. Helt sjukt att lägga ut videos där man tar upp issys slängda använda tamponger man hittar. Totalt frånvänd från verkligheten vad en mamma ska göra. Men hela hennes liv är ju youtube och nu när hon själv får så mycket hat så försöker hon på alla sätt försöka ge issy hat men det går inte så bra utan hon visar bara hur vidrig hon själv är. Kolla på henne, ser ut som fan 70 år och väger 40 kg. Hon ska vara inlåst på psyk och bli sondmatad så hennes ”sjukdom” med lukter försvinner för det beror inte på de utan på hennes svält.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in